Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀  (Luettu 12123 kertaa)

Poissa Komeapoika93

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Moikka kaikki! Mielenkiinnosta kysyn miten pitkiä miehiä täältä saitilta löytyy ja onko joku saanut kuulla pituudestaan mitään? Itse olen 183cm eli en mikään kovin pitkä mutta varmaan keskimittaista miestä pidempi, yleensä naiset tykänneet tämän pituisesta, itse haluaisin muutaman sentin lisää mutta täytyy pärjätä sillä mitä on annettu 😄 Painosta kyllä on huomauteltu kun sellaset 65kg massaa 😊

Poissa Muikusto

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #1 : Helmikuu 02, 2022, 14:32:17 »
Mä oon 184cm mittasena eli APn kanssa saman pitusena aina aatellut olevani täydellisessä sweet spotissa. Muutaman sentin oman ikäryhmän keskimittaa pitempänä ajattelen olevani pitkä mutten myöskään liian pitkä. Jos olen pituudesta kommentteja saanut niin ne on lähes poikkeuksetta olleet positiivisia. :)

Oletan että se huomauttelu painosta viitaa että sitä on aika vähän. Mua on joskus huomauteltu kans painosta kun olin vielä lähemmäs 100kg. Nyt työkyvyn palauduttua oon parissa vuodessa päätynyt 75kg. Ekaa kertaa elämässäni olen oikeasti tyytyväinen mittoihini joskin koitan lihasmassaa vielä vähän lisätä. :weightlifting:

En lähtisi murehtimaan ainakaan niitä numeroita mihin ei voi itse vaikuttaa.

Nimim. Tyytyväinenpoika94
Saittia mulkkaava MuLkusto...

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #2 : Helmikuu 02, 2022, 14:57:46 »
Ei ole miehen pituudella eikä painolla mitään merkitystä. Tai olen minä tavannut niin pitkiä miehiä, että pätkänä yllän pussaamaan vaan jakkaralla seisten. Hyvä tyyppi on hyvä tyyppi minkä kokoisena tahansa.

Poissa Muikusto

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #3 : Helmikuu 02, 2022, 15:47:23 »
Jos nyt vielä lisään niin noi mun kokemukset on siis siviilipuolelta vaikkei siellä olekaan asiat toistaiseksi pitemmälle edenneetkään. Maksullisissa ei pitäisi ulkomuodolla olla mitään väliä kunhan hygienia ja käytös on kunnossa.
Saittia mulkkaava MuLkusto...

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 235
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #4 : Helmikuu 02, 2022, 16:18:09 »
Täällä pituutta 187cm ja kuulun omassa ikäpolvessani sinne suht pitkien joukkoon. Aina ollut koulussa, armeijassa ja opiskeluaikoinakin siellä pisimpien päässä, mutta kaupungissa kulkiessa kyllä saa katsella yläviistoonkin vastaantulijoita. Olen saanut oikeastaan vaan positiivista palautetta pituudestani. Tyytyväinen olen pituuteeni ollut, en haluaisi olla lyhyempi paitsi niissä fantasioissa, joissa haaveleilen pääseväni selkeästi itseäni pidemmän naisen kanssa touhuamaan. Itselläni se on jostain syystä ollut sellainen iän ikuinen kiusaus, koska minua pidempiä naisia on hyvin harvassa.. erittäin mielellään otan siis koppia, jos on antaa hyviä vinkkejä vaikka yv:llä.

Kerran eräs noin 180cm suomalainen palveluntarjoaja hämmästyi, kun olin häntä pidempi. Kommentoi että hänellä käy vakioasiakkaina usein selvästi häntä pienempiä miehiä. Korkkarit jalassa hyvin ryntäillä voi tukahduttaa jne..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #5 : Helmikuu 02, 2022, 16:19:42 »
Kunhan naisen saa nauramaan ja se on siinä.
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #6 : Helmikuu 02, 2022, 17:00:34 »
Maksuseksissä kait näiden asioiden pitäisi olla merkityksettömiä. Eräs palveluntarjoaja joskus kertoi kokemuksensa perusteella, että seksiä ostavat miehet ovat keskimäärin lyhyempiä kuin baareissa pörräävät miehet.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #7 : Helmikuu 02, 2022, 20:50:02 »
Maksuseksissä kait näiden asioiden pitäisi olla merkityksettömiä. Eräs palveluntarjoaja joskus kertoi kokemuksensa perusteella, että seksiä ostavat miehet ovat keskimäärin lyhyempiä kuin baareissa pörräävät miehet.

Höpö höpö, kaikenpituisia miehiä on baareissa ja maksuseksin syövereissä. Sanon aina, etten oo ikinä käsittänyt sitä, miksi miehen pituudella olisi väliä jos kaikki muu toimii, mutta johtuisko se sit siitä, että olen itse pitkä. Voinen hämärästi kuvitella, että onhan kokoero joskus aika hot.
Helsingissä <3

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5179
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #8 : Helmikuu 02, 2022, 21:46:57 »
En tiedä onko pituudella merkitystä mutta paksuudella on. Lompakon.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #9 : Helmikuu 02, 2022, 22:43:16 »
En tiedä onko pituudella merkitystä.Omasta mielestäni olen keskimittainen ja hupakoista muistan kaksi jotka olisivat olleet minua pitempiä,eivätkä he moittineet minua liian lyhyeksi.Ylipainoahan minulla on omasta mielestäni mutta ei siitäkään ole kukaan moittinut."Milloin hiiri on jauhosäkin alle tukehtunut"?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #10 : Helmikuu 02, 2022, 22:46:06 »
Maksuseksissä kait näiden asioiden pitäisi olla merkityksettömiä. Eräs palveluntarjoaja joskus kertoi kokemuksensa perusteella, että seksiä ostavat miehet ovat keskimäärin lyhyempiä kuin baareissa pörräävät miehet.

Höpö höpö, kaikenpituisia miehiä on baareissa ja maksuseksin syövereissä. Sanon aina, etten oo ikinä käsittänyt sitä, miksi miehen pituudella olisi väliä jos kaikki muu toimii, mutta johtuisko se sit siitä, että olen itse pitkä. Voinen hämärästi kuvitella, että onhan kokoero joskus aika hot.

Tuo oli ihan parasta läppää "seksiä ostavat miehet ovat keskimäärin lyhyempiä kuin baareissa pörräävät miehet"  :laught: :laught: Varmaan perustuu ihan huimaan tilastodataan  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #11 : Helmikuu 03, 2022, 02:06:31 »
Maksuseksissä kait näiden asioiden pitäisi olla merkityksettömiä. Eräs palveluntarjoaja joskus kertoi kokemuksensa perusteella, että seksiä ostavat miehet ovat keskimäärin lyhyempiä kuin baareissa pörräävät miehet.

Höpö höpö, kaikenpituisia miehiä on baareissa ja maksuseksin syövereissä. Sanon aina, etten oo ikinä käsittänyt sitä, miksi miehen pituudella olisi väliä jos kaikki muu toimii, mutta johtuisko se sit siitä, että olen itse pitkä. Voinen hämärästi kuvitella, että onhan kokoero joskus aika hot.

Kyllä siviilideittimarkkinoilla miehen pituudella on paljonkin väliä. Markkina on oikeasti aika raaka ja osa naisista ilmoittelee jopa pituusrajoja miehille eri deittipalveluissa. Jopa ihan käsittämättömiä sellaisia, alle 160 cm pikkutytteli saattaa haluta vain yli 180 cm miehiä.

Itse olen vähän keskipituutta lyhyempi mies, ja todennut, että siviilipillua kyllä saa, jos on muut jutut kohdallaan. Lyhyen miehen pitää olla pitkiä paremmassa kunnossa, omata hyviä henkisiä ominaisuuksia ja ehkäpä myös paksu ja antelias lompakko, jopa siviilissä siis. Noh, itse olen ainakin Putinia pidempi ja sen usein kertonutkin. Vetoaa ainakin venäläisiin naisiin ::)

Mutta Julialla on niin kiva asenne ja itseäni miellyttävä palveluvalikoima, että hmmm… eihän se pituusero enää 69:ssä missään tunnu… ja rahalla pitäis lähtee, vaikka ois dieettikin vähän kesken  ;D

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #12 : Helmikuu 03, 2022, 15:00:51 »
No eipähän tuolla paljoa merkitystä ole, ei siviilissä, eikä hupsuttelussakaan 🤔. Itse en ole pitkä, enkä pätkä, ja harvemmin törmään miehiin, jotka ovat itseäni lyhyempiä. Asiakkaat ovat olleet ihan laidasta laitaan, itseni pituisesta sellaiseen, jonka leukaan asti ylttää juuri ja juuri korkeimmilla korkokengillä 😅
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #13 : Helmikuu 03, 2022, 15:17:53 »
Kuulun tuohon yli 180 senttisten kerhoon (eli olen aika pitkähkö sammakoksi) mutta tarkkaa pituutta en muista. Joka tapauksessa se on kuitenkin mielestäni väärin kuinka monet naiset katsovat miehiä liikaa vain pituuden perusteella eikä siihen mitä muita kykyjä tai ominaisuuksia hänellä on.

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #14 : Helmikuu 03, 2022, 16:48:13 »
Siviilielämässä olen törmännyt useisiin naisiin, jotka eivät kiinnitä itseään lyhyempiin miehiin mitään huomiota. Tiedän myös miehiä, joille pituusero on melkein fetissi, tosin en yhtään sellaista, joka innostuisi itseään pidemmistä naisista.

Poissa Vieras0286

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #15 : Helmikuu 03, 2022, 19:22:22 »
Tiedän myös miehiä, joille pituusero on melkein fetissi, tosin en yhtään sellaista, joka innostuisi itseään pidemmistä naisista.
Bernie Ecclestone?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1140
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #16 : Helmikuu 03, 2022, 23:33:58 »
Olen 172-senttinen eli alle miesten keskiarvon. Olen silti useimpia naisia ainakin karvan verran pidempi, mutta en niin paljoa, että onnistuisin mitään vaikutusta tekemään. Olen ihan tyytyväinen pituuteeni ja mielestäni on seksin kannalta hyvä, ettei pituuseroa ole liikaa.

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #17 : Helmikuu 04, 2022, 13:45:58 »
Olen 172-senttinen eli alle miesten keskiarvon. Olen silti useimpia naisia ainakin karvan verran pidempi, mutta en niin paljoa, että onnistuisin mitään vaikutusta tekemään. Olen ihan tyytyväinen pituuteeni ja mielestäni on seksin kannalta hyvä, ettei pituuseroa ole liikaa.
Kuusysi ja takaapäin paneminen ovat anoita asentoja, joissa olen huomannut relusti lyhyemmän naisen kanssa olevan vähän työlästä. Silti jokin niissä lyhyissä tytöissä viehättää.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #18 : Helmikuu 04, 2022, 14:48:25 »
Duplo-Lego palikoilla tehdyllä panoalustalla saa pätkänkin naisen asennossa kuin asennossa oikealle korkeudelle.
Jos taas nainen on herra iso herralle liian pitkä, niin toimii myös toisin päin. Siksihän Duplot aikoinaan kehitettiin. Duplojen käyttäjät tunnistaa yleensä punaisista renkuloista polvissa tai jalkapohjissa.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miehen pituus ja onko sillä paljon merkitystä naisille? 😀
« Vastaus #19 : Helmikuu 05, 2022, 17:15:57 »
Maksuseksissä kait näiden asioiden pitäisi olla merkityksettömiä. Eräs palveluntarjoaja joskus kertoi kokemuksensa perusteella, että seksiä ostavat miehet ovat keskimäärin lyhyempiä kuin baareissa pörräävät miehet.

Höpö höpö, kaikenpituisia miehiä on baareissa ja maksuseksin syövereissä. Sanon aina, etten oo ikinä käsittänyt sitä, miksi miehen pituudella olisi väliä jos kaikki muu toimii, mutta johtuisko se sit siitä, että olen itse pitkä. Voinen hämärästi kuvitella, että onhan kokoero joskus aika hot.

Kyllä siviilideittimarkkinoilla miehen pituudella on paljonkin väliä. Markkina on oikeasti aika raaka ja osa naisista ilmoittelee jopa pituusrajoja miehille eri deittipalveluissa. Jopa ihan käsittämättömiä sellaisia, alle 160 cm pikkutytteli saattaa haluta vain yli 180 cm miehiä.

Itse olen vähän keskipituutta lyhyempi mies, ja todennut, että siviilipillua kyllä saa, jos on muut jutut kohdallaan. Lyhyen miehen pitää olla pitkiä paremmassa kunnossa, omata hyviä henkisiä ominaisuuksia ja ehkäpä myös paksu ja antelias lompakko, jopa siviilissä siis. Noh, itse olen ainakin Putinia pidempi ja sen usein kertonutkin. Vetoaa ainakin venäläisiin naisiin ::)

Mutta Julialla on niin kiva asenne ja itseäni miellyttävä palveluvalikoima, että hmmm… eihän se pituusero enää 69:ssä missään tunnu… ja rahalla pitäis lähtee, vaikka ois dieettikin vähän kesken  ;D

Sitä nimenomaan en ymmärrä, että annetaan pituusvaatimuksia. Voi tietysti olla, että ylitarjontaa on karsittava jollain ominaisuudella, johon mies itse ei juuri voi vaikuttaa  :o
Helsingissä <3