Uutiset: SeksiSaitti avattu!

Kirjoittaja Aihe: Anna-Emilia  (Luettu 1065 kertaa)

Poissa Man85

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Anna-Emilia
« : Syyskuu 01, 2019, 17:48:57 »
Kenellään tietoa onko lopettanut hommat kokonaan koska mitään ei ole kuulunut. Todella kaunis ja mukava nainen jonka luona tuli usein käytyä Oulussa. Kunnioitan Anna-Emilian päätöstä jos hommat lopettanut ja siirtynyt näistä "hommista" pois. Huippu nainen jutuiltaan osaamiseltaan ja asenne kohdallaan. Tapaamiset aina olivat mukavia tämän kauniin naisen kanssa mutta kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Poissa Rene

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anna-Emilia
« Vastaus #1 : Syyskuu 01, 2019, 18:01:00 »
^ juu, anna-emilia on lopettanut. valitettavasti. kertoi tämän itte toisella forkalla.
"Muutkin mokaa"

Poissa Man85

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 01, 2019, 18:39:55 »
^ juu, anna-emilia on lopettanut. valitettavasti. kertoi tämän itte toisella forkalla.

Kiitos tästä vastauksesta ja itse en huomannut että kertonut lopettamisesta toisella forkalla. Anna-Emilian lopettaminen ei minua harmita koska onneksi vakituinen asiakassuhde kesti sen verran että elämässäni sain kokea todella hyviä juttuja useamman kerran Oulussa toimivan Anna-Emilian kanssa. Kaikkea hyvää Annan elämään ja tapaamisia mukava muistella jälkeenpäin mitä tuli koettua.

Poissa Man85

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Marraskuu 06, 2019, 23:04:13 »
Anna-Emilia todella mukava olisi ollut tavata ennen kuin lopetti mutta minulla siihen mahdollisuutta ei ollut omien asioiden takia. Mukavat tapaamiset jääneet mieleeni ja nämä hetket muistan pitkään mitä sain koettua tämän upean naisen kanssa. Suuret kiitokset Anna-Emilia vaikka et lue tätä foorumia mukava oli tuntea sut.