Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Pekingin talviolympialaiset - keskustelu
MariaEnkeli:
Huh, meinas mennä vähän jännäksi peli 😅
Julia:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Helmikuu 18, 2022, 07:36:28 ---Asiantuntijat kertovat että jotakin muutoksia on tehtävä, tämä peli ei riitä. Mistä ne sen nyt jo tietää?
--- Lainaus päättyy ---
Ihanaa, että joku sanoo tän ääneen!
Palkokasvi:
Naisten ampumahiihdon 12,5 km yhteislähtö on mennä jännäksi, kun tuulee puuskissa. Viimeisen seisomapaikan puhtaasti selvittävä on lähellä kultaa. Pistettä kaivattaisiin, että veikkauksissa 10 tulisi täyteen, joten toivottavasti Hanna tuo Ruotsin värejä maaliin ensimmäisenä :)
Vieras0342:
Ruotsi hävisi Venäjälle rankkareitten jälkeen, vaikka olivat johdolla rankkareissa ja olisivat voineet ratkaista, mutta kun ei niin nej.
Finaalissa Suomi-Venäjä sunnuntaiaamuna, joten torilla tavataan Convoy-hengessä.
Nyt Patrick Blacklaken Male Capercaillie soimaan ja sauna päälle, kun poika saunoo, kyllä siellä tarkenee.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Helmikuu 18, 2022, 07:36:28 ---Asiantuntijat kertovat että jotakin muutoksia on tehtävä, tämä peli ei riitä. Mistä ne sen nyt jo tietää?
--- Lainaus päättyy ---
Ne tietää sen samalla tavalla kuin minä tiedän katsoessani juniori painonnostajia, että kuka saa SM mitalin AIKUISISSA ja kuka ei. Pro tietää, amatööri ihmettelee.
Mihinkään muuhun lajiin mulla ei ole samanlaista silmää.
Esim moni näkee tempauksessa 2-3 vaihetta. Minä näen siinä yli 20.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta