Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pekingin talviolympialaiset - keskustelu

<< < (69/104) > >>

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Helmikuu 14, 2022, 21:57:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Helmikuu 14, 2022, 21:43:38 ---^ Fakta on, että vain sijoitus muistetaan. Rädyn torjunta% olisi saattanut olla huonompikin kuin Keisalalla. Se on spekulointia. Jos saadaan pronssia niin muulla ei ole väliä

--- Lainaus päättyy ---
Kansalle muulla ei ehkä ole väliä. Ammattilaisille sekä asiantuntioille on. Heitä ja tällaista entistä maalivahtia kiinnostaa vain ja ainoastaan fakta. Fakta näkyy tilastoissa. Ehkä me puhutaan eri asioista. Minä en puhu hyökkääjistä tai puolustajista, olen vain sanonut että meidän paras maalivahti jätettiin rannalle. Rädyn näytöt ennen olympialaisia oli yli 95% torjunnoilla.

--- Lainaus päättyy ---

Fakta on, että ei tiedetä paljonko Rädyn torjunta% tässä turnauksessa olisi ollut. Ihan hyvin olisi voinut olla pienempi kuin Keisalalla. Se on spekulaatiota

teme696:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Helmikuu 14, 2022, 22:00:43 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Helmikuu 14, 2022, 21:57:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Helmikuu 14, 2022, 21:43:38 ---^ Fakta on, että vain sijoitus muistetaan. Rädyn torjunta% olisi saattanut olla huonompikin kuin Keisalalla. Se on spekulointia. Jos saadaan pronssia niin muulla ei ole väliä

--- Lainaus päättyy ---
Kansalle muulla ei ehkä ole väliä. Ammattilaisille sekä asiantuntioille on. Heitä ja tällaista entistä maalivahtia kiinnostaa vain ja ainoastaan fakta. Fakta näkyy tilastoissa. Ehkä me puhutaan eri asioista. Minä en puhu hyökkääjistä tai puolustajista, olen vain sanonut että meidän paras maalivahti jätettiin rannalle. Rädyn näytöt ennen olympialaisia oli yli 95% torjunnoilla.

--- Lainaus päättyy ---

Fakta on, että ei tiedetä paljonko Rädyn torjunta% tässä turnauksessa olisi ollut. Ihan hyvin olisi voinut olla pienempi kuin Keisalalla. Se on spekulaatiota

--- Lainaus päättyy ---

Fakta on, että enemmän kuin Keisalalla.  :laught: Eikä ole edes spekulaatiota. Suurempi vaikutus olisi ollut koko joukkueen pelaamiseen.

Lifti:
^^ Fakta on että Rädyn näytöt näihin kisoihin olivat ylivoimaisesti parhaat. Se on faktaa. Räty on näyttöjen perusteella paras maalivahti. Tämä fakta on todella helppo tarkistaa.

HarryPotter:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Helmikuu 14, 2022, 22:06:30 ---^^ Fakta on että Rädyn näytöt näihin kisoihin olivat ylivoimaisesti parhaat. Se on faktaa. Räty on näyttöjen perusteella paras maalivahti. Tämä fakta on todella helppo tarkistaa.

--- Lainaus päättyy ---

Fakta on myös, että Rätyä ei valittu kisoihin. Ehkä oltaisi pelattu paremmpi, ehkä ei.

Jossitella voi maailman loppuun asti  :drinking:

Vieras0361:
^^ ^^^ Et oo saanu pillua ennen ku muna on sisällä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta