Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pekingin talviolympialaiset - keskustelu

<< < (63/104) > >>

Komistus:
^ kuka siis päättää mitä kiellettyjen aineiden listalla olevista lääkkeistä voi käyttää rangaistuksetta? Jos alaikäiset osallistuvat, eikö heihin pitäisi kohdistua samat säännöt? Todella surullista tässä on se, että Venäjällä (ainakaan siellä, tod. näk. ei monessa muussakaan maassa) ei paljon piitata siitä mitä aineet voivat aiheuttaa nuorelle ihmiselle. Ja olin naiivi tai en, dopingin vastaista taistelua kannattaa mielestäni käydä ja rangaistukset pitää voimassa. DDR:n jäljiltä on ihan tarpeeksi monta esimerkkiä siitä mitä nuoresta aloitettu doping aiheuttaa..

Azazello:
Temelle: Trimetatsidiini on kiellettyjen aineiden listalla, siis dopingia. Siihen ei auta vaikka kuinka vänkäisit 😁

teme696:

--- Lainaus käyttäjältä: Komistus - Helmikuu 14, 2022, 15:10:41 ---^ kuka siis päättää mitä kiellettyjen aineiden listalla olevista lääkkeistä voi käyttää rangaistuksetta? Jos alaikäiset osallistuvat, eikö heihin pitäisi kohdistua samat säännöt? Todella surullista tässä on se, että Venäjällä (ainakaan siellä, tod. näk. ei monessa muussakaan maassa) ei paljon piitata siitä mitä aineet voivat aiheuttaa nuorelle ihmiselle. Ja olin naiivi tai en, dopingin vastaista taistelua kannattaa mielestäni käydä ja rangaistukset pitää voimassa. DDR:n jäljiltä on ihan tarpeeksi monta esimerkkiä siitä mitä nuoresta aloitettu doping aiheuttaa..

--- Lainaus päättyy ---

Vissiin vähän eri, että käyttääkö nuori urheilija steroideja vai esim sydänlihastulehduksen hoitoon käytettyä virallistettua lääkeainetta..jolla voidaan esimerkiksi hoitaa koronaviruksen jälkitautien oireita. Pikkaisen nyt valoja päälle sen suhteen, että 15-vuotias taitoluistelija olisi jotenkin järjestelmällisesti Venäjän dopingin käytössä mukana.

Komistus:
^ katso se dokkari, niin silmät aukeaa.. 😘

teme696:

--- Lainaus käyttäjältä: Komistus - Helmikuu 14, 2022, 15:20:40 ---^ katso se dokkari, niin silmät aukeaa.. 😘

--- Lainaus päättyy ---

Olen nähnyt Icaruksen. Mitä tekemistä sillä tämän kanssa on?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta