Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pekingin talviolympialaiset - keskustelu

<< < (46/104) > >>

Villerius:
^
Aivan hullua touhua. Olen joskus ollut ralliauton kyydissä ja sielläkin olin paskat housuissa.  :laught:

Palkokasvi:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Helmikuu 09, 2022, 17:53:35 ---

Mä olin näkevinäni että Palkokasvi ois myös veikannut ton, mutta nyt kun katsoin niin en nähnytkään. Näin ehkä unta 😁 Anteeksi  :whipping:

--- Lainaus päättyy ---

:inlove:   Piti ihan käydä tarkistamassa, olinko jättänyt veikkauksen tuohon lajiin. Saattoi olla niitä päiviä milloin osa veikkauksista oli ehtinyt jo mennä kuponkia jättäessä.

Tähän mennessä olleet varsin mielenkiintoiset kisat. Varsinkin tämän päiväinen yhdistetty..  Ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa  ;D   Mikä lupaa hyvää viestejä ajatellen.

Muita havaintoja: Itävallalla oli neljä laskijaa naisten pujottelussa, kaikki Katharinoja. Olisikohan tuosta irronnut puolikas piste jos voittaessaan olisin arvannut edes etunimen oikein ?  :D

Naisten Short Trackissä kuvaajalla on toisinaan näkemystä mielenkiintoisille kuvakulmille. Laji on myös yllätyksiä täynnä. Viestissä ihmettelin aluksi, ovatko tilat niin pienet, että kesken kisan tarvitsee harjoitella radan keskellä, kunnes asia selkeni. Seuraakohan siitä hylkäys jos vaihdokille työntää vauhtia väärästä pepusta ?  ;D

Lugen parilaskussa alemman urheilijan tarkoitus jää hämäräksi, onko hän vain painona ? Eihän sieltä alta näe mitään. 

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Palkokasvi - Helmikuu 09, 2022, 21:04:06 ---Lugen parilaskussa alemman urheilijan tarkoitus jää hämäräksi, onko hän vain painona ? Eihän sieltä alta näe mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Lueskelin Suomen kelkkailuliiton sivuja ja vaikka seuraavat ei varsinaisesti vastaa kysymykseesi niin ne vähän liittyy siihen. Siellä sanotaan mm näin:

--- Lainaus ---Kelkassa ei ole jarruja, ja sen ohjaaminen tapahtuu pohkeen ja olkapään liikkeillä.
...
Parikilpailussa painavampi kilpailija makaa päällimmäisenä.

--- Lainaus päättyy ---
Eli kaipa se alempi voi ohjailla (kenties päälläolevan neuvojen mukaisesti) ja alapuolelle laitetaan kaksikosta kevyempi. Linkki on tuossa: https://www.kelkkailuliitto.com/lajiesittelyt

Ja onhan Suomella joukkue, liekö tuo ihan maajoukkue kuitenkaan: https://www.kelkkailuliitto.com/joukkueemme
Siellä on ihan kivan näköisiä naisia, ikäänkuin houkuttelemassa lajin pariin.

teme696:
Joo mielenkiinnosta piti käydä tuosta ohjaskelkkailusta lukemassa. Siinä siis tosiaan ei ole jarruja kuten rattikelkkailussa.  ;D Vauhdit parhaimmillaan 140km/h.

Lifti:
Kyllä vielä kelkalla ränniin tykittäisin jos olisi pakko mutta lentomäestä en alas tule vaikka haulikolla uhkaisivat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta