Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Pekingin talviolympialaiset - keskustelu
teme696:
Ei ollut Keisalasta mihinkään USA:a vastaan. :-\ Huomasi myös selvästi, että joukkueessa ei ole yhtenäinen henki. Jotenkin oli Mustosen sekoilujen takia arvattavissa, että ei voi olla vaikuttamatta turnaukseen. Jenkit vaikka pääsivätkin aika helpolla niin antoivat varoituksen Kanadalle joukkueen kunnosta.
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Helmikuu 02, 2022, 15:59:09 ---Vaikka oma ennakkosuosikkini Sveitsi sai köniin Kiinalta 6-7 olen kuitenkin onnellinen, sillä Kiinaa valmentaa Suomalainen. :)
--- Lainaus päättyy ---
Harmittavan vähän tulee määrämittaisia, C:n taso laskenut sitten Paavalniemen.
Ja Suomen curling joukkueen räpellys USAa vastaan oli säälittävää katsella, vähintään kolme potkua jäljessä jatkuvasti. Turpiin tulee sekä Venäjättäriltä että Sveitsiltä, on täysi vitsi koko joukkue.
Villerius:
Keisala pelasi kelpo pelin ja tästä on hyvä jatkaa. Jenkit on vaan hyvä joukkue. :)
teme696:
^kelpo pelin. :laught: Et ilmeisesti edes nähnyt koko ottelua. Kyllähän toi oli ala-arvoinen suoritus Keisalalta ja koko joukkueelta. Kanada luultavasti pistää vieläkin rumemmat numerot taululle. Mustonen vaikutti pelin jälkeen haastattelussa olevan asenteella "Me ollaan hävitty nää kisat", työnsi pelaajat bussin alle ja pisti tappion joukkueen kokemattomuuden ja nuoruuden piikkiin. Räty oisi tuonut joukkueeseen sitä kaivattua kokemusta ja varmuutta ja luottamusta muilta pelaajilta. Tosiasiahan on, että Suomen joukkueen taso riittäisi mitaleille ehkä hädin tuskin, mutta Mustonen on menettänyt pukukopin ja sen myötä Suomi tuskin mitaleista näissä kisoissa pelaa.
Villerius:
^
Yhyy, kyllä nyt itkettää. Minulla on minun mielipiteeni ja sinulla sinun. Get over it.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta