Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Angelina - kokemuksia?  (Luettu 8537 kertaa)

Poissa pönkittäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Angelina - kokemuksia?
« : Tammikuu 22, 2022, 23:08:33 »
Tervehdys toverit! Onkohan kenelläkään kokemusta Angelinasta, joka nyt ilmoittelee wikin puolella ja re:ssa? Muistaakseni olen ilmoituksen nähnyt silloin tällöin vuosien varrella ja suurin piirtein samoilla kuvilla. Millainen palveluntarjoaja mahtaa tänä päivänä olla vastassa?

Poissa Hkiperv

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #1 : Tammikuu 24, 2022, 17:49:15 »
Kaunis, hieman tukeva ja keskikoinen kalu.
Palvelu oli kiireetöntä ja laadukasta. Angeli toteutti toivomani asiat.

Poissa Transylvania

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #2 : Tammikuu 27, 2022, 23:15:44 »
Olen käynyt hänen luonaan pari kertaa...eka noin 3-4 vuotta sitten, ja toka kerta kesällä 2019.

Eka kerta oli hieno, pantiin urakalla monessa asennossa puolin ja toisin tunnin verran. Oli hauska ja välitön tyttö, sopivan kokoinen.

Toka kerta oli pettymys. Painoa oli tullut lisää (keskivartalolihavuutta...) eikä enää ollut samanlainen pilke silmässä. Kaikki tuntuikin vähän hankalalta. Olin tilannut tunnin, lähdin kolmen vartin päästä. En siis käy kolmatta kertaa.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #3 : Helmikuu 04, 2022, 15:11:01 »
Nyt kyllä muuten arvon turska-veljet puhutte osittain vähän paskaa  ;D Tukeva??? Ei helvetissä ole vaan erittäin hyvässä kondiksessa. Ei mikään salikireä mutta ei todellakaan tukeva  ;D ;D

Palvelu oli kiireetöntä, välitöntä ja todella lämmintä ja hyvää. Keskikokoinen varustus piti paikkansa ei siinä, mutta sillä pärjäsi vallan hyvin.

Suosittelen, kyllä meinaan oli omista kokemuksestani siellä kärkipäässä. Menen varmasti uudestaan.

-5, lumisadetta ja hieman tuulta

Poissa Hkiperv

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #4 : Helmikuu 11, 2022, 20:58:44 »
En tiedä mitä mieltä olette siitä, että Angelica lähettää whatsapp viestejä jossa kertoo olevansa jälleen kaupungissa.
itseäni hieman häiritsee se, että olen hänen puhelimen muistissa.
Toisaalta taas se kertoo siitä että olin hyvä asiakas jonka hän tapaa mielellään uudestaan.
Onko muut saaneet viestejä häneltä?

Poissa Sportti66

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #5 : Elokuu 19, 2023, 16:34:25 »

No juu, olen saanut ja tosi vihaista postia, viime kuussa juttelin ja sanoin koettaa tula käymään. No, eilen kyselin, niin sain sellasta tekstiä, että jätän väliin. Haukku samalla kaikki suomalaiset😅 Ei olla luotettavia j niin edelleen.. Ainii, voisi tapaaminen onnistua, jos maksan 150 € ylimääräistä etukäteen, koska en viime kuussa käynyt😂 Olipa aikamoinen juttelu, ei ihan enkeli😂

Poissa Arska75

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #6 : Elokuu 19, 2023, 22:04:40 »
Sit heräsit ja tarkistit translaattorilla notta mitä tuli eilen kirjooteltua :headbang: :headbang:

Poissa Sportti66

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #7 : Elokuu 20, 2023, 18:21:01 »
Heh, ei tarvi, osaan kyllä lontoota. Tosiaan oli vain kyse kun en viime kuussa mennyt😀😂 Pahoittelin ja sivuutin kaikki hänen suunsoitoin, mutta ei auttanut😀😅 Olin kohtelias.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #8 : Elokuu 20, 2023, 20:24:43 »
Joo on kyllä vähän veemäistä jos ts tyty laittaa viestiä randomisti... ja yhes kohtaa huomasin että jotkut muijat piti yhteistä horoluuria eli anto sen eteenpäin kun seuraava muija tuli suomeen ja sit sieltä tuli taas mainostus viestit että nyt ollaan suomessa.... ei mua haittaa jos mun numero on niillä tallessa, mutta vois ehkä jättää mainosviestit tykittämättä.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #9 : Elokuu 20, 2023, 21:46:55 »
Viestiä puhelimeen on laitellut minulle vain yksi stekki, kun poikkeaa kaupunkiin. Laittaa sitkeästi, vaikka välillä on ollut paljonkin vuosia välissä tapaamisissa. Kai hän jonkun ryhmäviestin laittaa liikkeelle. Olen miettinyt, jos laittaisin estoon.

Angelinan olen tavannut kerran vuosia sitten Tampereella. Ihan ok kaikin puolin, mutta se oli hieman outoa, kun puhua pälpätti miltei kokoajan. Moitti myös jotain sinä päivänä käynyttä asiakasta, koska oli ollut hiljainen. Joku toinen oli taas ollut tosi kova puhumaan ja siten päivän paras asiakas. Itsestä tuntui tuo jaottelu pöljältä kuunnella. Itse kuulemma olin semihyvä, koska en ollut ihan tuppisuu, mutten kuitenkaan pärjännyt aikaisemmin käyneelle moottoriturvalle. Panemaanhan sinne mennään. Juttukaveria löytyy halvempaankin tuntihintaan.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #10 : Elokuu 21, 2023, 07:35:49 »
Kuulostaa kaverilta sedän villeihin seikkailuihin 🤣🤣
Hyvä rapsa 👍🏻

Poissa mikk3

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Angelina - kokemuksia?
« Vastaus #11 : Elokuu 24, 2023, 11:42:58 »
Joo viestejä on tullut, mutta blokkiin menee jos en itse aio ottaa yhteyttä. Voin suositella oman kokemuksen perusteella. Meillä oli niin kiihkee meno et tipahdettiin sängystä ja jatkettiin lattialla.