Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Stadin hupakkomestat. lähinnä Soho ja Alcatraz  (Luettu 8583 kertaa)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Stadin hupakkomestat. lähinnä Soho ja Alcatraz
« Vastaus #20 : Syyskuu 01, 2019, 19:35:12 »
Melkein kaikki ei tarkoita samaa kun kaikki ja puhutko sinä nyt maksullisista naisista vai mistä ?
Poliisin mukaan: " Paritusrikollisuuden katsotaan liittyvän Suomessa pitkälti ulkomaalaisiin prostituoituihin. Poliisi arvioi, että paritustoiminnasta 70–80 % liittyisi Virosta tai Venäjältä tuleviin toimijoihin. Loppuosa koostuu esimerkiksi Romanian ja Tsekin alueelta tulevista henkilöistä sekä EU:n tilapäisellä oleskeluluvalla Suomeen tulevista afrikkalaisista."
Teet lainauksen perusteella väärän johtopäätöksen. Jos paritustoiminnasta 70–80 % liittyisi Virosta tai Venäjältä tuleviin toimijoihin, se ei tarkoita että 70–80 % Virosta ja Venältä tulevista maksullisista olisi paritettuja. Eli mites se sanonta menikään: Kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei ole partureita.

Yleensä noihin lainauksiin on muuten tapana laittaa lähde. Lainauksen perusteella selviää, että kyse on vuodelta 2013 olevasta selvityksestä, eli n. 6 vuotta vanhaa tietoa, eikä välttämättä vastaa enää tämän päivän tilannetta. Ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin itse asiassa kaikki (kotimaisetkin) prostituoidut Suomessa on paritettuja, etenkin kun tiedetään sekworkin tilanne ja ko. sivuston ylläpitoon liittyvä tutkinta. Ja tuskin se sun kotisivukaan ihan ilmainen on.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2019, 19:37:33 kirjoittanut Kesava »
Perfektionisti.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Stadin hupakkomestat. lähinnä Soho ja Alcatraz
« Vastaus #21 : Syyskuu 01, 2019, 20:19:08 »
Mielestäni koko harrastuksen suola on juuri paikat, joissa voit livenä tavata hupsuja. Se sähköinen ilmapiiri, kun tutkaasi ilmestyy se törötisuinen blondi kaupungin korkeimmilla koroilla ja istuutuu pöytääsi. Kumpi tahansa voi viheltää pelin poikki hetkenä minä hyvänsä mikäli homma ei miellytä. Tai sitten "klousataan diili" ja talutat sen superblondin perhoset vatsanpohjassa taksiin ja mietit, että kohta mä panen tuota kaunotarta koko yön...

Netistä varatut panot on niin kliinisiä ja usein liukuhihnamaisia ja käsikirjoitettuja tapahtumia, että niistä on kyllä vaikea saada mitään todellisia kiksejä. Toimii, jos on pakottava tarve tyhjennykseen.

Mutta ainahan sitä voi lähteä käymään vaikka Saksassa. Siellä on tässäkin asiassa paremmin asiat.

Sun kokemukset netistä löydetyistä ja useimmiten tekstareilla sovituista panoista on hyvin erilaisia kuin mulla.

En voi kuitenkaan väittää, että tuollainen paikanpäällä sopiminen ei houkuttelisi. Taidan kuitenkin jättää sen kokeilun jollekkin lomamatkalle. Suomessa en näe mitään syytä lähteä palloilemaan keskustaan kun netistä lähes aina löytyy hyviä vaihtoehtoja.