Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletus hutsun oloajasta  (Luettu 2648 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Oletus hutsun oloajasta
« : Tammikuu 20, 2022, 00:04:58 »
Mulla on tarkka ja tiukka systeemi - soita mielellään ennen klo 9, viimeistään klo 10. Silloin saamme tapaamisen aikaiseksi. En päivystä, lyön seksinmyynti ja siviiliaikataulun lukkoon noin klo 9 aamulla. En juurikaan päivystä. Laskeskelin tuossa, päivysti kolme kerta koko syksynä.

Monella ostajalla on o,etus että hutsu istuu tämineet päällä vuorokauden ympäri. Oho, ei taida olla noin.

Mitens teillä muilla hutsuilla?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #1 : Tammikuu 20, 2022, 00:12:43 »
Mulla on tarkka ja tiukka systeemi
Kyllä! Tiedetään. Ja sen takia sinulla on ongelmia, joihin voi samaistua vain draamasarjaa katsomalla.
Why so fragile?

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1181
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #2 : Tammikuu 20, 2022, 00:23:01 »
Soitan huoralle ainoastaan noin viisi minuuttia ennen sovittua tapaamisaikaa ilmoittaakseni, että olisin nyt tulossa kylään. Tämä tapahtuu yleensä iltapäivällä, koska kello 9.00-10.00 olen joko töissä tai kotona juomassa aamukahvia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #3 : Tammikuu 20, 2022, 01:50:14 »
Tämä tapahtuu yleensä iltapäivällä, koska kello 9.00-10.00 olen joko töissä tai kotona juomassa aamukahvia.
Ajankohdan ymmärrän. Mulla syy on, JOS seisoo, se on aamulla/aamupäivällä, ja KUN VIIMEIN seisoo, peliaikaa on tunti.
Why so fragile?

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #4 : Tammikuu 20, 2022, 02:45:40 »
Itellä myös tiukka aikataulu koska klo 9.00 - 10.00 käyn yleensä aamupaskalla, siinä ei tule mieleen soitella kenellekään.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #5 : Tammikuu 20, 2022, 03:48:28 »
Ai, en tiennytkään teidän olevan hutsuja.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2049
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #6 : Tammikuu 20, 2022, 06:36:02 »
En päivystä, ........ En juurikaan päivystä.

Päivystätkö?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #7 : Tammikuu 20, 2022, 06:49:49 »
Tuolla lukee, en juurikaan päivystä. Se on Suomen kielellä että en juurikaan päivystä, tai että en juurikaan päivystä. Se tarkoittaa että en kauheesti päivystä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #8 : Tammikuu 20, 2022, 06:51:38 »
Korjaan: en ollenkaan päivystä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #9 : Tammikuu 20, 2022, 06:58:08 »

Wat. 🧐 
Amator

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #10 : Tammikuu 20, 2022, 07:20:02 »

Monella ostajalla on o,etus että hutsu istuu tämineet päällä vuorokauden ympäri. Oho, ei taida olla noin.

Mitens teillä muilla hutsuilla?

Asiallinen keskustelu olisi kivaa. Tuollaista rääpimistä mitä Jotkut miehet? tässä tekevät, ei ole kiva lukea.

No silloin kun olen studiollani, pukeudun ensimmäiseksi sen päivän asuun. Sitä pidän päällä siihen asti kunnes lopetan sen päivän työt, mitä ne sitten ovatkaan.
Päivän aikana otan vastaan sitä mukaa kuka ehtii ensin varaamaan ajan vapaalle ajalle.
Väliajat teen siviiliduunia läppärillä, edelleen hutsun tai D:n asu päällä.

Itseasiassa tuo kahden täysin erilaisen työn sekoittaminen samaan päivään on yllättävän vaikeaa. Siitä johtuen vaikka aikaa olisi antaa, joudun joskus sanomaan ei. Koska saatan olla ajatustasolla ja käytännössä niin kiinni siviiliduunin haasteissa, etten pysty siitä sillä hetkellä irrottautumaan helpolla ja nopeasti.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #11 : Tammikuu 20, 2022, 07:20:47 »
En päivystä minäkään. Laitan ilmoitukseen päivämäärät, jolloin olen tavattavissa. Vakkarit (yhtä lukuunottamatta) varaavat aikansa sähköpostitse hyvissäajoin etukäteen. Ja osa varaa itse tapaamisella seuraavan ajan valmiiksi.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #12 : Tammikuu 20, 2022, 08:33:58 »
Mulla on jopa kaksi tutkintoa, enkä voisi millään tavoin tehdä niitä hommia ja seksinmyyntiä limittäin. Siksi minulla on systeemi että varaa aika tulevalle päivälle n klo 9.
Teen varaukset, suunnittelen mun päivän, en koskaan päivystä seksimyyjänä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #13 : Tammikuu 20, 2022, 11:03:58 »
Soitan huoralle silloin kun panettaa ja raha polttaa taskussa. Huoran oloaika ei kiinnosta minua tuon taivaallista. Jos huora ei vastaa, soitan seuraavalle huoralle. Joku  huora aina vastaa ja saa rahat. Yksinkertaista!
Why so fragile?

Poissa Beachbandit

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #14 : Tammikuu 20, 2022, 11:35:05 »
Soitan huoralle silloin kun panettaa ja raha polttaa taskussa.

Se on just näin! Jos pitemmälle meinaa suunnitella, saattaa raha ja panetus kadota.
Panee omilla poluillaan.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #15 : Tammikuu 20, 2022, 11:54:02 »
Soitan huoralle silloin kun panettaa ja raha polttaa taskussa.

Se on just näin! Jos pitemmälle meinaa suunnitella, saattaa raha ja panetus kadota.

mjaa, tai sitten on vaan niin  :inlove: että kannattaa odottaa...
Shikita ga nai

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #16 : Tammikuu 20, 2022, 12:18:14 »
Silloin kun keikkaili, niin oikeasti päivysti steikkarit jalassa 5 min varoitusajalla. Joskus oli kyllä niin varattua, ettei hirveästi jäänyt päivystämiseen aikaa, paitsi oharin sattuessa ja silloinkin aika usein sai vara-Penan siihen väliin. Aika poikki oli huora päivän päättyessä. Väitän kyllä, ettei asiakkaat havainneet minun vetävän sellaista tappotahtia. Keskityin jokaiseen sen varatun ajan täysillä ja kyllä se varsinkin henkisiä voimia vaati. Silti tykkäsin siitä ja se sopi minulle silloin.
En enää toimi noin ja elämässä on muutakin kun hullun kiilto silmissä tyhjentää turskien rahapussia.
Olen vähän on/off tyyppi, mutta opettelen kaikissa jutuissa, huoraamisessa myös löytämään välimuotoa.
En varsinaisesti päivystä enää, kun olen mahduttanut elämään enemmän muitakin juttuja. Koti ja minä ollaan kyllä aina siistissä kunnossa, sen puoleen voisi lyhyelläkin varoitusajalla tavata. Mutta hämälänen hitaus minussa Kanta-Hämeessä asuvana Päijät-Hämäläisenä haluaa tietää nukkumaan mennessä, mitä teen seuraavana päivänä.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #17 : Tammikuu 20, 2022, 13:29:21 »
Incall-keikoilla päivystän ja voin ottaa vastaan lyhyelläkin varoajalla, koska kyllä, voin tehdä odotellessa muita töitä läppärillä steikkareissa ja villasukissa. Ei toki huulipuna älyllistä duunia estä.

Noin muuten on kuten ilmossakin kerron, ajan saa ennakkoon varaamalla, aina ei ole aikaa, simple as that.
Helsingissä <3

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2448
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #18 : Tammikuu 20, 2022, 13:38:55 »
Mulla on jopa kaksi tutkintoa, enkä voisi millään tavoin tehdä niitä hommia ja seksinmyyntiä limittäin. Siksi minulla on systeemi että varaa aika tulevalle päivälle n klo 9.
Teen varaukset, suunnittelen mun päivän, en koskaan päivystä seksimyyjänä.

Siis otat vastaan vain klo 9 saapuvan asiakkaan? Yksi poka per päivä siis? Voiko ottaa yhteyttä jo edellisenä päivänä?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletus hutsun oloajasta
« Vastaus #19 : Tammikuu 20, 2022, 13:44:08 »
Oletan että näitä niin sanottuja hutsuja on ihan oikeasti jopa olemassa!