Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sex, drugs and alcohol  (Luettu 14424 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #80 : Heinäkuu 26, 2020, 10:21:38 »
Ahaa, eli kyse ei ollutkaan siitä, että halveksuisit minua siksi, että vihaan päihteitä kokeilematta niitä. Kyse taisi olla vain siitä, että halveksut minua siksi koska et tykkää streittareista, mutta halusit kääntää oman halveksuntasi ikään kuin minun syykseni ja minun henkilökohtaiseksi viakseni.

Päihteiden käyttö on itsessään mielipidekysymys. Minulla on sellainen oletus, että mielipidekysymyksistä puhuttaessa jokainen kertoo oman mielipiteensä. Vastaan saattaa joskus tulla myös sellainen jumaluuskompleksin omaava henkilö, joka kuvittelee oman mielipiteensä olevan universaali totuus, mutta heidänkin kohdallaan suhtaudun heidän sanoihinsa vain heidän omana mielipiteenään.

Sinä voit pitää päihteitä ruokana (kuten huomaat, niin en ole tässä kertaakaan arvostellut sinua siitä), mutta et voi väittää, että minä vihaisin päihteitä perusteettomasti. Minulla on todella paljon perusteita sille, miksi vihaan niitä, vaikka yksikään noista perusteista ei olekaan omakohtainen kokeilu.

Ongelmani päihteiden suhteen on vain juuri tällaiset asenteet silloin kun niitä yritetään käyttää minun itsemääräämisoikeuteni polkemiseen. Ilmoituksessani lukee selkeästi, että tapaamisella ollaan selvin päin, ja yksityiskohdista sopiessa tarkennan yhä, että tapaaminen on täysin päihteetön. Ja silti jotkut yrittävät jäädä vänkäämään, että "mentäiskös yksille", "ruohon polttelu varmaan kuitenkin menee" ja "ei kai haittaa jos vähän olutta olen ottanut". Kyllä se minua haittaa, enkä halua joutua väittelemään siitä, onko minun pakko harrastaa seksiä päihtyneen ihmisen kanssa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2020, 10:30:44 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #81 : Heinäkuu 26, 2020, 10:30:46 »
Sinä voit pitää päihteitä ruokana (kuten huomaat, niin en ole tässä kertaakaan arvostellut sinua siitä), mutta et voi väittää, että minä vihaisin päihteitä perusteettomasti. Minulla on todella paljon perusteita sille, miksi vihaan niitä, vaikka yksikään noista perusteista ei olekaan omakohtainen kokeilu.
Hyvä pointti. Asioita voi vihata lukuisista eri syistä vaikka niiden käytöstä ei olisikaan omakohtaista kokemusta.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #82 : Heinäkuu 26, 2020, 22:00:08 »
Täällä keskustelua tabusta eli päihteistä ja maksullisesta seksistä. Huoraforkkia lukiessa tulee kuva, että huorat eivät ota vastaan alkoholia nauttineita turskia eikä kukaan huorista nauti alkoholia. Minulla on toisenlaisia kokemuksia. Parhaat huorakokemukseni ovat olleet alkoholin vaikutuksen alaisena. Ei kännissä vaan pienessä sievässä.

Usein ennen kuin palveluntarjoaja tulee hotellihuoneeseni, nautin lasillisen tai kaksi viiniä. Joskus todella harvoin vähän enemmänkin. Aina silloin tällöin olen nauttinut myös huoran  kanssa muutaman lasillisen, välillä jopa juopoteltukin. Tämä aina silloin kun kyse illan viimeisestä asiakkaasta ja minulla ei aikaista työpäivää tulossa.

Ymmärrän, että jatkuva töissä juominen on pahasta. Kännissä töitä tekevä huora joutuu deekikselle nopeasti. Kuitenkin useimmat meistä juovat alkoholia. Mitä juon tänään ketju on suosittu. Miksi kahta nautintoa ei voisi joskus yhdistää. En itsekään halua tavata narkkari-/juoppohuoria, mutta silti epäilen, että totuus ei ole ihan niin kuiva kuin forkasta voisi päätellä.

Nuoremmat sukupolvet todennäköisesti nappaavat välillä huumeita. Itse olen sukupolvea, joka ei niistä mitään ymmärrä. Vaan varmasti niitäkin skenessä liikkuu. Esimerkiksi  Marko Jantusen kirjassa jääkiekkoilija kertoo huumeidenkäytöstään fuengirolaisessa bordellissa, josta tämän forkan edeltäjässä löytyi monta positiivista mainintaa. Kukaan ei kertonut, että huorat vetelevät asiakkaiden kanssa aineita kuten Jatunen teki.

Siispä sana on vapaa aiheesta sex, drugs and alcohol

Mihin ihmeeseen tällä keskustelulla halutaan avauksen perusteella pyrkiä? Senkö toteamiseen, että päihtyneenä enemmän tai vähemmän oleminen olisi muka suurimman osan juttu ja ihan ok ammattilaisten ja asiakkaiden osalta tällä alalla? Mihin tuollainen yleistys oikein perustuu? Ja siis sekö on aivan vitun kivaa kaikkien mielestä, kun saa olla päihtyneessä tilassa ja pahimmillaan asiakas voi silloin käyttää tilannetta röyhkeästi lähinnä itseään varten hyväkseen?

Esimerkiksi minä olen sellainen tapaus, joka nykyisessä elämässään ei nauti eikä tule nauttimaan alkoholia, pilveä, lakkaa, tupakkaa. Taikka viihdekäyttömielessä rauhoittavia tai opiaatteja, jos näille aineille ei ole todellista lääkinnällistä tarvetta, jota yleensä ei ole eikä siksi selittämätöntä himoa vetää nappeja nappien perään. Lääkkeet tai lääkkeellinen käyttö ovat eri asia, jos niiden vaikutukset on oppinut tunnistamaan ja punnitsemaan huolella eli että onko siitä jollekulle tietyssä elämäntilanteessa selkeästi enemmän hyötyä vai haittaa, että vetää jotakin nappeja. Paljon on myös merkitystä yksilöstä riippuen eli minkä luokittelee ja käsittää omalla kohdallaan lääkkeenä ja minkä päihteenä.

Esimerkiksi ADHD-ihmiset saattavat kokea sitä vaivaa lääkitsevien nappien käytön lääkkeenä tuoden hyötyä enemmän kuin haittaa sekä helpottaen työ-/kouluarjessa ja elämänhallinnassa selviytymistä asianmukaisin keinoin. Kun taas joku toinen ja ei-ADHD -tyylinen tyyppi saattaa pitää samoja nappeja huumeina ja käyttää niitä siksi, että saa niin hyvän olon ja muka kaikki ongelmatkin hetkeksi lakaistua maton alle.

Tämän takiahan kaikki vähänkin kunnollisemmat ihmisetkin ovat ilmeisesti sitten elämänsä suhteen luovuttaneita narkkareita päihdekriittisten ihmisryhmien silmissä lopun ikäänsä siksi, koska? Jotkut yksittäiset henkilöt ovat joskus käyttäneet joitakin tiettyjä lääkkeitä väärin, vaikka jotkut toiset taas eivät olisi käyttäneet väärin ja saattavat siksi saada tilapäistä hyötyä omalle tilanteelleen. Tiettyjä aineita, kuten alkoholia, en silti hyvällä syylläkään voi oikein nähdä kenenkään silmissä lääkkeellisenä aspektina, koska keskushermostomyrkky on keskushermostomyrkky ja tappaa joko hitaasti pitkällä aikavälillä tai salakavalasti jo nuorena holtittoman kiskomisen ym. tapaturmien vuoksi.

Seksityön ja päihteilyn ongelmaksi tulee, että ammattilainen ei enää välttämättä kykene täysipainoisesti hoitamaan omaa uraansa, omia velvoitteitaan ja mahdollisesti muitakaan omia asioitaan, koska päihteet seikoittavat useimmiten elimistöä ja aivotoimintaa jo riittävän paljon. Enkä jaksa tuohon haitallisuuteen liittyen kaivaa todistusaineistoa tiedejulkaisuineen esiin, koska kyllä etsivät löytävät googlettamalla, miten paljon tietyt aineet tuhoavat elimistöä ja psyykettä, jotkin aika nopeastikin.

Eikä tarvitse olla mitään Mensan älynystyröitä tajutakseen, että ennen kaikkea fyysinen turvallisuus on päihtyneillä pahimmillaan todella vaakalaudalla, varsinkin jos hengaa täysin tuntemattomien asiakkaiden kanssa. Eikä siksi tarvitse ainakaan itse ottaa sellaisia kohtuuttomia riskejä olla päihtyneiden kanssa samassa seurassa, koska oma elämäni on sen verran arvokas lahja, etten halua tieten tahtoen menettää sellaista lahjaa riskeeraamalla täysin turhissa asioissa päihtyneenä, jolloin joku huligaani saattaa saada paljon enemmän vahinkoa aikaan kuin mitä silloin, kun olen selvin päin.