Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomihorot  (Luettu 13201 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomihorot
« Vastaus #20 : Tammikuu 19, 2022, 13:04:28 »
Tää ketju kaipaa nyt kipeästi pilluhikeä, muutaman illuusio poikaystävän ja pystyyn kuolleen hintapiipertäjän.

Luotan teihin! Näyttäkää mulle ettei sota yhtä miestä kaipaa.
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suomihorot
« Vastaus #21 : Tammikuu 19, 2022, 15:27:23 »
Olisin mielelläni illuusiopoikaystävä, mutta Veera kuuluu niihin suomihoroihin, joka ei ole suostunut tapaamaan minua sen enempää livenä kuin unissakaan. Vaan ihmettelen silti.

Kävin pitkästä aikaa eli varmaan 5 vuoteen ensimmäisen kerran Suoli24-forkalla. Siellä oli monta kertaa lähes sama sepustus.

Nyt vähän haisee, että jollain mennyt sukset ristiin Verran kanssa ja nyt kostetaan forkilla. Itse pidän moista aika häpeällisenä juttuna vaan kukin tyylillään.

Loppuun vielä huomautus. Olen jo luopunut aikomuksista tavata Veeraa. Tämä ei ole yritys päästä suosioon.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suomihorot
« Vastaus #22 : Tammikuu 19, 2022, 16:07:09 »
Olisin mielelläni illuusiopoikaystävä, mutta Veera kuuluu niihin suomihoroihin, joka ei ole suostunut tapaamaan minua sen enempää livenä kuin unissakaan. Vaan ihmettelen silti.

Kävin pitkästä aikaa eli varmaan 5 vuoteen ensimmäisen kerran Suoli24-forkalla. Siellä oli monta kertaa lähes sama sepustus.

Nyt vähän haisee, että jollain mennyt sukset ristiin Verran kanssa ja nyt kostetaan forkilla. Itse pidän moista aika häpeällisenä juttuna vaan kukin tyylillään.
Oliko kirjoituksessa jotain mikä ei pidä paikkaansa? Nuo hinnathan ja suuseksisuojavaatimus ovat luettavissa myös ilmoituksessa.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomihorot
« Vastaus #23 : Tammikuu 19, 2022, 16:55:51 »
Mun ei varmaan pitäis laittaa lusikkaani tähän soppaan, mutta laitanpa sittenkin. Et pilluhiki olis sit vissiin paikalla?

Kyllähän se niin on, että jokainen yrittäjä määrittelee oman hintansa ja rajansa, myi mitä tahansa. Ja ostaja vertailee hintoja ja mitä sillä saa, ja valitsee sen, jonka hinta-laatu suhde miellyttää eniten. Kaikkia ei voi eikä tarvitse miellyttää. Se minkä kukakin kokee kalliiksi, on jokaisen henkilökohtainen asia.

Mä en ymmärrä ollenkaan sitä, että tänne tullaan dissaamaan henkilön fyysistä habitusta.
Ja  vielä ulistaan hinnasta. Se on se mikä se on. Ota tai jätä.
Toki ymmärrän, et harmittaa jos tapaaminen menee ohi, vaikka mieli niin kovasti tekis.

Jaxuhali.

💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomihorot
« Vastaus #24 : Tammikuu 19, 2022, 17:11:17 »
En millään lailla dissaa Veeraa, mutta itseäni lähinnä huvittaa. Tulee mieleen ne käsityönantajat jotka käyttää kumihanskaa. Jos tuon vie vielä korkeammalle tasolle, niin kohta jollain on ilmoitus, että 300€ niin voin katsoo kun runkkaat. -50€ jos teet sen himassa ja laitat videon. No joo, tästä ei kannata repiä sen enempää kun en mitään tarkoita, kunhan nauratti itseäni

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suomihorot
« Vastaus #25 : Tammikuu 19, 2022, 17:22:28 »
Aloittaja ei ymmärrä sitä, että kaikki ei ole köyhiä pitsan pyörittäjiä. Mulle toi raha on sama kuin kävisi ABC:llä kahvilla.

Köyhät käy niiden Romanialaisten luona.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suomihorot
« Vastaus #26 : Tammikuu 19, 2022, 17:35:03 »
Aloittaja ei ymmärrä sitä, että kaikki ei ole köyhiä pitsan pyörittäjiä. Mulle toi raha on sama kuin kävisi ABC:llä kahvilla.

Köyhät käy niiden Romanialaisten luona.
Onko tosiaan niin, että kaikki 100e/0.5h ja 200e/1h pyytävät ovat Romanialaisia? Näitä pyyntejä kun taitaa olla suurin osa. Ei kai ole kohtuutonta kysyä, miksi kannattaisi maksaa tuplat?

Tää nyt kuitenkin on maksuseksin keskutelupalsta. Vai?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suomihorot
« Vastaus #27 : Tammikuu 19, 2022, 17:51:24 »
Aloittaja ei ymmärrä sitä, että kaikki ei ole köyhiä pitsan pyörittäjiä. Mulle toi raha on sama kuin kävisi ABC:llä kahvilla.

Köyhät käy niiden Romanialaisten luona.
Onko tosiaan niin, että kaikki 100e/0.5h ja 200e/1h pyytävät ovat Romanialaisia? Näitä pyyntejä kun taitaa olla suurin osa. Ei kai ole kohtuutonta kysyä, miksi kannattaisi maksaa tuplat?

Tää nyt kuitenkin on maksuseksin keskutelupalsta. Vai?

Tossahan ei kysytty sitä miksi kannattaisi maksaa tuplat vaan kyseenalaistettiin asiakkaan järki joka maksaa tuplat. Joillakin on vaan pätäkkää enemmän kuin toisilla. Ei siinä ole mitään sen ihmeempää.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Suomihorot
« Vastaus #28 : Tammikuu 19, 2022, 18:07:35 »
Tää ketju kaipaa nyt kipeästi pilluhikeä, muutaman illuusio poikaystävän ja pystyyn kuolleen hintapiipertäjän.

Mulla on pillussa ehkä vähän Teneriffan rantahiekkaa, mutta aattelin tulla tähän tosikkona muistuttamaan kahdesta (2) jutusta:

- Suomessakin myydään seksiä myös paljon halvemmalla ja paaaaljon kalliimmalla kuin tässä ketjussa tai realin ilmoituksissa näkyvä skaala antaa ymmärtää. Eli sori mutta seksisaitti ei oo ihan koko universumin kuva. Meillä on kollegoita, joille seksityö on paljon kirjaimellisemmin hengissä pysymisen keino kuin kukaan meistä etuoikeutetummista osaa oikein edes kuvitella, ja hinnoista todellakin joustetaan tai tehdään hommaa välillä vaikka ruokapalkalla. Ja siellä jatkumon toisessa päässä on kollegoita, jotka eivät mainosta oikeastaan missään, mutta joiden seurasta maksetaan (silloin kun sitä on tarjolla) meidän tavan tallaajien näkökulmasta katsottuna ihan tähtitieteellisiä summia.

- Moni meistä ohjaa hinnottelulla sitä, miten pitkiä ja millaisia keikkoja tulee eniten. Jos siis esim. lyhyiden tapaamisten hinta vaikuttaa korkealta, kannattaa tsekata, onko pidempien hinta suhteessa yllättävän paljon halvempi. Jos on, kollega todennäköisesti tykkää eniten niistä pidemmistä tapaamisista.

Mä haluaisin muuten illuusiopoikaystävän. Kuulostaa kiehtovalta eikä mulla oo tietääkseni koskaan ollut semmosta. Myös hintapiipertäjä kuulostaa kiehtovalta, ehkä pieneltä jyrsijältä. Pilluhikeä on kyl ollu. Varsinkin kun kasvatin sapattivapaan alussa huikean puskan.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomihorot
« Vastaus #29 : Tammikuu 19, 2022, 18:14:05 »
Min en oo ikänä ollut teistä näin ylpeä kuin tänään.
Go, go gooooo!

Nyt olisi tilauksessa kunnon vääntö.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2022, 18:16:30 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Suomihorot
« Vastaus #30 : Tammikuu 19, 2022, 18:15:54 »
Aloittaja ei ymmärrä sitä, että kaikki ei ole köyhiä pitsan pyörittäjiä. Mulle toi raha on sama kuin kävisi ABC:llä kahvilla.

Köyhät käy niiden Romanialaisten luona.
Onko tosiaan niin, että kaikki 100e/0.5h ja 200e/1h pyytävät ovat Romanialaisia? Näitä pyyntejä kun taitaa olla suurin osa. Ei kai ole kohtuutonta kysyä, miksi kannattaisi maksaa tuplat?

Tää nyt kuitenkin on maksuseksin keskutelupalsta. Vai?

Tossahan ei kysytty sitä miksi kannattaisi maksaa tuplat vaan kyseenalaistettiin asiakkaan järki joka maksaa tuplat.
Kyseenalaistaminen on aina hyvä, joka asiassa. Voisiko joku antaa jotain perusteita miksi haluaa maksaa tuplat? Vai maksaako vaan maksamisen ilosta? Ja maksaako nää joka asiassa kaikesta enemmän ihan periaatteesta? Tulee mieleen takavuosien venäläiset uusrikkaat, joilla rahan näyttämisen tarve on kova.
Joillakin on vaan pätäkkää enemmän kuin toisilla.
Tietysti on, tosin siitähän ei nyt ollutkaan kyse. Mutta kerro nyt paljonko sulla sitä on, kun vauhtiin olet päässyt.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomihorot
« Vastaus #31 : Tammikuu 19, 2022, 18:17:43 »
Paperitehtaan porttivahti ottaa nyt ihan iisisti. On taas niin läpinäkyvää.
Why so fragile?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomihorot
« Vastaus #32 : Tammikuu 19, 2022, 18:21:57 »
Aloittaja ei ymmärrä sitä, että kaikki ei ole köyhiä pitsan pyörittäjiä. Mulle toi raha on sama kuin kävisi ABC:llä kahvilla.

Köyhät käy niiden Romanialaisten luona.
Onko tosiaan niin, että kaikki 100e/0.5h ja 200e/1h pyytävät ovat Romanialaisia? Näitä pyyntejä kun taitaa olla suurin osa. Ei kai ole kohtuutonta kysyä, miksi kannattaisi maksaa tuplat?

Tää nyt kuitenkin on maksuseksin keskutelupalsta. Vai?

Tossahan ei kysytty sitä miksi kannattaisi maksaa tuplat vaan kyseenalaistettiin asiakkaan järki joka maksaa tuplat. Joillakin on vaan pätäkkää enemmän kuin toisilla. Ei siinä ole mitään sen ihmeempää.

Paljon pätäkkää ei ole myöskään synonyymi järjelle.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomihorot
« Vastaus #33 : Tammikuu 19, 2022, 18:24:23 »
No mikäs tässä nyt on ongelma? Faktahan on kuitenkin, että Veeralla riittää (tarpeeksi, siitä en tiedä) asiakkaita. Suuseksisuojan vertaaminen olkisäkkeihin puolestaan on puhdasta olkiukkoilua.

Suomalaiset muijat on mun kokemuksen mukaan kalliimpia kuin ulkomaalaiset yleisen tulotason, yrittäjästatuksen ja sen tietyn konseksuksen takia. Itse "suomalaisena muijana" en koe olevani niiiiiin vallattoman paras, että voin pyytää 250€ tunnilta, vaan se on taksa, jonka olen yrittäjänä laskenut kattavan ne kulut, jotka työ aiheuttaa ja antavan tuottoa niiden jälkeen.

Onhan tää tietty klassinen väittelyiden aihe, joten jatkakaa ihmeessä.

Maksan veron verran enemmän kuin toiselle jos annat kuitin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomihorot
« Vastaus #34 : Tammikuu 19, 2022, 18:25:26 »
^^ No shit Sherlock

^ Saitko tällä erektion?.
Why so fragile?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomihorot
« Vastaus #35 : Tammikuu 19, 2022, 18:28:59 »
^^ No shit Sherlock

^ Saitko tällä erektion?.

Jos perustelee hintansa veronmaksulla niin otan kuitin. Ei sillä ole väliä tilaanko remontoijan vai kenet.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomihorot
« Vastaus #36 : Tammikuu 19, 2022, 18:35:27 »
^ Miten Sherlock remonttiin liittyy?

Yritä ees, ettei aina tarvi hävetä!
Why so fragile?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomihorot
« Vastaus #37 : Tammikuu 19, 2022, 18:44:09 »
^ Miten Sherlock remonttiin liittyy?

Yritä ees, ettei aina tarvi hävetä!

Luulisi noin fiksun kuin sinun ymmärtävän että vastasin lainauksessa olevaan toiseen lauseeseen. En ala vääntämään rautalangasta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Suomihorot
« Vastaus #38 : Tammikuu 19, 2022, 18:45:47 »
^ MIKSI LAINASIT KUMPAAKIN PÄLLI?
Why so fragile?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 287
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suomihorot
« Vastaus #39 : Tammikuu 19, 2022, 18:47:22 »
^ MIKSI LAINASIT KUMPAAKIN PÄLLI?

Jotta menisit ansaan.