Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maitorinnat  (Luettu 3191 kertaa)

Poissa HauskaJaHyvä

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Maitorinnat
« : Tammikuu 18, 2022, 01:46:50 »
Niin no paskaakos sitä kiertelemään: Aikain saatossa on herännyt halu kokeilla, miltä tuntuisi puristella maitoisia rintoja ja vaikka ottaa itse osumaa kunnon ruiskutteluista!

Täällä olisi varmasti herrasmies ottamassa vastaan ja uskon, ettei ainakaan minun puolestani homma mene liian vakavaksi. Eli ei todellakaan haittaa, vaikka aihe olisi tekijällekin ihan uutta.

Olit sitten alan ammattilainen tai satunnainen lukija, niin viimeistään yksärit tavoittaa ja voidaan sit miettiä, voisiko löytyä yhteinen sävel aiheeseen.
Tähänkö pitäisi kirjoittaa jotain hauskaa?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maitorinnat
« Vastaus #1 : Tammikuu 18, 2022, 03:02:38 »
MothersMilk on paras proteiinin lähde maailmassa. Siitä saatu protsku imeytyy 33-38%. JOTEN olen valmis ostamamaan mammas maitoa litrahintaan. Jos lisäät vettä joukkoon, TIEDÄN! YV yhteyttä!
Why so fragile?

Poissa Vili

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maitorinnat
« Vastaus #2 : Helmikuu 03, 2022, 16:27:42 »
Voin sanoa ettei ole helppoa löytää, jossei joltain puoli amatööriltä ehkä. Mulla oli toi ToDo listalla joskus 5 vuotta sitten ja etin säännöllisesti pitkin saitteja. Ei uskos et on niin vaikeeta, mutta kyllä on. Sen raskaana olevan naisen kyllä löytää, taitaa olla pari tälläkin hetkellä tarjolla naapurissa.
Sitten ihan hirveellä tuurilla jostain AS:n kautta tapasin alistuja tyttösen 22v. Ihan tissien takia halusin nähdä. No nähtiin sen luona ja kun alettiin hommiin(ei alistusta :D), niin likka kysy et haittaako jos mun rinnoista tulee maitoa!?  :headbang:
Mä olin tietty aivan torsona, no näin tää parin vuoden ettiminen sitten tapahtu. Mukavaa se oli, ja jotain helvetin kinkyä ja kiihottavaa kun likka ruiskutteli sitä LS:ssä omalle naamallensa…:P
Yritin uusintaa mut oli palannu exänsä luo :(

Jos löydät jonkun oon mukana  : :drinking:
 

Poissa HauskaJaHyvä

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maitorinnat
« Vastaus #3 : Helmikuu 05, 2022, 02:19:46 »
Voin sanoa ettei ole helppoa löytää, jossei joltain puoli amatööriltä ehkä. Mulla oli toi ToDo listalla joskus 5 vuotta sitten ja etin säännöllisesti pitkin saitteja. Ei uskos et on niin vaikeeta, mutta kyllä on. Sen raskaana olevan naisen kyllä löytää, taitaa olla pari tälläkin hetkellä tarjolla naapurissa.
Sitten ihan hirveellä tuurilla jostain AS:n kautta tapasin alistuja tyttösen 22v. Ihan tissien takia halusin nähdä. No nähtiin sen luona ja kun alettiin hommiin(ei alistusta :D), niin likka kysy et haittaako jos mun rinnoista tulee maitoa!?  :headbang:
Mä olin tietty aivan torsona, no näin tää parin vuoden ettiminen sitten tapahtu. Mukavaa se oli, ja jotain helvetin kinkyä ja kiihottavaa kun likka ruiskutteli sitä LS:ssä omalle naamallensa…:P
Yritin uusintaa mut oli palannu exänsä luo :(

Jos löydät jonkun oon mukana  : :drinking:

Näinhän se isolla todennäköisyydellä on ja ei vähiten sen takia, että imettäessä suurella osalla naisista halut laskee.

Oma jälkikäteinen harmitus on se, että Tinderistä tuli aikanaan parikin tällaista treffiä, mutta en silloin ollut aiheesta kiinnostunut. Nyt sitten muutama vuosi sen jälkeen ois niin mageeta kohdata tuo tilanne uusiksi!

Mutta nyt on asialle tehty jotain, eli ketju internetin syövereihin. :D
Tähänkö pitäisi kirjoittaa jotain hauskaa?