Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tamperelaisella Marialla, 26, on salaisuus: hän tapailee vanhempia miehiä rahaa  (Luettu 4325 kertaa)

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
^ Kukaan meistä ei ole täydellinen. Minäkin ostin tänään munkkeja ja niitä creamy mini cakes-leivoksia. :)

Poissa Karhuherra

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri

Itse sovin ensimmäisen kerran 500€ ja jatkot oli 200€ kerta. Ajalla ei ollut väliä. Joka kerta laitoin hänet itse menemään.

Yritti tuoda laskuja ja yritti viedä shoppailemaan ja yritti saada itselleen vuokrattua asuntoa, mutta pitäydyin rahassa.

Käsitin, että olin ainoa rahanlähdemies ja muut miehet (jos sellaisia oli) oli siviilisuhteita/panoja.

Mut laskeskelin, että sen 2 000-3 000€ se ottas ku veis sen kylpylöihin, shoppailut, asunnot ja pelit.

Hauska oli kun tarjosi itseensä mulle assistentiks ja sano, että eikö olis kiva ku pääsis aina sihteeriä vetäisemään. Kieltämättä oli kiihottava ajatus, mutta mitähän muuta sille olis sitten keksinyt, niin en tiedä.

Toisaalta tuolleen sais firman kuluihin

Hauska ajatus tuo sokerideitin palkkaus. Rupesin vaan miettimään, että mitäs sitten kun sokerilla onkin huono päivä ja alkaisi joko työntekijän tai irtisanotun ominaisuudessa syyttelemään epäasiallisuuksista. Vähintään helvetinmoinen sotku todistella käräjillä mikä oli homman todellinen luonne tai sitten ostat hiljaiseksi. Niin tai näin, tulisi v*tulle hintaa.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
^ Hyvä pointti

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

Itse sovin ensimmäisen kerran 500€ ja jatkot oli 200€ kerta. Ajalla ei ollut väliä. Joka kerta laitoin hänet itse menemään.

Yritti tuoda laskuja ja yritti viedä shoppailemaan ja yritti saada itselleen vuokrattua asuntoa, mutta pitäydyin rahassa.

Käsitin, että olin ainoa rahanlähdemies ja muut miehet (jos sellaisia oli) oli siviilisuhteita/panoja.

Mut laskeskelin, että sen 2 000-3 000€ se ottas ku veis sen kylpylöihin, shoppailut, asunnot ja pelit.

Hauska oli kun tarjosi itseensä mulle assistentiks ja sano, että eikö olis kiva ku pääsis aina sihteeriä vetäisemään. Kieltämättä oli kiihottava ajatus, mutta mitähän muuta sille olis sitten keksinyt, niin en tiedä.

Toisaalta tuolleen sais firman kuluihin

Hauska ajatus tuo sokerideitin palkkaus. Rupesin vaan miettimään, että mitäs sitten kun sokerilla onkin huono päivä ja alkaisi joko työntekijän tai irtisanotun ominaisuudessa syyttelemään epäasiallisuuksista. Vähintään helvetinmoinen sotku todistella käräjillä mikä oli homman todellinen luonne tai sitten ostat hiljaiseksi. Niin tai näin, tulisi v*tulle hintaa.

Isompi ongelma tuossa on suvakkisuomen työsuojelulainsäädäntö, joka ei mahdollista antaa potkuja huoralle, vaikka se lopettais kokonaan piparin jakamisen.

Toista se on venäjällä tai eu-elimissä, jossa mennään puhtaasti henkilökohtaisilla sopimuksilla. Sanotaan vain, että huora X menetti päämiehensä luottamuksen ja homma klar.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
^ Mut jos sillä olis firma ja laskuttas aliurakoitsijana assaripalveluita?

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
^ Mut jos sillä olis firma ja laskuttas aliurakoitsijana assaripalveluita?

Liian vaikeeta jolleki sugabeibelle. Jos naisella on firma seksipalvelujen myyntiä varten, se nainen on pesunkestävä ammattihuora, kutsuttiinpa sitä sitten vaikka ruustinnaksi, sihteeriksi tai kätilöksi :o

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
^ Hyvä pointti. Mutta voishan sille perustaa firman niin tuntis itsensä tärkeäksi. Helsinki on täynnä kivijalka putiikkeja 10k€ kuukausivuokralla jossa myydään jotain erikoisvaatteita. Kolmen paitulin myynnillä ei ihan pidetä liikettä pystyssä. Kysymys herää aina, että mites sitten?

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
^ No sitähän ei tiedä, syökö yrittäjä sitten vain maksalaatikkoa ja pieniä kiviä rakkaudesta yrittämiseen vai onko takahuoneessa pimeä haarakonttori.
Sokerideittailusta ollaan kyllä jo aika kaukana, kun aletaan kuitteja kirjoitella ja alveja ilmoitella. Jälki jää aina johonkin ja viranomaiskontakteiltakaan ei ehkä aina voi välttyä.

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
^ Totta. Siis noissa on rikkaiden miesten seurapiirirouvia joilla pitää olla jokin "harrastus". Onko se sitten sokerirouva? Sama perusperiaate kuitenkin

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1796
  • ***** Huikea tyyppi
Osa varmaan on just noita päivähoito paikkoja , ettei rouvat pitkästy. sitten enemmän veronkiertoa

tai rahan pesua sama asia eri paketissa. eihän verottaja edes vaivaudu jos ilmoittaa myyvänsä

10000e farkut joka viikko.
kysyvälle vastataan

Poissa less_is_more

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Olisipa mukavaa ja tasa-arvoista jos Aamulehti tekisi positiivishenkisen jutun myös miehistä joilla on sokerideittailuun tarvittava antelias luonne. Tältä palstalta varmaankin löytyisi haastateltavia jonoksi asti.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Täällä olis nyt sille Martsalle niitä hillomunkkeja kahvin kera. Minä tarjoan! T. Sokerisammakko