Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milena  (Luettu 25153 kertaa)

Poissa Milena

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 73
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #20 : Tammikuu 26, 2022, 23:53:02 »
Hyvää yötä. Milena on muuten hyvin kaunis nimi. Voinko kutsua sinua tuttavallisesti Miltsiksi?

Joo voit kutsua! Miltsistä tulee mieleen myös miljoona, ja rahastahan mä tykkään 😄❤️ Hyvää yötä myös suloiselle taistelu sammakolle 🐸

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Milena
« Vastaus #21 : Tammikuu 28, 2022, 22:58:56 »
Baijerilainen sotaratsuni vei minut tänään vierailulle Milenan luokse.

Vastassa oli kuvien mukainen kaunis nuori nainen, jolla oli mielestäni erittäin hyvä palveluasenne.

Milena on ystävällinen ja puhelias palveluntuottaja, mikä miellytti minua aivan erityisesti. (Olen joskus käynyt suomalaisen  PT:n luona, jonka sanavarastoon kuului vain sanat: ”Kyllä, ei ja en halua kertoa”.)

Voisin käydä Milenan luona myös uudestaan eli koin saaneeni rahalle vastinetta. Sää Helsingissä oli talvinen -1 (meillä landella on aina ihana auringon paiste).

Tälle rapsalle on kysytty ja saatu PT:n lupa. Kuten varmasti arvaattekin, niin ajan oikeasti ruosteisella Corollalla.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0325

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #22 : Elokuu 03, 2022, 21:35:19 »
Keskustelin joku aika sitten Milenan kanssa sen jälkeen kun poistui of:stä kertoen lopettavansa hommat. Vilahti kyllä toisella nimellä hetken jälkeenkin päin, mutta vakuutti pitävänsä nyt ainakin lomaa ???

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milena
« Vastaus #23 : Elokuu 03, 2022, 22:57:52 »
Käväisi se täälläkin kertomassa että lopetti hommat, mutta sitten pyysi poistamaan koko ketjun kun joku lässytti jotain turhaa siihen.

Poissa Vieras0326

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #24 : Lokakuu 01, 2022, 18:13:33 »
Ketään nähnyt Milenaa vähään aikaan? Vastaili ilmon viestiin mutta sen jälkeen ei kuulunut mitään.

Poissa Markku

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #25 : Lokakuu 02, 2022, 09:40:58 »
Ketään nähnyt Milenaa vähään aikaan? Vastaili ilmon viestiin mutta sen jälkeen ei kuulunut mitään.

Milena on vaihtanut nimeään, löytyy naapurista.

Poissa Vieras0326

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #26 : Lokakuu 02, 2022, 12:12:10 »
Ketään nähnyt Milenaa vähään aikaan? Vastaili ilmon viestiin mutta sen jälkeen ei kuulunut mitään.

Milena on vaihtanut nimeään, löytyy naapurista.

Joo, varmaan kiirusta hänellä. Olisi kyllä mukavaa päästä näkemään  :)

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #27 : Lokakuu 04, 2022, 10:10:12 »
Millä nimellä nyt?

Poissa Miumau

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #28 : Lokakuu 06, 2022, 23:35:49 »
Samalla nimellä nyt kuin aikaisemmin ;) nimenvaihto sekoitti monen päät joten helpompi jatkaa vanhalla.
Terkuin Milena  :inlove:

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 767
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Milena
« Vastaus #29 : Lokakuu 06, 2022, 23:42:18 »
Samalla nimellä nyt kuin aikaisemmin ;) nimenvaihto sekoitti monen päät joten helpompi jatkaa vanhalla.
Terkuin Milena  :inlove:

Oletko varma, että se oli nimenvaihto, joka sekoitti päät? Minä vähän epäilen kuviesi pohjalta, että se on jokin muu mikä saa sekaisin. ;) :kiss:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0326

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #30 : Lokakuu 10, 2022, 21:33:54 »
Samalla nimellä nyt kuin aikaisemmin ;) nimenvaihto sekoitti monen päät joten helpompi jatkaa vanhalla.
Terkuin Milena  :inlove:

Oletko varma, että se oli nimenvaihto, joka sekoitti päät? Minä vähän epäilen kuviesi pohjalta, että se on jokin muu mikä saa sekaisin. ;) :kiss:

Mattssonnilla pointtia  :)
Harmittavasti ei vielä päässyt Milenaa tapaamaan, pe jälkeen ei ole kuulunut mitään enää vaikka aikatauluista puheita. Huolestunut fiilis ollut  :-\

Poissa YoungmanSJK

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #31 : Lokakuu 12, 2022, 14:35:23 »
Joo minäkin kysyin liian varhain aikatauluista koska sopii ja nyt kun olisi mahdollista järjestää näkeminen niin onkin juuri ilmeisesti tauolla tai sitten luuli mulkuksi oharintekijäksi ja blokkasi pois. :D ;)

Poissa Miumau

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #32 : Lokakuu 12, 2022, 17:38:10 »
Moi ❤️ Joo oon tän viikon nyt tauolla. En siis ole joka päivä tavattavissa enkä pääsääntöisesti tällä hetkellä tarjoa vain seuraa vaan minulla on muitakin velvollisuuksia  :inlove:
Ensi viikolla jos ei kummallisuuksia tapahdu palaan takaisin listoille 😌

Mä pyrin aina ilmoittamaan jos jokin aika ei onnistu mutta välillä sähköpostia ja muita kanavia pitkin tulee niin paljon viestiä että osa saattaa hukkua tai jäädä huomaamatta, siitä olen pahoillani, se ei tarkoita että oisin blokannut tai laittanut jollekin ”älä vastaa” listalle ❤️ Toivon pientä ymmärrystä :) mieluiten varailen 1-2pv etukäteen tai samalle päivälle ajat, näin on kaikkein yksinkertaisinta minulle ja pystyn takaamaan paremmin että aika todella onnistuu.

Naapuriin yleensä laitan sitten päivämäärät otsikkoon esim: ma-ke, mitkä olen tavattavissa. Jos päiviä ei ole merkattu mutta ilmoitus löytyy, ei nostettuna etusivulle, voi multa kysellä miten aikaa löytyisi 💕

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Milena
« Vastaus #33 : Tammikuu 12, 2023, 18:32:36 »
Moi Milena, ootko miten tavattavissa seuraavan viikonloppuna ja siitä muutama arkipäivä oisin tulossa käymään Hesassa, vois nähdä jos oot aktiivinen  :inlove:

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Milena
« Vastaus #34 : Tammikuu 12, 2023, 20:07:41 »
Tuolla on toinen ketju:

Joo pahoittelut ilmoitus jäi hetkeksi esille , olen lomalla ja palaan viimeistään tammikuun jälkeen 🥰❤️ mukava että ihmiset kaipaa minua! Odotan myös innolla ihania tapaamisia kun sen aika on😍

https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,8088.0.html
Saitin Bud Spencer