Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Milena
Vieras0326:
--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Lokakuu 06, 2022, 23:42:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Miumau - Lokakuu 06, 2022, 23:35:49 ---Samalla nimellä nyt kuin aikaisemmin ;) nimenvaihto sekoitti monen päät joten helpompi jatkaa vanhalla.
Terkuin Milena :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Oletko varma, että se oli nimenvaihto, joka sekoitti päät? Minä vähän epäilen kuviesi pohjalta, että se on jokin muu mikä saa sekaisin. ;) :kiss:
--- Lainaus päättyy ---
Mattssonnilla pointtia :)
Harmittavasti ei vielä päässyt Milenaa tapaamaan, pe jälkeen ei ole kuulunut mitään enää vaikka aikatauluista puheita. Huolestunut fiilis ollut :-\
YoungmanSJK:
Joo minäkin kysyin liian varhain aikatauluista koska sopii ja nyt kun olisi mahdollista järjestää näkeminen niin onkin juuri ilmeisesti tauolla tai sitten luuli mulkuksi oharintekijäksi ja blokkasi pois. :D ;)
Miumau:
Moi ❤️ Joo oon tän viikon nyt tauolla. En siis ole joka päivä tavattavissa enkä pääsääntöisesti tällä hetkellä tarjoa vain seuraa vaan minulla on muitakin velvollisuuksia :inlove:
Ensi viikolla jos ei kummallisuuksia tapahdu palaan takaisin listoille 😌
Mä pyrin aina ilmoittamaan jos jokin aika ei onnistu mutta välillä sähköpostia ja muita kanavia pitkin tulee niin paljon viestiä että osa saattaa hukkua tai jäädä huomaamatta, siitä olen pahoillani, se ei tarkoita että oisin blokannut tai laittanut jollekin ”älä vastaa” listalle ❤️ Toivon pientä ymmärrystä :) mieluiten varailen 1-2pv etukäteen tai samalle päivälle ajat, näin on kaikkein yksinkertaisinta minulle ja pystyn takaamaan paremmin että aika todella onnistuu.
Naapuriin yleensä laitan sitten päivämäärät otsikkoon esim: ma-ke, mitkä olen tavattavissa. Jos päiviä ei ole merkattu mutta ilmoitus löytyy, ei nostettuna etusivulle, voi multa kysellä miten aikaa löytyisi 💕
Vekkuli:
Moi Milena, ootko miten tavattavissa seuraavan viikonloppuna ja siitä muutama arkipäivä oisin tulossa käymään Hesassa, vois nähdä jos oot aktiivinen :inlove:
Entto:
Tuolla on toinen ketju:
--- Lainaus käyttäjältä: Milena - Joulukuu 28, 2022, 22:50:54 ---Joo pahoittelut ilmoitus jäi hetkeksi esille , olen lomalla ja palaan viimeistään tammikuun jälkeen 🥰❤️ mukava että ihmiset kaipaa minua! Odotan myös innolla ihania tapaamisia kun sen aika on😍
--- Lainaus päättyy ---
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,8088.0.html
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta