Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Teneriffa  (Luettu 3177 kertaa)

Poissa Mr TT

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Teneriffa
« : Tammikuu 13, 2022, 11:57:34 »
Millaisia kokemuksia? Jonkin verran maailmaa reissannut työn ja vapaa-ajan merkeissä ja päätynyt nautiskelemaan paikallista tarjontaa milloin missäkin. Eniten pidän eroottisesta hieronnasta jossa saa olla ja nauttia ja katsoa mihin se johtaa. Suomessa on ollut kohtuullisia ja parhaimmillaan hyviäkin kokemuksia, mutta maailmalla selvästi parempia. Parhaimmat kyydit saanut tähän mennessä Pariisissa, jossa nautin ehdottomasti eniten, mutta ainahan nämä riippuu enemmän tekijästä kuin paikasta. Viimeisimmällä Teneriffan reissulla kävin nauttimassa ruotsalaisen ja espanjalaisen naisen palveluista ja sain aivan loistavaa palvelua. Naiset olivat aidosti mukana tai ainakin esittivät hyvin, mikä on minulle tärkeää. Ruotsalaisneidon kanssa aloitettiin yhdessä herättelevällä suihkulla ja lopuksi päädyttiin vaihtamaan rooleja ja minä sain hieroa ja antaa nautintoa vuorostaan hänelle, todella kiihottavaa. Miten muut veljet, onko Teneriffalta kokemuksia tai vinkkejä? Rapsoja vähän nihkeästi tai ovat jo kadonneet bittiavaruuteen.
-bon vivant

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teneriffa
« Vastaus #1 : Tammikuu 13, 2022, 22:25:11 »
Kysy Reynaa, se on varmaan jo vapaana.  :whipping:

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7663
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Teneriffa
« Vastaus #2 : Tammikuu 13, 2022, 22:32:25 »
Kysy Reynaa, se on varmaan jo vapaana.  :whipping:

Mut jos Jouskari hoitelee nyt. Rapsaa?
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Teneriffa
« Vastaus #3 : Tammikuu 13, 2022, 23:18:42 »
Kysy Reynaa, se on varmaan jo vapaana.  :whipping:
Joko se tuli suihkusta?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Mr TT

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Teneriffa
« Vastaus #4 : Tammikuu 14, 2022, 11:58:30 »
Taitaa olla villerius juuri polkemassa :behind: Matkaseuraa mulla on, joten antaa polkea rauhassa. Rapsaa odotellessa...
-bon vivant