Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 91476 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #180 : Marraskuu 04, 2019, 22:23:03 »
^Niin tai jos on leikannut kynnet, niin olisiko se ilmoitettava etukäteen?  No, ainakin siinä tapauksessa että tapaamisen oletus on leikkaamattomat omat kynnet. Vai onko se yksityisasia? 🤪

Tässä keskustelussa yritetään sekoittaa iloisesti varsinainen asia kaikenlaisen savuverhon ja hämäyksen taakse.

Hyvä ja perusteltu postaus nat1skelijalta 👍



Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #181 : Marraskuu 04, 2019, 22:36:21 »
^Jep jep.....  :o Onko siis petos myös, jos ei missään nimessä halua nussia naista, jolla on silikoonirinnat, mutta jälkeenpäin käykin näin ilmi, että ne rinnat oli sitten silarit? Mutta siis näyttivät ja tuntuivat ihan luomuilta...kannattaako siinä vaiheessa tehdä jatkotoimenpiteitä ja alkaa pyytämään rahaa takaisin? Tai jos on ehdoton kriteeri, että pitää olla seksikumppani, joka ei ole synnyttänyt....pitäiskö tästä lähtien jokaiselta kysyä, että onko lapsia ja jos on niin onko tehnyt alapääsynnytyksen vai tuliko kersa sektiolla.

Yksityisyydensuoja ei sinun mielestä ole perusta jättää siis mitään yksityisasioita kertomatta?

Äläpä nyt ala lapselliseksi tämä käytiin täällä jo aiemmin. Levotonta lähteä vertaamaan johonkin tuollaiseen vaikka, toki olen sillä kannalla, että jos asiakas kysyy, että haluaa erityisesti vaikkapa ei synnyttäneen, niin se olisi minun mielestä aika epärehellistä ja törkeää palveluntarjoajana sanoa, kieltää synnyttäneensä ja myyvänsä ns "no ei se kuitenkaan huomaa"

Kaikki "ei se kuitenkaan huomaa" alle menevät asiat ovat mielestäni lähtökohtaisesti epärehellistä toimintaa.

Toki niistä on aika mahdotonta saada muuta rangaistusta kuin vähentyvä käynti. Epäilemättä jos ilmoituksessa ei ole tietoa esim tissien aitoudesta, ja kumpikaan ei sitä asiaa ota esille, niin se on yks vitun hailee onko ne aidot tai silarit. Mutta jos asiakas haluaa että on silarit tai aidot ja hupakko valehtelee niiden olevan sitä tai tätä niin se on mitä se on. Valehtelua.

Missä menee raja, No varmaankin siinä, että asioita joita lähtökohtaisesti asiakkaan ei tarvitse tietää, eli yksityiset asiat yleisesti. esim mitä tekee siviilielämässään eivät kuulu asiakkaalle, ellei hupakko niitä halua tuoda ilmi ja miksi toisi.

Rinnastaisin helposti samaan kastiin miehen joka pukeutuu naiseksi, ja kysyttäessä valehtelee olevansa nainen ja ovella hämärässä raha vaihtaa omistajaa ja sen jälkeen kun käy selville että siellä onko marko eikä marina, niin kyllä siinä vaiheessa pitää olla oikeus pyytää rahat takasin tai vaikka sitten poliisi paikalle jos ei suostu. Vai ei ? Olet eri mieltä?

Petos nyt oli ehkä yliheitto, mutta periaatteessa ihan asiaa. Siksihän se poliisi sinne soitettaisiin paikalle. Mutta ainakin teoriassa voisi jollekin ihmiselle hyvinkin suuri järkytys. Tuskin minulle kuitenkaan.

Minulla ei ole sinänsä mitään postoppeja tai muitakaan vastaan. Näin kuitenkin ajattelen asiasta, se on kai minun oikeus. Ja mahdollisimman objektiivisesti pyrin tällaisia asioita käsittelemään. Mielestäni tällaisissa kysymyksissä mennään kuitenkin asiakas edellä.

Hupakko määrittelee palvelun, sen hinnat ja mitä se sisältää, ja asiakas määrittelee, mikä on oleellista ja riittävä sopimukseen. Joskus ei tule kauppoja. Mutta kaiken pitäisi kuitenkin olla rehtiä.

Azazellolle kiitokset huomiosta ja kommentti:

Niin, jos ei ole mitään puhetta ennen tapaamista leikatuista kynsistä eikä tapaamisen alussa tulee jotain selkeää reaktiota, että mitäs halvattua sulla on pitkät tekarikynnet, niin homman pitäisi olla ihan rehtiä. Mutta jos etukäteen puhe on siitä, että joku asia on vaikka fetissi, ja sitten se ei olekkaan tarjolla, niin eihän se rehtiä sitten ole. tämän nyt pitäisi olla päivänselvä asia. ja se että tällainen ominaisuus ei ole mitään vitun yksityisyyden suojaa.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #182 : Marraskuu 05, 2019, 20:22:42 »
Joillakin näkyy lantion kaaret ja vyötärö kuten naisilla. Suurimmalla osalla vartalo yhtä tasaista pötkylää.
Pääasiassa kuitenkin miehen anatomian muodot, jalat ja niiden lihakset, lantio kuin miehillä.

Koko tämän ketjun pointti on nyt ilmeisesti jäänyt unholaan: jos mikään ihmisen olemuksessa ei viittaa transtaustan suuntaan, Viola(kaan) ei tunnista mistään, että kyse ei ole cisnaisesta – ellei ko. nainen sitä itse kerro.

Toisin sanoen Violan otanta transnaisista ei ole kauhean kattava, koska hän tunnistaa transnaisiksi a) ihmiset, joiden kehossa jokin vaikuttaa hänen silmissään siltä ja b) ihmiset, jotka kertovat itse olevansa transnaisia.

Ja pienenä muistutuksena: kanssaihmisten (asiakkaiden tai muiden) kunnioittava kohtaaminen voisi lähteä siitä, että kunnioittaa heidän itsemäärittelyään.
Viola viittasi tuon linkin takana oleviin hahmoihin.

Mutta tuolta post opit usein näyttävät. Kyllä sen tupoaa ruumiinrakenteesta näkemään, että on ollut aiemmin mies.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #183 : Marraskuu 05, 2019, 21:28:31 »

Mutta tuolta post opit usein näyttävät. Kyllä sen tupoaa ruumiinrakenteesta näkemään, että on ollut aiemmin mies.

Hahaha, tottakai noista näkee, koska tietää etsiä juuri niitä piirteitä heidän ruumiinrakenteista, jotka vastaavat otsikkoon ja omaan mielikuvaan post op -henkilöistä! (Tosin minä en läheskään kaikista löytänyt yhtään maskuliinisia piirteitä.) Mutta jos nämä samat ihmiset kävelisivät kadulla vastaan, yhdestäkään ei pystyisi ensinäkemällä sanomaan, että joo, selvä post op.

Jos taas minun kuva laitettaisiin tuonne samalle sivulle, niin joka ikinen täällä pystyisi ruumiinrakenteesta päättelemään, että post ophan se siinä, vaikka ihan cis-nainen olen. xDD Tämä on jo mennyt niiin naurettavaksi koko keskustelu "päivänvalon kestävine argumentteineen", että.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #184 : Marraskuu 06, 2019, 22:54:55 »

Mutta tuolta post opit usein näyttävät. Kyllä sen tupoaa ruumiinrakenteesta näkemään, että on ollut aiemmin mies.

Hahaha, tottakai noista näkee, koska tietää etsiä juuri niitä piirteitä heidän ruumiinrakenteista, jotka vastaavat otsikkoon ja omaan mielikuvaan post op -henkilöistä! (Tosin minä en läheskään kaikista löytänyt yhtään maskuliinisia piirteitä.) Mutta jos nämä samat ihmiset kävelisivät kadulla vastaan, yhdestäkään ei pystyisi ensinäkemällä sanomaan, että joo, selvä post op.

Jos taas minun kuva laitettaisiin tuonne samalle sivulle, niin joka ikinen täällä pystyisi ruumiinrakenteesta päättelemään, että post ophan se siinä, vaikka ihan cis-nainen olen. xDD Tämä on jo mennyt niiin naurettavaksi koko keskustelu "päivänvalon kestävine argumentteineen", että.

Tai sitten täällä on osa vähän väärällä kulmalla mönkäämässä

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #185 : Marraskuu 06, 2019, 23:43:03 »
Vannoin itselleni, etten työnnä lusikkaani enää tähän soppaan, mutta Sexpon työnohjaajani taivutteli toimimaan toisin.

(suosittelen muuten kaikille lämpimästi Sexpon seksityöntekijöille tarkoitettua työnohjaista)

Ensinnäkin Sexpossa oltiin sitä mieltä, että seksityötekijällä ei ole velvollisuutta kertoa transtaustastaan, paitsi jos hänellä on penis - silloin kertominen on ymmärrettävää. Saa toki kertoa, kuten minä, mutta työntekijä päättää itse yksityisasioista, jotka haluaa asiakkaille kertoa, ei asiakas. Ja näihän tämä alalla toimii! Post op työt vain sulautuvat muiden tyttöjen sekaan.

Muista kun kävin aikoinaan HUSsissa hoitoja läpi, minulle sanottiin, että minun ei koskaan tarvitse kertoa menneisyyttäni missään tilanteessa ja minulla on oikeus valehdella, jos sitä kysytään. Tämä on monelle transtaustaiselle tärkeäää heidän selviytymisensä takia.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #186 : Marraskuu 06, 2019, 23:54:56 »
Nättejä miehiä ylläolevan linkin takana.

Tuo lause kertoo paljon enemmän sinusta, kuin noista naisista.

Kaikki hoikkia pitkäsäärisiä söpöjä.
Löytyisikö mistään kuvia toisenlaisista post-opeista. Vähän erilaisella painoindeksillä.

Joillakin näkyy lantion kaaret ja vyötärö kuten naisilla. Suurimmalla osalla vartalo yhtä tasaista pötkylää.
Pääasiassa kuitenkin miehen anatomian muodot, jalat ja niiden lihakset, lantio kuin miehillä.

Kyllä näitä katselee mutta ei muuta.
Mielipidekysymys.

btw yhteistyötä voisin tehdä ja olen tehnytkin transgender ja post-opin kanssa. Palveluasenne ratkaisee.
Ostajan asemassa, ei kiitos.

Noista naisista suurin osa on malleja ja jos et ole huomannut niin myös cis-malleilla on vartalot tasaista pötkylää.

Lantion kaareen vaikuttaa a) genetiikka - joillakin on hyvin leveät lantion syntymä lahjana. b) korvaushoidon aloitusikä, eli jos hoidot on aloitettu riittävän nuorena, lantio muodostuu kuin muillakin naisilla. Siksi murrosaikää viivästyttävät hoidot ovat transnuorille niin tärkeitä ja c) kirurgia - on monenlaisia tekniikoita tekniikoita muotoilla vartaloa ja lantiota.


Ja kun pyysit: tässä sinulle vielä kuva hyvin kuuluisasta suomalaisesta transnaisesta, jolla on korkea BMI.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #187 : Marraskuu 06, 2019, 23:58:45 »
Olisi varmaan ollut hyödyllistä jos tässä ketjussa olisi äänestys. Yksinkertainen kysely, transtaustan näkyminen kyllä tai ei ja äänestäjän nimi näkyviin. Voisko moderointi sen tehdä?

No tämä on varmaan äänestämättäkin selvää.

Mielenkiintoista sen sijaan olisi nähdä seksityöntekijöiden ja turskien äänestys erikseen.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #188 : Marraskuu 07, 2019, 00:01:44 »
Komppaan Villeriusta.

Eiköhän nyt Courtesan mene liioittelun puolelle.
Mitään kansainvälistä kriisiä ja vaatimuksia ei tässä tarvitse alkaa peräänkuuluttamaan.
Kyse yksinkertaisesti asiakkaan oikeudesta saada ostetusta tuotteesta kaikki mahdollinen tieto.
Jos hän haluaa ostaa tuotteen A, ei ole oikein että sitä A:ta myydään ns Aana joka ei kuitenkaan sama asia minkä asiakas olisi halunnut.

Palveluntarjoajalla on vastuu tuoda esille kaikki mahdollinen mikä saattaa vaikuttaa ostopäätökseen.
Siitä huolimatta, että asiakas ei välttämättä osaa kysyä juuri sitä seikkaa.
Asiakkaan harhaanjohtaminen on mielestäni esim sitä, jos tuotetta A ei myydä sille varatussa lokerossa vaan laitetaan samankaltaisten mutta ei samojen tuotteiden B joukkoon.

Tämä pitää sisällään sellaisen kummallisen ajatuksen että kaikki ts-naiset olisivat jotenkin erilaisia kuin cis-naiset.

Nämä nyt valitettavasti ovat vallitsevat tosiasiat enkä mä en tälle alan käytännölle mitään voi.  :-\

Niin että kun sinulle bordellissa joku sanoi, että älä kerro että olet post-op (se syy on muuten se, että tulee muuten vähemmän asiakkaita) ja väitti, että se on alan yleinen käytäntö, niin sinä heti uskoit sen? 😂😂😂👍

Se on varmaan yksi syy, että volyymi on hitaampaa. Toisille syy on turvallisuus - transihmiset kokevat huomattavasti enemmän väkivaltaa, siksi monet kätkevät taustansa.

Esimerkiksi post-op ystäväni on Amsterdamissa töissä - ei sielläkään liimata ikkunoihin mitään post-op kylttiä.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #189 : Marraskuu 07, 2019, 00:02:44 »
Tavataan vain  :-*

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #190 : Marraskuu 07, 2019, 00:04:58 »
Ohhoh! Onpas täällä lähtenyt keskustelu käyntiin kun saatiin yksi henkilökohtaista kokemusta omaava paikalle ;D Todella syvällistä keskustella siitä mitkä ovat erot kromosomissa tai fysikkassa kun tosielämässä ei mennä ihan niin pitkälle kun aikaa varataan. Näen edelleen asian siltä kantilta, olivatpa faktat minkälaiset tahansa, että sen mainitseminen onko joskus ollut fyysiset munat vai ei on äärimmillään turvallista ilmoittajalle. Mitä olen ymmärtänyt, niin turskien Keski ikä huitelee siinä viidenkympin tienoilla ja näistä herroista monet omaavat vanhollisen ja todella heteronormatiivisen ajatusmaailman. Heidän maailmassaan voi olla todellinen järkytys saada tietää juuri panneensa Jonnaa joka olikin ennen Jouni ja se voi tuoda esiin todella monimutkaisen tunnekuohun joka pahimmillaan muuttuu aggressiiviseksi käytökseksi.

Monet transeksityöntekijät ajattelevat päin vastoin - on turvallisempaa jättää taustat kertomatta, koska transihmiset kokevat niin paljon väkivaltaa.


Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #191 : Marraskuu 07, 2019, 00:09:11 »
Mihin ihmeen vihaketjuun? Tämä ei ollut sinun ketjusi alunperinkään.



Tässä on sama tematiikka kuin 1930-luvun Saksassa, kun mietittiin, että pitääkö homot hihamerkitä.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #192 : Marraskuu 07, 2019, 00:45:54 »
Joillakin näkyy lantion kaaret ja vyötärö kuten naisilla. Suurimmalla osalla vartalo yhtä tasaista pötkylää.
Pääasiassa kuitenkin miehen anatomian muodot, jalat ja niiden lihakset, lantio kuin miehillä.

Koko tämän ketjun pointti on nyt ilmeisesti jäänyt unholaan: jos mikään ihmisen olemuksessa ei viittaa transtaustan suuntaan, Viola(kaan) ei tunnista mistään, että kyse ei ole cisnaisesta – ellei ko. nainen sitä itse kerro.

Toisin sanoen Violan otanta transnaisista ei ole kauhean kattava, koska hän tunnistaa transnaisiksi a) ihmiset, joiden kehossa jokin vaikuttaa hänen silmissään siltä ja b) ihmiset, jotka kertovat itse olevansa transnaisia.

Ja pienenä muistutuksena: kanssaihmisten (asiakkaiden tai muiden) kunnioittava kohtaaminen voisi lähteä siitä, että kunnioittaa heidän itsemäärittelyään.
Viola viittasi tuon linkin takana oleviin hahmoihin.

Mutta tuolta post opit usein näyttävät. Kyllä sen tupoaa ruumiinrakenteesta näkemään, että on ollut aiemmin mies.

Mä tuossa jo luennoin Violalle näistä ruumiinrakenteista, mutta sinullekkin - hormoonikorvaushoidon aloitusikä ja muut yksilölliset tekijät vaikuttavat siihen, miten 'läpimenevä' yksilöstä tulee. Jos murrosikä on viivytetty tai hoidot muuten aloitettu, ennen vastakkaisen hormonin vaikutusta kasvavaan kehoon, ei yksilössä ole kertakaikkiaan yhtään pienintäkään hiuskarvaa, joka erottaisi hänet korjauksen kohdesukupuolesta. Joka ikinen  visuaalinen yksityiskohta kehossa on samanlainen kuin cis-naisilla.  :)

Mun hyvä onni oli taas poikkeuksellisen matala testosterioitaso vaikka lääkitys aloitettiin murrosiän jälkeen. Ja lääkärit hoitivat loput, Jumalan kiitos. <3

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #193 : Marraskuu 07, 2019, 01:02:07 »
^ veli Ratigan puhuu asiaa. Tuota asiakkaan riskiä menettää malttinsa minäkin pitäisin asiana, jota palveluntarjoajan pitäisi ainakin harkita vakavasti.

Itselleni asia ei ole mitenkään ongelma. Esim Courtesanin tapaisin oikein mielelläni, saattaisin jopa maksaa siitä  ;)

 :-*

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #194 : Marraskuu 07, 2019, 03:09:56 »
.

Mutta on Suomessakin todella aidon oloisia käynyt. Erään latinon kanssa tajusin vasta penetraariossa, ja syy oli poikkeuksellinen tiukkuus. Siis todella ahdasta oli.

Jotenkin olin kuvitellut, että miehen nimeomaan arvostavat tiukkoja pilluja?

Yhtä kaikki, kirurgi selitti minulle mistä tuo ilmiö johtuu: jos ts-nainen on ehtinyt kokea miehen murrosiän, hänen lantiopohjanlihakset kehittyvät luonnostaan vahvemmiksi kuin cis-naisilla ja puristusvoima on näissä kovempi. Varmasti yksilöllisiä eroja myös löytyy.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #195 : Marraskuu 07, 2019, 05:07:00 »
Mihin ihmeen vihaketjuun? Tämä ei ollut sinun ketjusi alunperinkään.



Tässä on sama tematiikka kuin 1930-luvun Saksassa, kun mietittiin, että pitääkö homot hihamerkitä.

Tätä en ymmärrä, jos mielestäni ketju ei ole vihaketju ketään tai asiaa kohtaan, se on sinun mielestäsi yhtä kuin tematiikkaa jostain sata vuotta sitten tehdystä homoihin liittyvästä. Mikä vitun tarve on tehdä käsitellystä asiasta vitullinen vastakkain asettelu.

+ Jos koet, että tarpeena on erikseen vastata jokaiselle toiselle kirjoittajalle ja ns, korjata väärät mielipiteet, rinnastan sen samaan asiaan, eli siihen että tämä on ns sinun palstasi, jossa sinä kerrot miten asiat ovat ja se on ainoa oikea tie. SE mitä mieltä sexpossa ollaan jostakin asiasta ei tee siitä mitenkään oikeata. "kun hekin ovat täät sinun kanssasi samaa mieltä" No joka tapauksessa. Tämä on taas tätä samaa vänkäystä.

Ilmeisesti olet myös sitä mieltä, että periaatteessa me asiakkaat olemme oikeastaan täysin ilman sananvaltaa, koska sinua ei oikeastaan kiinnosta mitä mieltä me olemme. Jostain syystä sinua kiinnostaa mitä mieltä hupakot yleisesti ovat. Sitä en sinänsä aivan ymmärtäynt että miksi. Mutta ei sen väliä.

Oli tapaus mikä tahansa, haluaisin ainakin itse tietää vaikka en olisi esim aikaa varatessani vielä äkännyt post op:ksi, että tällainen tapaus kyseessä on, ja sitten olen oikeutettu tekemään päätöksiä vaikuttaako se mitenkään. En silti edelleenkään ymmärrä miten se on yksityisyyden suojaa heikentävä. Kun tuohon mennessä käytännössä ei mitään muitakaan yksityisyyttä rikkovia tekijöitä yleisesti vaihdettu. Toki kai jokainen voi kai nykyään määritellä itse rajansa. En silti pidä sitä hyvänä käytöksenä. Mutta vittuakos minua tarvii kuunnella. TEkee miten lystää. Toivon etten tietämättäni silti joudu tilanteeseen, että löydän itseni postop luota ja mietiskele jossain kohtaa tapausta, että hmm tässä on nyt jotain kummaa. Ja kyllä, jos se syystä tai toisesta avautuisi kesken kaiken ja myöntäisi tai ei. niin kyllä olisi aika sumutettu olo.

Courtesanin profiiliin törmäsin joskus ekaa kertaa sellaiseen ilmoon, jossa post op ei ollut mainintaa, ja nuo studiokuvannäköiset, joissa mm säihkysääriä esitellään ovat häikäiseviä totta tosiaan, kuitenkin jokin asia ilmossa tai muissa kuvissa sai pään kääntymään olla ottamatta yhteyttä. Kuitenkin näidenkin keskustelujen perusteella nykyään kun ilmoituksissa näyttäisi lukevan tuo post op. Ja ehkäpä nykyään jossain määrin orastava shemalekiinnostavuus ainakin ajatuksen tasolla voisi kääntää pään jonkinmoiseen tapaamiseen juurikin sinun kanssasi. Juuri sen takia, että olet post op.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #196 : Marraskuu 07, 2019, 06:02:57 »
Vannoin itselleni, etten työnnä lusikkaani enää tähän soppaan, mutta Sexpon työnohjaajani taivutteli toimimaan toisin.


Sexpon työnohjaaja = hallituksen pj = the espoolaisrouva?


Ensinnäkin Sexpossa oltiin sitä mieltä, että seksityötekijällä ei ole velvollisuutta kertoa transtaustastaan, paitsi jos hänellä on penis - silloin kertominen on ymmärrettävää.


Jep jep. espoolaisrouvan mielipiteet on tullut selväksi.


Muista kun kävin aikoinaan HUSsissa hoitoja läpi, minulle sanottiin, että minun ei koskaan tarvitse kertoa menneisyyttäni missään tilanteessa ja minulla on oikeus valehdella, jos sitä kysytään. Tämä on monelle transtaustaiselle tärkeäää heidän selviytymisensä takia.

Hehehe, hussin hoitajako joskus funtsinut ostaa seksipalveluja.
Joo ei menneisyyttä tarvikkaan kertoa mutta onko leikattu, se ihan eri asia seksipalvelun ostajan kannalta.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2019, 08:56:18 kirjoittanut Mummo »
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #197 : Marraskuu 07, 2019, 12:33:49 »
Vannoin itselleni, etten työnnä lusikkaani enää tähän soppaan, mutta Sexpon työnohjaajani taivutteli toimimaan toisin.


Sexpon työnohjaaja = hallituksen pj = the espoolaisrouva?


Ensinnäkin Sexpossa oltiin sitä mieltä, että seksityötekijällä ei ole velvollisuutta kertoa transtaustastaan, paitsi jos hänellä on penis - silloin kertominen on ymmärrettävää.


Jep jep. espoolaisrouvan mielipiteet on tullut selväksi.






Tiian ja monen muun seksityötekijän kanta tässä ketjussa... Tiia ei tietääkseni anna Sexpossa työnohjausta. Tämä on täysin toinen terapeutti ja hänen näkemyksensä. Ihmeisesti Sexossa laajemmin ajatellaan näin+
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2019, 12:39:41 kirjoittanut Courtesan »

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #198 : Marraskuu 07, 2019, 21:20:32 »
Sexpon työnohjaaja = hallituksen pj = the espoolaisrouva?

 ::) Älä nyt Aulis hyvä paljasta seuraavaksi sitä, että mä olen myös paavi ja mustanaamio.

Mun repertoaariini kuuluu kyllä seksialalla työskentelevien mentorointi, mutta en sentään ole ihan ainoa ihminen maailmassa (tai edes Sexpon liepeillä), joka sitä tekee.  ;D Sexpon Ihmissuhdeterapiakeskuksella työskentelevät ammattitaitoiset terapeutit, joista osa tarjoaa myös työnohjausta tai mentorointia, löytyvät täältä: https://ihmissuhdeterapia.fi/terapeuttimme/

Hallituksen pj ei ole työsuhteessa Sexpoon. Ja vaikka olenkin melko (kröh) dominoiva henkilö, en myöskään sanele Sexpon seksuaalipoliittisia linjauksia saati työntekijöidemme mielipiteitä.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #199 : Marraskuu 08, 2019, 06:05:18 »
Joka ikinen  visuaalinen yksityiskohta kehossa on samanlainen kuin cis-naisilla. 
Kuvissa on tällainen vaikutelma saattanut olla, mutta livenä kyllä huomaa eron. Ja pinppihän ei ihan aidolta näytä. Josnei muuhun, niin tähän kyllä kiinnittää huomion.