Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 91477 kertaa)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #160 : Lokakuu 25, 2019, 18:03:11 »
^ veli Ratigan puhuu asiaa. Tuota asiakkaan riskiä menettää malttinsa minäkin pitäisin asiana, jota palveluntarjoajan pitäisi ainakin harkita vakavasti.

Itselleni asia ei ole mitenkään ongelma. Esim Courtesanin tapaisin oikein mielelläni, saattaisin jopa maksaa siitä  ;)
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #161 : Lokakuu 25, 2019, 19:17:29 »
Niin ja kuulkaan oli ne romosoomit mitä tahansa niin se rehellisyys pissneksessä on kaiken a ja o.
Jos salaat jotain oleellista tarkoittaa se usein, että salaa paljon muutakin.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #162 : Lokakuu 25, 2019, 19:59:57 »
Tämä keskustelu on nyt kiertänyt kahdeksan sivua kehää.

Turskat toivovat, että tytöt ilmoittavat.
Jotkut tytöt ilmoittavat, toiset eivät.
Turskat vaativat, että tytöt ilmoittavat.
Tytöt eivät ilmoita.
Turskista tuntuu, että heillä on oikeus saada tietää.
Tytöt ovat erimieltä.
Turska tuskastuu ja menee nettiin, aloittaa ketjun aiheesta  hartaasti toivoen, että kaikki tytöt alalla muuttaisivat mielensä ja tulisivat kaapista ulos.
Aihetta luetaan 4000 kertaa.
Lähiöhuora sanoo, että se on mies.
Suvakkihuora sanoo, että se on nainen.
Turskalle selviää, että he ovat ehkä panneet ja maksaneet  post-op tytölle.
Turska masentuu ja runkkaa.
Perustetaan vertaistukiryhmä: Turskaparat ry
Joku lohduttaa.
Käydään 'Mutta kun kromosomi'-keskustelu!
Kukaan ei sittenkään tiedä kromosomejaan.
Nyt kaikki ovat todella hämmentyneitä.
Turskat toivovat, että tytöt ilmoittavat.
Jotkut tytöt ilmoittavat, toiset eivät.
Turskat vaativat, että tytöt ilmoittavat.
Tytöt eivät ilmoita.




Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #163 : Lokakuu 25, 2019, 20:10:00 »
Tämä nyt tekee uusien Sihteerien tapaamisesta vaan entisestään vaikeampaa..


Joten hatun nosto" pioneereille" tässä tilanteessa  👍

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #164 : Lokakuu 25, 2019, 21:16:01 »
Niin ja kuulkaan oli ne romosoomit mitä tahansa niin se rehellisyys pissneksessä on kaiken a ja o.
Jos salaat jotain oleellista tarkoittaa se usein, että salaa paljon muutakin.  :)

Palveluntarjoajan oikeus yksityisyyteen ja turvallisuus on kaiken a ja o.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #165 : Lokakuu 26, 2019, 01:08:14 »
Ongelma tuntuu olevankin siinä, että termistö ja ylipäätään transsukupuolisuuden ymmärtäminen ei ole hallussa syistä X, joita keksin monta, mutta turha niitä on tässä alkaa luettelemaan.

Sen verran kuitenkin korjaan väärinkäsityksiänne, että kun puhutaan transnaisesta, kuten tässä langassa, kyseessä on nainen, ei mies tai "ex-mies", vaikka ulkokuori sellaista vihjaisikin. Toisekseen sukupuolta ei vaihdeta, vaan se korjataan.

Transnainen on syntynyt miehen kehoon, ja tällöin tämä nainen tuntee olevansa vääränlaisessa kehossa, koska se ei vastaa hänen kokemusta sukupuolestaan, joten se korjataan. Hän ei siis ollut alunperinkään mies, joka yhtäkkiä päätti, että hei, vaihdanpa sukupuoleni naiseen. Jos joku mies näin tekisi, hän todennäköisesti kokisi olevansa väärässä kehossa, koska ei ole nainen, vaan mies (joka ikävöi penistään).

Kyse ei ole missään vaiheessa ollut yllämainitusta, eli siitä miten transsukupuolisuus ymmärretään tai ei ymmärretä. Kyse on siitä, että monet miehet kokevat, että transnainen on eriasia kuin biologinen nainen ja ei halua esim maksaa seksistä transnaisen kanssa tai ehkä haluaakin, mutta ainakin haluaa tietää siitä ennen kuin tekee päätöksen

Palveluntarjoajalla on vastuu tuoda esille kaikki mahdollinen mikä saattaa vaikuttaa ostopäätökseen.


Sori jos menee ot:ksi, mutta tää on aika hiton kova vaatimus. Pitäisi olla melkoinen selvännäkijä, että voisi luetella kaiken, mikä voi vaikuttaa ostopäätökseen.

Mun mielestä Courtesanin kysymys tuolla aiemmin, että pitääkö pillun kanssa syntyneiden mainita mahdollisista lapsistaan on esimerkiksi osuva. Pitääkö? Entä jos on tehty sektio, pitääkö sitten? Entä jos on joku muu leikkaus tehty joskus, pitääkö niistä kertoa? Pitääkö kertoa, jos on joskus painanut 15kg enemmän kuin nyt, onhan se jättänyt jälkiä, joita voi löytää? Tai että lapsena kaatui monta kertaa fillarilla asfalttiin ja polvi ei kelpaa kansainvälisiin missikisoihin? Mä käytän muuten silmälaseja, enkä näe kunnolla ilman niitä, oon unohtanut mainita ilmossa, pitänee korjata asia.

Mä ymmärrän kyllä, että tää asia ei ole mustavalkoinen, mutta vaatimus "kaiken kertomisesta" on myös ihan absurdi, ja varmaan kannattaa aina miettiä myös, miten ehdottomaan avoimuuteen ja oman henkilöhistorian julkituontiin olisi valmis, ennen kuin edellyttää sitä muilta.

Mun mielestä myös Enginn tuossa hyvin avasi keskustelun mahdottomuutta, kun keskustellaan päällekäin ihan eri asioista. Yksi ei tahdo hikistä ja parransänkistä sihteeriä (kukaan ei yllätynyt, eikä tarvitse haluta) ja toinen puhuu tilanteesta, jossa kukaan ulkopuolinen ei voi näkö/kuulo/tuntoaistilla erottaa cissiä ts:stä.

Tässä mennään nyt taas ojasta allikkoon. Aivan epäolennaisuuksia ja asioiden vertaaminen tuntuu ihan retardilta. Ei kai kukaan ole pyytänyt tuomaan itsestään yksityisyyden rikkovia asioita julki. Post op kertominenko on yksityisyyden rikkoja? Jos post op nainen ei sitä itse ilmoita, niin ei ole myöskään mitään takeita, että kertoisi kysyttäessä. Jos olisi normi bisneksestä kyse, oltaisiin helposti lähellä kaupan purkua. Tämä on vähä ku haluaisin ostaa iphone 10, ja joku myy minulle fake iphone10 iphone10 kuorilla. "eihän sitä kuitenkaan huomaa" Ok eli sitten se on ok.

^ En ihan koko ketjua ja joka ainoaa postausta lukenut, mut sieltä täältä, ja mun on nyt vaan pakko tulla tähän kommaamaan, kuinka ihailen courtesan sun positiivista, iloista ja rakentavaa tapaa keskustella ja kommentoida. En olisi ikimaailmassa pystynyt samaan, vaan olisin vetänyt ihan järkyttävät kilarit useassakin kohtaa.

Oot selkeesti voimanainen!  :-*

Jäi kyllä positiivisuus uupumaan. Mielestäni lähinnä turskia kohtaan epäkunnioittava käytös ja joitakin erimieltä olevia turskia ja hupakkoja kohtaan alaarvoista kommentointia.

Tämä keskustelu on nyt kiertänyt kahdeksan sivua kehää.

Turskat toivovat, että tytöt ilmoittavat.
Jotkut tytöt ilmoittavat, toiset eivät.
Turskat vaativat, että tytöt ilmoittavat.
Tytöt eivät ilmoita.
Turskista tuntuu, että heillä on oikeus saada tietää.
Tytöt ovat erimieltä.
Turska tuskastuu ja menee nettiin, aloittaa ketjun aiheesta  hartaasti toivoen, että kaikki tytöt alalla muuttaisivat mielensä ja tulisivat kaapista ulos.
Aihetta luetaan 4000 kertaa.
Lähiöhuora sanoo, että se on mies.
Suvakkihuora sanoo, että se on nainen.
Turskalle selviää, että he ovat ehkä panneet ja maksaneet  post-op tytölle.
Turska masentuu ja runkkaa.
Perustetaan vertaistukiryhmä: Turskaparat ry
Joku lohduttaa.
Käydään 'Mutta kun kromosomi'-keskustelu!
Kukaan ei sittenkään tiedä kromosomejaan.
Nyt kaikki ovat todella hämmentyneitä.
Turskat toivovat, että tytöt ilmoittavat.
Jotkut tytöt ilmoittavat, toiset eivät.
Turskat vaativat, että tytöt ilmoittavat.
Tytöt eivät ilmoita.

Mielestäni sinun kirjoituksesi ovat lähtökohtaisesti hyvin röyhkeitä tai ainakin sen viban siitä saa.


Minä en tähän keskusteluun alunperin viestiä laittaessani keskustellut kenenkään ilmoituksesta tai mistään yksittäisestä tapauksesta muutenkaan. kysyttiin, "pitääkö ilmoittaa" ja siihen vastattiin ja ihmiset avasivat omaa sanaista arkkuaan. nykytrendien villitykset ovat mielestäni lähtökohtaisesti aina yliampuvia.

Sukupuolen korjaus on varmasti joissakin tapauksissa hieno asia. Silti mielestäni se olisi reilua hupakon ilmoittaa että btw olen post op. jos ei ilmoituksessa niin jossain vaiheessa.

Ehkä ei pitäisi verrata sukupuolitautiin, mutta ilmeisesti täällä on ok muista kirjoitella alasävyyn niin laitetaan nyt sitten itsekin, "eihän sitä huomaa kuitenkaan" Niinpä. Varmasti kiva jälkeenpäin huomata saaneensa pöpö. Esim. kun asia tulee julki tälläisen paskamyrsky keskustelun jälkeen.

Mutta nykyäänhän kaikkien ns. erilaisten mielipiteet ja murheet menevät valtaväestön yli ja kaikkien pitää vain oppia ymmärtämään jotain mikä ei vastaa omia ajatusmaailmoja. on kaiken maailman LGBTHGEASAFDS ryhmittymät.

CIS. on muuten ainakin omaan korvaan suht epämieluisa termi. EN pidä siitä yhtään. Mutta ilmeisesti tästä ei ole minulla sananvaltaa. Koska olen vain väärässä ja en ymmärrä. Se on se kun toisilla vaan on paremmat mielipiteet.

Loppukaneettina. jos haluaisin tavata transnaisen, todennäköisesti tapaisin pre op, vaikka minkäänlaista penishimoa en koekkaan. Jos haluan naisen tapaan mieluiten biologisen naisen. Olenko joskus käynyt post op luona, epäilen vahvasti.  Tulenko joskus tietoisesti käymään post op luona. sitä ei luojakaan tiedä.

edit. Joskus courtesanin ilmoitustakin pälyillyt. Periaatteessa filtteri kuvat onkin ihan kivannäköstä. Mutta kun olen ilmoitusta joskus katsonut, niin kyllä se asia, että on ollut mies vie asian jotenkin sille uralle, että ei kiitos.

Ja meitäkin on tietysti moneen junaan, joillekin kaikenlainen trans on total no. Itsellä melkeenpä näkisin pre op todennäköisemmin kiinnostavana tai kiihottavana kuin post op. Toisaalta miehet ja transvestiitit ovat yhtälailla total no. Ja kerran on yrittänyt "hupakko" narrata eli siis mies käytännössä peruukin ja naisiinpukeutuneena saada fyffeä esiintyensä naisena. Noh skippi kuitenkin, eikä tarvinnut mihinkään ovelle asti mennä. Näkisin että post op ilmoittamatta jättäminen menisi samaan kastiin.

En ole varmasti näkemyksen kanssa yksin. Ja tähän on nyt turha lähteä vetämään mitään yllämainittuja Sama juttu kuin pitäis ilmoittaa raskaudesta. tms paskaa.

Hyvät viikonloput tasapuolisesti kaikille sukupuolesta tai identiteetistä riippumatta!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 26, 2019, 01:19:15 kirjoittanut naut1skelija »

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #166 : Lokakuu 26, 2019, 03:05:42 »
No mut hei kiva kun tulit jutteleen.  :)

Mä oon nyt sanonut kaiken tarpeellisen tähän aiheeseen ja jätän tämän ketjun seuraamisen. Anteeksi jos joku koki sanani röyhkeäksi - ei ollut ihan helppoa vastailla omaan vihaketjuun.

Jatkan muilla aiheilla.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #167 : Lokakuu 26, 2019, 03:41:33 »
Mihin ihmeen vihaketjuun? Tämä ei ollut sinun ketjusi alunperinkään.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #168 : Lokakuu 26, 2019, 08:51:48 »
Jopas tälle ketjulle on tapahtunut. Kuten Enginn sanoi, ihmiset puhuvat sukupuolista tarkoittaen ihan eri asioita, ja sitten täällä väännetään siitä, mitä on mies ja mitä on nainen. Tämä ei vie tätä keskustelua mihinkään.

Olen courtesanin kanssa samaa mieltä siitä, että jotkin ketjuun kirjoitetut perustelut ovat vähintäänkin erikoisia, ja olen iloinen siitä, että hän on uhrannut kallista aikaansa pistääkseen tähänkin ketjuun jotain järkeä.

"Elintarvikkeidenkin alkuperä täytyy ilmoittaa asiakkaille vaikka se vaarantaa tuotteiden ja niiden valmistajien yksityisyyden". Siis ensinnäkin, tuotteiden yksityisyys? Jotain Fazerin käpykakun marsipaania tuskin hirveästi kiinnostaa, ketkä kaikki tietävät sen manteleiden alkuperän. Ja mitä salattavaa Fazerin liukuhihnan ohjelmoijalla on työpaikastaan? Hänen tuskin tarvitsee pelätä joutuvansa poistetuksi sukupuusta, tai pahentavansa seksityötä paheksuvan äitikultansa skitsofreniaoireita, tai joutuvansa stalkatuksi ja siviilielämässään hyväksikäytetyksi, jos hänen työpaikkansa tulisi tietoon.

Sitten ne "kromosomit, joissa totuus kyllä näkyy". Kromosomit ovat paljon monimutkaisempia kuin vain XX ja XY. Esimerkiksi ihmisellä, jolla on CAIS, on XY-kromosomit, mutta hän kehittyy lapsesta lähtien fenotyypiltään naiseksi, koska hänen kehonsa ei kykene käsittelemään mieshormoneja. Nämä naiset eivät yleensä edes tiedä olevansa kromosomeiltaan miehiä. Mosaiikki-ihmisillä (joita voi katsoa olevan esim. kaikki XX-kromosomeja kantavat henkilöt) osa kehon soluista kantaa yhtä kromosomistoa ja toinen osa toista kromosomistoa. Ja teistäkin jollakulla saattaa jossain geenissä lukea: ”Tämä sikiö ei selviä hengissä neljää kuukautta”, mutta jossain toisessa geenissä lukeekin: ”Ähäkutti, kylläpäs selviää, älkää kuunnelko tuota toista tyhmyriä”. DNA toimii kaikissa muissa ihmisen piirteissä niin monimutkaisilla tavoilla, joten miten ihmeessä se toimisi sukupuolen suhteen suoraviivaisesti kahden vaihtoehdon välillä arpoen? Ja sitä paitsi, kuka ihme muka valitsee seksikumppaninsa kromosomitestien perusteella?

Ja jollain homoiluilla, parransängillä ja hien hajuilla ei ole mitään tekemistä post-op-ihmisten kanssa. Paitsi että kaikki ihmiset sukupuoleen katsomatta haisevat hieltä, jos eivät ole peseytyneet.

Olen edelleen samaa mieltä tämän valtaväestön kanssa siitä, että transtaustasta olisi kiva ilmoittaa asiakkaille, ja jos ei ilmoituksessa, niin ainakin sitten yksityisesti yhteyttä ottaville asiakkaille. Perusteluni: sillä on joillekin asiakkaille väliä, ja jopa iso merkitys. Kun puhe on tykkäämiskysymyksistä, niin minusta kantaansa ei tarvitse perustella mitenkään.

Mutta jos nyt välttämättä haluatte perustella, miksi haluatte harrastaa seksiä jonkun kanssa, ja jonkun toisen kanssa ette, niin sitten ainakin jotain tolkkua näihin perusteluihin.
Eläkkeellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #169 : Lokakuu 26, 2019, 09:34:39 »
Olisi varmaan ollut hyödyllistä jos tässä ketjussa olisi äänestys. Yksinkertainen kysely, transtaustan näkyminen kyllä tai ei ja äänestäjän nimi näkyviin. Voisko moderointi sen tehdä?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #170 : Lokakuu 26, 2019, 12:09:21 »
ja sitten täällä väännetään siitä, mitä on mies ja mitä on nainen.
Itse asiassa täällä väännettiin siitä, että pitääkö vaiko ei pidä ilmoittaa jos on post op.
Mutta kuten niin yleistä on, keskustelun focus katoaa aivan jonnekin muualle.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #171 : Lokakuu 26, 2019, 12:56:15 »
Kannattaisikohan myös pitää mielessä, että Courtesan, vaikka yrittääkin omia itselleen tämän ketjun, on vain yksi post-op transnainen. Ihmiset yleensäkin ovat erilaisia, Courtesanin totuus ei varmaan ole kaikkien post-op naisien totuus. Niin ja kaikki heistä ei varmaan ole huoria.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #172 : Lokakuu 26, 2019, 16:07:49 »
^ Hän itse asiassa tuossa ekassa viestissä oli esimerkkinä, mutta toki itse kysymys koski kaikkia muitakin tapauksia.

Poissa John Punter

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 111
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #173 : Lokakuu 28, 2019, 15:10:08 »
Mielenkiintoinen keskustelu, kertoo aiheesta ja kirjoittajista :-)

Yleensä kohteliaisuus ja rehellisyys molemmin puolin on hyvä lähtökohta, sillä myös löytynee myös eväät onnistuneeseen tapaamiseen.  Tärkein elin seksin osalta on aivot, joten omat ja toisen mieltymykset ja tunteet pitää hyväksyä ja yleensä kertoa toiselle jos haluaa päästä hyvään lopputulokseen. Ja sitten se yhteinen kemia... toisten kanssa homma vaan toimii kuin itsestään :-)

Asiakkaana kysyisin, jos se olisi minulle merkittävä valintakriteeri ja odottaisin palveluntarjoajalta rehellisyyttä ja avoimuutta ihan kuten muistakin palvelun toteutukseen ja reunaehoihin liityvissä asioissa - eli mikä sopii ja mikä ei jne.

Yleensähän jo tämä keskustelu kiinnostuksen kohteen kanssa kertoo aika paljon. Jokainen tzänssi on mahdollisuus...
Herrasmies tulee aina ajallaan...

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #174 : Lokakuu 28, 2019, 20:09:30 »
Hei!

Kiinnostav aihe kyllä. Henkilökohtaisesti pitäisin erittäin hyvänä, että palveluntarjoaja sanoisi asian tai toisi esille. Tämä jollakin tavalla ehkä lisäisi luottamuksen tunnetta, joka sekin tärkeää.

Mutta, todennäköisesti en ehkä huomaisi vaikka ei sihteeri asiasta mainitsisi :D

Courtesan on kiinnostava ja mukavan oloinen sihteerikkö. Mites sinuun saa yhteyttä?? Ainakaan tunnuksia ei löydy ?!?!

Missäs ilmoittelet? :)




Poissa Pena

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #175 : Marraskuu 03, 2019, 23:26:23 »

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #176 : Marraskuu 04, 2019, 07:08:44 »
Nättejä miehiä ylläolevan linkin takana.
Kaikki hoikkia pitkäsäärisiä söpöjä.
Löytyisikö mistään kuvia toisenlaisista post-opeista. Vähän erilaisella painoindeksillä.

Joillakin näkyy lantion kaaret ja vyötärö kuten naisilla. Suurimmalla osalla vartalo yhtä tasaista pötkylää.
Pääasiassa kuitenkin miehen anatomian muodot, jalat ja niiden lihakset, lantio kuin miehillä.

Kyllä näitä katselee mutta ei muuta.
Mielipidekysymys.

btw yhteistyötä voisin tehdä ja olen tehnytkin transgender ja post-opin kanssa. Palveluasenne ratkaisee.
Ostajan asemassa, ei kiitos.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2019, 07:10:58 kirjoittanut Viola »
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #177 : Marraskuu 04, 2019, 10:44:46 »
Joillakin näkyy lantion kaaret ja vyötärö kuten naisilla. Suurimmalla osalla vartalo yhtä tasaista pötkylää.
Pääasiassa kuitenkin miehen anatomian muodot, jalat ja niiden lihakset, lantio kuin miehillä.

Koko tämän ketjun pointti on nyt ilmeisesti jäänyt unholaan: jos mikään ihmisen olemuksessa ei viittaa transtaustan suuntaan, Viola(kaan) ei tunnista mistään, että kyse ei ole cisnaisesta – ellei ko. nainen sitä itse kerro.

Toisin sanoen Violan otanta transnaisista ei ole kauhean kattava, koska hän tunnistaa transnaisiksi a) ihmiset, joiden kehossa jokin vaikuttaa hänen silmissään siltä ja b) ihmiset, jotka kertovat itse olevansa transnaisia.

Ja pienenä muistutuksena: kanssaihmisten (asiakkaiden tai muiden) kunnioittava kohtaaminen voisi lähteä siitä, että kunnioittaa heidän itsemäärittelyään.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #178 : Marraskuu 04, 2019, 20:59:24 »
Kyselyn ja ketjun pointti oli se, että se pitääkö vai eikö pidä on aika vahvasti mielipidekysymys, yleinen asiakaskunnan yhteenveto on aika selvästi että "pitää" tai "olis kiva, mutta en voi siihen pakottaa, varmaan ok jos en ns tajua itse eroa"

Ja sitten postop:eista osan mielestä se on kohteliasta / fiksua, ja osa jättää ilmoittamatta kosksa reasons... Yksityisyydensuoja tai muu vastaava ei mielestäni ole varsinaisesti mikään peruste. Se että onko postop ei mitenkään riko yksityisyyttä. Mutta kukin voi olla ilmoittamatta jos niin näkee parhaakseen.

Silti jos itse tällaisessa kuitenkin molemmin puolin hieman aralla alalla, kokisin väärinkohdelluksi, jos maksan naisen seurasta, ja saan ex miehen, joka on naisen näköinen ja "menee oikeasta" Niin jos minulle myydään paketti naisena, ja selviäisi esim paikan päällä, tai myöhemmin, niin kokisin oikeudeksi vähintäänkin sopimuksen purkaminen / rahat takaisin, tai sitten voi harkita jatkotoimiakin yhtälailla. Tuon voisi helposti todeta petokseksi. Ehkä vähän menee ohi, mutta empä tiedä.

Noh en sano, ettenkö voisi postoppilta ottaa palveluita, mutta haluaisin tietää ennen ja tehdä sitten valinnat. Kuten sanottua, esim sträppärihommailut voisi olla mielenkiintoisia tuosta kulmasta. Mutta se onkin sitten jo toinen tarina.

Mielestäni tähän tai moneen muuhunkaan asiaan ei tule vetää mitään identiteetti tai gender politikointia. Eikä sitä muuta se, että jotkut kokevat olevansa jotenkin valaistuneempia näistä asioista. Muutenkin nykyään tuntuu olevan vallallaan sellainen vallankumous, että kaikkien ns valtaväen pitäisi vaan hyväksyä jonkun pienen ryhmittymän keksimät ns normit uutena normina.

Lyhyesti pidän selvänä, että pitää ilmoittaa. siviilissä lähtökohtaisesti ei ensi tapaamisella, joskin silloinkin näkisin sen mielekääksi ainakin suht nopsaan. En ketään varsinaisesti tuomitse, jos näin ei tee, oma asiansa.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #179 : Marraskuu 04, 2019, 22:02:16 »
^Jep jep.....  :o Onko siis petos myös, jos ei missään nimessä halua nussia naista, jolla on silikoonirinnat, mutta jälkeenpäin käykin näin ilmi, että ne rinnat oli sitten silarit? Mutta siis näyttivät ja tuntuivat ihan luomuilta...kannattaako siinä vaiheessa tehdä jatkotoimenpiteitä ja alkaa pyytämään rahaa takaisin? Tai jos on ehdoton kriteeri, että pitää olla seksikumppani, joka ei ole synnyttänyt....pitäiskö tästä lähtien jokaiselta kysyä, että onko lapsia ja jos on niin onko tehnyt alapääsynnytyksen vai tuliko kersa sektiolla.

Yksityisyydensuoja ei sinun mielestä ole perusta jättää siis mitään yksityisasioita kertomatta?