Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 91468 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #40 : Elokuu 30, 2019, 18:37:52 »
Aika monet meistä ovat käyneet post-opin palveluita nauttimassa. Moni ei vaan ole sitä käsittänyt. Omasta mielestäni rehellisyys on hyve, mutta ei näistä elämää isompaa juttua kannata tehdä. En minäkään kerro huorille että kova erektioni on vähän dopattu.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #41 : Elokuu 30, 2019, 21:15:24 »
Kaikki tekee mitä itse tykkää. Mutta ihminen ei voi muuttaa naista mieheksi tai miestä naiseksi.

Ei niin, mutta lääketieteen avulla ihminen voi muuttaa kehon ja sen hormonitoiminnan vastaamaan todellista, koettua sukupuolta.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #42 : Elokuu 30, 2019, 21:17:48 »
^
Se lääketiede ei kuitenkaan esim. minun mielipidettäni siitä muuta, että ilmoittaa pitää.

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 146
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #43 : Elokuu 30, 2019, 21:26:16 »
Kaikille trans kammoisille suosittelen matkaa thaimaahan ja kokeilemaan ladyboyta... ihan pre-oppia. On sitten niin kauniita ja sen minkä persereiän pehmeydessä suhteessa pilluun menettää.. saa kaksin verroin takaisin suihinotossa  ;D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #44 : Elokuu 31, 2019, 18:16:38 »
Tää ketju jo taitaa osoittaa että asiakaskunta pitää tietoa merkittävänä, eli pitäisi mainita.

Mutta, muistetaan sellainen käytännön asia, että trans-piirit Suomessa varmaan tosi pienet. Ja jos on aktiivinen asian tiimoilta muissa yhteyksissä, niin henkilöiden tunnistaminen voi myös olla helppoa.
Joten yksityisyyden kannalta voi olla parempikin ettei ihan siihen ilmoon kaikkea tarkkaan listaa mitä on tehty - asiasta voi antaa vinkkiä jo ilmossa hienovaraisemminkin.
Se maininta post-op saattaa sitten tulla suoraan vasta puhelun/kirjeenvaihdon aikana, mikä mun mielestä ihan hyvä vaihe vielä varmistaa että tietäähän asiakas.

Tässäkin mä sanoisin että tää duuni poikkeaa taas kerran muista. En pitäisi sitä tietoa mitenkään merkittävänä muissa duuneissa, kun sukupuolella ei pitäisi olla mitään väliä muutenkaan. Mutta kun ostetaan seksiä asia toisin, ja kuten sanottua, paljon pienemmätkin asiat voivat olla ratkaisevia.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #45 : Elokuu 31, 2019, 20:12:49 »
Mun mielestä pitää mainita.
Se on sitten ihan eri asia ketä haluan panna, mutta mä siitä päätän.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #46 : Syyskuu 01, 2019, 18:44:12 »
Tässäkin mä sanoisin että tää duuni poikkeaa taas kerran muista. En pitäisi sitä tietoa mitenkään merkittävänä muissa duuneissa, kun sukupuolella ei pitäisi olla mitään väliä muutenkaan. Mutta kun ostetaan seksiä asia toisin, ja kuten sanottua, paljon pienemmätkin asiat voivat olla ratkaisevia.

Komppaan Venlaa, muissa yhteyksissä sukupuolella, seksuaalisella suuntautumisella, ihon värillä, uskonnolla, hiusten värillä, kengän koolla tms. seikalla on minulle aivan yhtä vähän merkitystä. Mulle ihmisen arvon määrittelee sanat ja teot, ei mikään ulkoinen seikka.
Mutta kun puhutaan seksistä ja seksin ostamisesta, niin mielestäni asiakkaalla on oikeus päättää keneltä ostaa ja mitä. Ne on kuitenkin asiakkaan rahoja (aluksi) ja itseään varten hän (oletettavasti) hän on palveluja ostamassa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #47 : Syyskuu 01, 2019, 20:15:37 »
Mutta kun puhutaan seksistä ja seksin ostamisesta, niin mielestäni asiakkaalla on oikeus päättää keneltä ostaa ja mitä.

(Meinasin jo vetäytyä tästä ketjusta, mutta ei tämä tiikeri pääse raidoistaan.)

Juutas on – tietysti – täysin oikeassa. Mutta.

1. Asiakkaalla ei ole oikeutta udella palveluntarjoajalta mitään muitakaan yksityiselämään kuuluvia asioita. Miksi transtausta olisi poikkeus tästä? Transtaustaisilla ihmisillä yksityisyyden suoja on vielä keskimääräistä suurempi teema kuin meillä cisnaisilla: heillä on ihan oikeasti pelissä pahimmillaan henki ja terveys.

2. Jokainen transtaustainen ihminen on itse suurin kriitikkonsa. Korjausprosessi on hermoja raastava ja pitkä elämänvaihe. Olen valmis panemaan pääni pantiksi, että cisnaisten joukossa mainostavat transnaiset ovat 200 % varmoja siitä, että menevät läpi naisena kaikin tavoin.

3. Transsukupuolisuus ei tarkoita sitä, että ihminen "muuttuisi" miehestä naiseksi tai naisesta mieheksi. Transsukupuolinen nainen on ollut nainen jo ennen sukupuolenkorjausprosessiin pääsemistä. Tämän tosiasian kieltäminen on transsukupuolisuuden kieltämistä ja transsukupuolisten ihmisten olemassaolon kieltämistä. Jos kaipaat asiasta lisää tietoa tai tukea vanhentuneiden asenteiden muuttamiseen, hae tietoa ja tukea.

4. On myös koko joukko ihmisiä, joiden genitaalit, sukurauhaset, hormonitoiminta, kromosomit tai vaikka kaikki nämä ovat jotain muuta kuin yksiselitteisesti maskuliiniset tai feminiiniset. On biologinen fakta, että sukupuoli ei ole kahteen toisensa poissulkevaan lokeroon jaoteltava ilmiö.

5. On eri asia todeta, että "minä toivoisin saavani lukea ilmoituksesta, jos palveluntarjoajalla on transtausta" kuin vaatia, että "pitää ilmoittaa, jos on post-op".

6. No niin. Enempää asiantuntijaluentoa en tarjoa tästä(kään) aiheesta maksutta. Jos joku haluaa oppia jotain, suosittelen esimerkiksi kirjaa Trans – Sukupuolen muunnelmia. Kirjoitin sen ollessani vielä Aarnipuu. Löytyy kirjastoista.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #48 : Syyskuu 01, 2019, 20:25:46 »
menee ehkä vähän OT, mutta onko oikein myydä "tuotetta" aitona, jos sitä on oleellisesti muutettu.
esim. jos mä manipuloisin oman yrityksen tuotetta, niin olisin äkkiä pahassa lirissä tai jopa linnassa. :D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #49 : Syyskuu 01, 2019, 20:46:54 »




2. Olen valmis panemaan pääni pantiksi, että cisnaisten joukossa mainostavat transnaiset ovat 200 % varmoja siitä, että menevät läpi naisena kaikin tavoin.

Tarkoitatko, että he ovat varmoja, että kukaan ei huomaa eroa sellaiseen naiseen, joka on syntynyt naisen värkkien kanssa?

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #50 : Syyskuu 01, 2019, 21:03:03 »




2. Olen valmis panemaan pääni pantiksi, että cisnaisten joukossa mainostavat transnaiset ovat 200 % varmoja siitä, että menevät läpi naisena kaikin tavoin.

Tarkoitatko, että he ovat varmoja, että kukaan ei huomaa eroa sellaiseen naiseen, joka on syntynyt naisen värkkien kanssa?

Eiiii. Espoolaisrouva ei nyt tajua.
Transnaisten ruumiinrakenne ON edelleen miehen vaikka pimpero löytyisikin sieltä.
Näitä on nähty ja näin on.
Mies näyttää mieheltä vaikka mitä tekisi.

Mä en kysele ostohommissa transihmiseltä miltä susta nyt tuntuu. Loukkaanko sun herkkää psyykettä jos kysyn onko oletko leikattu vai ei.
Oma pää pitää selvittää ennenkuin lähtee myyntihommiin. Asiakkaalle ei kuulu murehtia transnaisen tunteita.
Jos mä ostan aikaa pillun käyttöön, aito sen olla pitää koska sen aidon mukana tulee ne ihanat naisen kurvit, lantion kaari, kauniit sääret ja naisellinen ylävartalo joka ei muistuta ladon ovea.
Ihanat naiset.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #51 : Syyskuu 01, 2019, 21:13:15 »

Eiiii. Espoolaisrouva ei nyt tajua.
Transnaisten ruumiinrakenne ON edelleen miehen vaikka pimpero löytyisikin sieltä.
Näitä on nähty ja näin on.
Mies näyttää mieheltä vaikka mitä tekisi.

Mä en kysele ostohommissa transihmiseltä miltä susta nyt tuntuu. Loukkaanko sun herkkää psyykettä jos kysyn onko oletko leikattu vai ei.
Oma pää pitää selvittää ennenkuin lähtee myyntihommiin. Asiakkaalle ei kuulu murehtia transnaisen tunteita.
Jos mä ostan aikaa pillun käyttöön, aito sen olla pitää koska sen aidon mukana tulee ne ihanat naisen kurvit, lantion kaari, kauniit sääret ja naisellinen ylävartalo joka ei muistuta ladon ovea.

Siitä olen samaa mieltä, että oma pää olisi hyvä selvittää ennen, tai mahdollisimman aikaisessa vaiheessa uraa, ihan sukupuolesta ja historiasta riippumatta.

Mutta minä olen syntynyt pimpin kanssa ja minun sääreni eivät ole kauniit. Monilla miehilläkin, siis kikkelin kanssa syntyneillä ja miehiksi olonsa kokevilla miehillä on kauniin naiselliset sääret, ja minä taas olen persjalkainen. Jos ulkonäöstä olet kiinnostunut, niin sen tiedon saa paremmin selville katsomalla kuvia kuin lukemalla tekstiä.
Eläkkeellä.

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #52 : Syyskuu 01, 2019, 21:15:59 »
KP kylläpäs olet kaunis mun silmissä. Ihana Nainen. Kyllä vaan.
Ihanat naiset.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #53 : Syyskuu 01, 2019, 21:20:58 »
Silloin tietysti, jos tykkää persjalkaisista :) Mutta jos haet takaa nimenomaan kauniita sääriä, niin suosittelisin sinua soittamaan mieluummin tuon naapuriasunnon Jarkon ovikelloa.
Eläkkeellä.

Poissa Pena

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #54 : Syyskuu 01, 2019, 21:26:03 »




2. Olen valmis panemaan pääni pantiksi, että cisnaisten joukossa mainostavat transnaiset ovat 200 % varmoja siitä, että menevät läpi naisena kaikin tavoin.

Tarkoitatko, että he ovat varmoja, että kukaan ei huomaa eroa sellaiseen naiseen, joka on syntynyt naisen värkkien kanssa?

Eiiii. Espoolaisrouva ei nyt tajua.
Transnaisten ruumiinrakenne ON edelleen miehen vaikka pimpero löytyisikin sieltä.
Näitä on nähty ja näin on.
Mies näyttää mieheltä vaikka mitä tekisi.

Mä en kysele ostohommissa transihmiseltä miltä susta nyt tuntuu. Loukkaanko sun herkkää psyykettä jos kysyn onko oletko leikattu vai ei.
Oma pää pitää selvittää ennenkuin lähtee myyntihommiin. Asiakkaalle ei kuulu murehtia transnaisen tunteita.
Jos mä ostan aikaa pillun käyttöön, aito sen olla pitää koska sen aidon mukana tulee ne ihanat naisen kurvit, lantion kaari, kauniit sääret ja naisellinen ylävartalo joka ei muistuta ladon ovea.

Tässä on post op transnaisen ruumiinrakenne.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #55 : Syyskuu 01, 2019, 21:53:05 »
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #56 : Syyskuu 02, 2019, 00:43:54 »
Joo kyllä se pitäisi kertoa. Tuote on eri ja kaikki eivät halua/pysty pelehtimään transnaisen kanssa.

Mutta on Suomessakin todella aidon oloisia käynyt. Erään latinon kanssa tajusin vasta penetraariossa, ja syy oli poikkeuksellinen tiukkuus. Siis todella ahdasta oli.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2019, 11:18:00 kirjoittanut Mummo »
Aina etsimässä

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #57 : Syyskuu 02, 2019, 07:47:09 »




2. Olen valmis panemaan pääni pantiksi, että cisnaisten joukossa mainostavat transnaiset ovat 200 % varmoja siitä, että menevät läpi naisena kaikin tavoin.

Tarkoitatko, että he ovat varmoja, että kukaan ei huomaa eroa sellaiseen naiseen, joka on syntynyt naisen värkkien kanssa?

Eiiii. Espoolaisrouva ei nyt tajua.
Transnaisten ruumiinrakenne ON edelleen miehen vaikka pimpero löytyisikin sieltä.
Näitä on nähty ja näin on.
Mies näyttää mieheltä vaikka mitä tekisi.

Mä en kysele ostohommissa transihmiseltä miltä susta nyt tuntuu. Loukkaanko sun herkkää psyykettä jos kysyn onko oletko leikattu vai ei.
Oma pää pitää selvittää ennenkuin lähtee myyntihommiin. Asiakkaalle ei kuulu murehtia transnaisen tunteita.
Jos mä ostan aikaa pillun käyttöön, aito sen olla pitää koska sen aidon mukana tulee ne ihanat naisen kurvit, lantion kaari, kauniit sääret ja naisellinen ylävartalo joka ei muistuta ladon ovea.

Tässä on post op transnaisen ruumiinrakenne.
On hyvin naisellisen näköinen...
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2019, 09:37:01 kirjoittanut Shark »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pena

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #58 : Syyskuu 02, 2019, 08:28:55 »
Joo kyllä se pitäisi kertoa. Tuote on eri ja kaikki eivät halua/pysty pelehtimään transnaisen kanssa.

Mutta on Suomessakin todella aidon oloisia käynyt. Erään latinon kanssa tajusin vasta penetraariossa, ja syy oli poikkeuksellinen tiukkuus. Siis todella ahdasta oli.

Sepä noissa post op tytöissä juuri onkin niiin kauheaa, kun ovat niin tiukkoja.  :o
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2019, 11:18:44 kirjoittanut Mummo »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #59 : Syyskuu 02, 2019, 11:00:28 »
Voi herrajösses taas..   ::)

Päätin ensin etten osallistu, mutta pakko se on päästä kuittaamaan. Musta menneisyydellä ja mahdollisilla operaatioilla ei ole mitään merkitystä, ellei palveluntarjoaja itse ilmoituksessa kerro tilanteesta.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha