Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 91448 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Pitääkö mainita, jos on post-op?
« : Elokuu 30, 2019, 09:28:41 »
Naapurissa ilmoittelee henkilö, joka aiemmin ilmoituksessaan ilmoitti olevansa post op. Nykyään tästä ei enää ole mainintaa. Hän etsii siis naisena miesseuraa. Onko tämä mielestänne ok? Osa asiakkaista saattaisi haluta tietää etukäteen, että hänellä on aiemmin ollut miehen sukupuolielimet.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #1 : Elokuu 30, 2019, 09:46:04 »
Kyllä mun mielestä pitäisi mainita jos on post op.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #2 : Elokuu 30, 2019, 09:51:16 »
Tästä on ollut keskusteluja joskus aikanaan, turskat jotka saivat tietää asian jälkikäteen suhtautuivat siihen huumorilla. Joku voi siitä kuitenkin pahoittaa mielensä.

Nämä olisi hyvä keroa jo mainoksessa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #3 : Elokuu 30, 2019, 10:00:14 »
Kyllä mun mielestä pitäisi mainita jos on post op.

Mutta miksi ihmeessä? Mikä siinä olisi syynä? Mitä merkitystä menneellä on, jos asiakas sai kuitenkin sitä (pimppiä) , mitä meni ostamaan?
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Pena

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #4 : Elokuu 30, 2019, 10:17:07 »
Niinpä.

Sitten täytyy ilmoittaa jos on peenis, muuten ei.  :o

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #5 : Elokuu 30, 2019, 10:18:57 »
Ei ole ok, sillä minulle hän on edelleen mies.

Poissa Caravaani Timo

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1040
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #6 : Elokuu 30, 2019, 10:25:53 »
Ei ole ok myöskään minun mielestä.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #7 : Elokuu 30, 2019, 10:31:38 »
Pitäisi mainita. Sillä on joillekuille väliä, ja se on myös seksityöläisen oman turvallisuuden kannalta paras mainita.

Transsukupuolisuudesta kuittailun ja mies-nainen-eiku-riitelyn voisi jättää tässä keskustelussa pois.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #8 : Elokuu 30, 2019, 10:34:34 »
Kyllä pitäis mainita, en oikein tykkää jos tapaamisella vasta kuulen asiasta.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #9 : Elokuu 30, 2019, 10:49:41 »
Pitääkö mainita kaikki muutkin genitaaleihin liittyvät leikkaukset tai muut muutokset? Jos on ollut syöpä emättimen alueella ja kirurgian jäljiltä on tiukempi kuin nuorena? Jos on käynyt kaunistamassa häppäreitään? Jos on leikattu välilihaa synnytyksen yhteydessä?

Entä rintojen kirurgia? Pitääkö kertoa, jos on pienentänyt tai suurentanut rintoja? Jos on ollut rintasyöpä ja toisessa rinnassa on implantti?

Entä muu vartalo? Pitääkö mainita, jos on tehty rasvaimu tai poistettu karvoja laserilla tai suoristettu nenää?

Vai onko kuitenkin niin, että tämän tyyppisillä asioilla onkin merkitystä vain silloin, jos palveluntarjoaja kuuluu johonkin sellaiseen marginaaliryhmään, joka on asiakkaalle vieras?

Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #10 : Elokuu 30, 2019, 11:00:09 »
Ei tarvitse, käytän samaa seulaa kaikkiin.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #11 : Elokuu 30, 2019, 11:22:48 »
Hyviä kysymyksiä espoolaisrouvalla. En väitä olevani mikään elämän ekspertti, mutta sanon silti, mitä itse ajattelen.

Minusta palveluntarjoajan pitäisi mainita kaikesta, minkä hän voi olettaa olevan asiakkaalle merkityksellistä. Ensinnäkin kirurgian seurauksena pienentynyt pimppi on valttikortti josta kannattaa mainita jo siksi koska se on vetonaula ja hyvää markkinointia.

Implanteista olisi hyvä mainita, koska on vaikea arvioida, kuka pystyy tunnistamaan implantin ja kuka ei, ja implanttien läsnäolo voisi tulla ikävänä yllätyksenä tarkalle miehelle, joka odotti luomua.

Karvojen poiston tavasta taas ei tarvinne mainita, koska eihän sillä useimmille ole mitään väliä, miten karvat on poistettu. Ja jos joku jostain syystä haluaa, että karvat on poistettu nimenomaan terällä, niin hän varmasti tietää oman tarpeensa erikoislaatuisuuden ja osaa siksi kysyä karvojenpoistotavasta erikseen.

Kauneusleikkaukset riippuvat kauneusleikkausten määrästä ja laadusta. Yksittäisillä luomenpoistoilla tai nenäleikkauksilla tuskin on väliä, kun jos kasvokuvia ei ole julkaistu, niin asiakkaalla ei ole mitään käsitystä siitä, minkä muotoinen nenä sieltä on tulossa, eikä hän siten voi pettyä "rikottuun lupaukseen". Jos asiakas taas odottaa tapaavansa keskiverto kadullakulkijan, mutta vastassa onkin nukkemaista ulkomuotoa kauneusleikkauksilla tavoitteleva henkilö, niin se voi olla yllätys suuntaan tai toiseen.

Minusta sillä ei ole väliä, millainen kukakin on, niin kauan kun eivät ole liian paljoa perseestä eivätkä käytä nänneistä sanaa "nänneröliinit". Henkilö voi minun puolestani olla mies, nainen, mieskorjattu, naiskorjattu, muunsukupuolinen, epäselväsukupuolinen tai vaikka avaruusolio, mutta totuus on, että kaikki eivät ole tässä asiassa minun kanssani samaa mieltä, eikä kukaan voi tehdä mitään tämän asian muuttamiseksi. Joku voi kokea suuren, sisäisen ristiriidan saadessaan tietää harrastaneensa seksiä transnaisen kanssa, ja minusta on molemmille osapuolille mukavampaa, jos tällaisia yllätyksiä ei tapahtuisi.

Minusta tätä on helpoin verrata johonkin itseä koskettavaan asiaan. Monet eivät esimerkiksi haluaisi harrastaa seksiä rasistien kanssa, mutta koska rasismia ei yleensä voi nähdä ulospäin, niin sen vuoksi rasistit voivat yrittää huijata olevansa kunnon ihmisiä vain päästäkseen pukille. Sitten kun tämän ihanan suvaitsevaisen tyypin kanssa ollaan sängyssä, ja tältä pääseekin laukeamisen hetkellä suustaan karjahdus: "vittuun kaikki ...t aaaaah", niin siitä voisi tulla tosi paska ja huijattu fiilis.

Ei siis sillä, että transväki olisi verrattavissa rasisteihin, mutta joidenkin ihmisten mielestä seksin harrastaminen transhenkilön kanssa olisi yhtä epämukavaa kuin normaalin ihmisen mielestä olisi harrastaa seksiä rasistin kanssa, ja minusta ihmisillä pitää olla oikeus ja mahdollisuus kieltäytyä harrastamasta seksiä itseään epämiellyttävien henkilöiden kanssa.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #12 : Elokuu 30, 2019, 11:37:28 »
Mutta miksi ihmeessä? Mikä siinä olisi syynä? Mitä merkitystä menneellä on, jos asiakas sai kuitenkin sitä (pimppiä) , mitä meni ostamaan?
Siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei ole minulle ok.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pena

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #13 : Elokuu 30, 2019, 11:44:24 »
Mutta miksi ihmeessä? Mikä siinä olisi syynä? Mitä merkitystä menneellä on, jos asiakas sai kuitenkin sitä (pimppiä) , mitä meni ostamaan?
Siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei ole minulle ok.

Sitten et voi enää koskaan käyttää maksullisten palveluita, kun et voi tietää onko tytöllä ollu joskus penis.  ;D

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #14 : Elokuu 30, 2019, 11:57:55 »
Kun munasolu hedelmöittyy, niin xx on nainen ja xy mies. Se mitä ihminen tekee keinotekoisesti hormoonihoidoilla tai leikkauksilla sen jälkeen ei muuta hänen synnynnäisiä kromosomejaan.
Muuten en ota kantaa asiaan.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #15 : Elokuu 30, 2019, 12:02:28 »
Mulle on aivan sama kunhan kikkelin sopii pyllyn ja navan väliin. :)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #16 : Elokuu 30, 2019, 14:01:08 »
Mutta miksi ihmeessä? Mikä siinä olisi syynä? Mitä merkitystä menneellä on, jos asiakas sai kuitenkin sitä (pimppiä) , mitä meni ostamaan?
Siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei ole minulle ok.

Sitten et voi enää koskaan käyttää maksullisten palveluita, kun et voi tietää onko tytöllä ollu joskus penis.  ;D
Miksi en voi? Ketjun kysymyshän kuului "Pitääkö mainita, jos on post-op?" ja siihen siis vastasin, että pitää, koska se ei ole minulle ok ellei ilmoita.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #17 : Elokuu 30, 2019, 14:23:12 »
Mutta miksi ihmeessä? Mikä siinä olisi syynä? Mitä merkitystä menneellä on, jos asiakas sai kuitenkin sitä (pimppiä) , mitä meni ostamaan?
Siitä yksinkertaisesta syystä, että se ei ole minulle ok.

Sitten et voi enää koskaan käyttää maksullisten palveluita, kun et voi tietää onko tytöllä ollu joskus penis.  ;D

Tää on kyllä ihan asiallinen huomio. Moni ihminen taitaa kuvitella, että kaikkien transtaustaisten ihmisten transtausta näkyy jotenkin päällepäin.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #18 : Elokuu 30, 2019, 14:31:51 »
^
Nyt asia alkaa menemään ohi aiheen vauhdilla, eikä se ole oikein hyvä asia.
Sitä asiaa on ilmeisesti kovin vaikea joidenkin ymmärtää myös, ettei kaikki asiat seksissä ole kaikille samanlaisia. Siinä mielessä myös se eroavaisuus pitäisi olla yhtä hyväksyttävää kuin mikä muu tahansa.
Me emme ole yhdestä muotista ja toisen syyllistäminen ei tee asiasta yhtään hyväksyttävämpää. Minä osaltani hyväksyn sen, että joillekin asia on ihan ok, mutta meitä on tässäkin ketjussa muita, joille asia on jollain tasolla ongelmallinen.
Enhän ole edes tässä ketjussa maininnut, että menisinkö tai enkö menisi tällaisen post op palveluntarjoajan luokse. Se on toinen juttu. Mutta ilmoittaa siitä pitää kyllä minun mielestäni yhä edelleen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #19 : Elokuu 30, 2019, 14:43:43 »
^
Nyt asia alkaa menemään ohi aiheen vauhdilla, eikä se ole oikein hyvä asia.
Sitä asiaa on ilmeisesti kovin vaikea joidenkin ymmärtää myös, ettei kaikki asiat seksissä ole kaikille samanlaisia. Siinä mielessä myös se eroavaisuus pitäisi olla yhtä hyväksyttävää kuin mikä muu tahansa.
Me emme ole yhdestä muotista ja toisen syyllistäminen ei tee asiasta yhtään hyväksyttävämpää. Minä osaltani hyväksyn sen, että joillekin asia on ihan ok, mutta meitä on tässäkin ketjussa muita, joille asia on jollain tasolla ongelmallinen.
Enhän ole edes tässä ketjussa maininnut, että menisinkö tai enkö menisi tällaisen post op palveluntarjoajan luokse. Se on toinen juttu. Mutta ilmoittaa siitä pitää kyllä minun mielestäni yhä edelleen.

Mä olen Villen kanssa samaa mieltä siitä, että ilmoittaminen olisi vähintäänkin suotavaa. Tuskin on palveluntarjoajallekaan hyvä juttu jos asiakas vetää jarrut päälle tai pahimmassa tapauksessa palkokasvin siemenet hengityselimeen jos asia selviää vasta paikanpäällä.
Mitä enemmän palveluntarjoaja joko itse tai palveluillaan eroaa valtavirrasta, olisi mielestäni syytä mainita asia viimeistään yhteydenottovaiheessa. Näin hänen luokseen ei ilmesty ns. vääriä asiakkaita ja asiakas tietää mitä on hakemassa/saamassa eikä pety turhaan.
Ja tällä kommentillani en mitenkään halua ottaa kantaa kenenkään seksuaalisuuteen, ihmisarvoon tai muuhun vastaavaan. Pitää muistaa että toisen fetissi voi olla toisen fobia ja päinvastoin.
Lempeä mies, lämpöä vailla.