Tälle komealle karjulle ei selvästikään kannatta ryppyillä. Ei mitään hajua kuka kyseessä, mut heitän ihan lonkalta FortySexN2
Uutiset:
Hassusti tässä tulee ulkopuolinen olo, tuntuu että kaikki muut tuntee kaikki eli se "Kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään"
Jaahas, onkohan Kyybel unten mailla? Lepo hänelle sallittakoon; on niin ahkerasti toimittanut silmäkarkkia tänne että vähemmästäkin simahtaa 🛌💤
Hassusti tässä tulee ulkopuolinen olo, tuntuu että kaikki muut tuntee kaikki eli se "Kaikki tuntee apinan mutta apina ei tunne ketään"
Ei hätää, ei tunne kaikki kaikkia. Ja parempi niin, tää foorumi kun on kuitenkin insestisempi kuin keskivertolappilaiskylä
Oliskohan tämä herra paljastanut oman musiikkimakunsa forkalla? Jos selailisi Nyt soi -ketjua niin löytyiskö sieltä De Mysteriis Dom Sathanas -levyn biisejä? Tämä kuuma grillaaja on varmaankin sen ikäinen että on ollut lukemassa kirkonpolttouutiset itse lehdestä.
Muistaako joku ketkä kaikki täällä on bläkkismiehiä?
Muistaako joku ketkä kaikki täällä on bläkkismiehiä?
Oijoi, tää kalenteri on kyllä hauska, kun olen ihan varma, että muutamaa osallistujaa olen pussaillut, mutta sitten kuitenkin tulee epävarma olo, että tunnistinko oikein... 😁 Mutta voisin vannoa, että ainakin yhtä partaa olen rapsutellut.
Vetoan siihen, että "never kiss and tell" ja totean arvauksien sijaan vain, että ihania, erilaisia, hienoja ja kuumia kuvia taas tullut 😍