Ilmeisesti kuitenkin pt:eille trollaus ja vittuilu on sallittua.
Jäin ehkä miettimään että millasilla dropeilla sä oikein toimit..
En viitsinyt kommentoida tuota droppausväitettä aikanaan. Itse en kirjoittaisi mitään ihmisten päihteidenkäytöstä, ellei se ole riski muille. Pari kertaa olen nähnyt palveluntarjoan olevan sellaisessa kunnossa, että on nautittu jotain miestä väkevämpää, luultavasti fentaa. Käytös ei kuitenkaan ollut niin riskialtista, että asiasta olisi kannattanut huomauttaa.
Kuten Kontula väitöskirjassaan totesi 13/25 haastatelluista katsoi olevansa dominoivassa asemassa turskiin nähden. En tiedä oliko naisseksiyrittäjien jakauma 13/20?
Odottaa mielenkiinnolla jatkaako joku seksiyrittäjä vittuilua Kontulan väitöskirjasta.
Väitöskirjassa minua lähinnä kiinnosti se, että minut mainittiin kirjassa kaksi kertaa.
Molemmat väitteet olivat seksiyrittäjien mielikuvituksen tuotetta. Ainakin kartelliemännän kohdalla
Kontula olisi helposti voinut tarkistaa sen, oliko kirjoitus totta vai mielikuvituksen karnevaalia.
Aikanaan eräs seksiyrittäjä kirjoitti, että hänen miesasikkaansa pitävät tämän sivuston kirjoituksia omituisena.
Saman voisi todeta tänne kirjoittavista seksiyrittäjistä. Olen tavannut vain yhden tänne kirjoittaneista
seksiyrittäjistä. Hänen kirjoituksensa ovat olleet fiksuja ja opettavaisia. Poikkeus vahvistaa säännön?