Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt  (Luettu 4615 kertaa)

Poissa FuckBerry

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« : Tammikuu 12, 2022, 12:18:12 »
Tuli vastaan nuori ja todella hoikka neitokainen ja olin myyty, kunnes palvelulle annettiin hinta 300€ 1h ja saman saisi paljaalla 400€😳
Kummatkin kiinnostaisi tietenkin, mutta alettiin olemaan vahvasti kipurajoilla että en mene ihan äkkiä maksamaan "sikaa säkissä" meiningillä, koska haluaisin tietää miten hän erottuu hintansa puolesta ns. normi palvelutaksoista? No kyllähän jo jotkut tuotaa 300€ pyytäkin tunnista, ei siinä mitään palveluntarjoaja pyytää sen minkä pyytää ja halukkaat maksaa. Jos raha kasvaisi itsellä puussa, niin toki maksaisin uteliaisuuttaa heti, mutta nyt jouduin ottamaan breikin ja pohtia asiaa.

Kertoi että on maksavia asiakkaita löytynyt, kun on tehnyt sugardaddyjen kanssa tapaamisia.

Kysymys kuuluukin yleisestinottaen, että missä menee markkinahintojen kipuraja?

Ja onko jollakin kokemuksia tästä ihanaisen vartalon omaavasta neitokaisesta eli saako rahalle muutakin vastinetta, kuin silmänruokaa?

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 518
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #1 : Tammikuu 12, 2022, 12:43:18 »
Onhan toi 300/h aika yleinen, kun tässäkin tapauksessa muistaakseni on kyseessä outcall.
Itse en kyllä moista hintaa maksaisi, vaikka ylimääräistä rahaa olisikin(ei ole)
Vielä epäilyttää , voisiko 18-v tyttö osata moisen hinnan arvosta temppuja verrattuna kokeneempiin..

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #2 : Tammikuu 12, 2022, 13:27:43 »
Mulla loppui kiinnostus kun ainut yhteystieto oli joku kikki-profiili? Mikä helvetin kikki?

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #3 : Tammikuu 12, 2022, 14:10:22 »
Mistä ilmoituksen löytää?

Ainakin toistaiseksi kipuraja kulkee 250€/h, niin kauan kunnes ei löydä enää uusia/vanhoja mielenkiinnon kohteita sen alle. Hinta ja laatu ei tietysti muutoinkaan aina kohtaa, mmieltymyseroja.
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #4 : Tammikuu 12, 2022, 14:12:24 »
Joo jätin väliin ei se ole kuitenkaan kuin pillu ei siitä mielestäni kannata 300 maksaa. Ja toi paljaalla tarjoaminen oli mulle turn Off.

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 518
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #5 : Tammikuu 12, 2022, 14:15:24 »
Mistä ilmoituksen löytää?

Ainakin toistaiseksi kipuraja kulkee 250€/h, niin kauan kunnes ei löydä enää uusia/vanhoja mielenkiinnon kohteita sen alle. Hinta ja laatu ei tietysti muutoinkaan aina kohtaa, mmieltymyseroja.

Naapurissa oli, mutta nyt näyttää hävinneen sieltä.

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #6 : Tammikuu 12, 2022, 14:25:50 »
Muutamilla toi hinnoittelu on sellaista, että tekevät muutaman keikan ja kyllä joku maksaa niin saa maksimi hyödyn ja jokainen tietenkin itse määrittää tavaran hinnan. Välillä naurattaa kun joku jo hieman varttuneempi pyytää 250 40 vuotta vanhasta tavarasta. Antiikki tietenkin maksaa. 200 on minkä olen maksanut jos ei riitä niin sitten käteen ja rahat säästöön.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #7 : Tammikuu 12, 2022, 16:05:19 »
18-v, paljaalla "verrattain" edullisesti ja outcall, eiköhän tossa ole osoitteiden kalastelija kyseessä. Korkeahko hinta toimii filtterinä valitsemaan "mielenkiintoiset" nipusta lukuisia yhteydenottoja.

_
dijon on sinappi

Poissa Petteri

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #8 : Tammikuu 13, 2022, 13:00:59 »
Paljaalla antaminen halvalla on tosiaan feikin merkki. Toinen, paljon ikävämpi vaihtoehto on, että typy ei oo kovin fiksu ja elämän hallinnassa pahoja ongelmia. Pt:n älykkyys ei oo ainoastaan seksikästä vaan edellytys turvalliseen yhteistyöhön. (Hinta ok, jos hyvä nuori pillu ja nauttii saada kullia.)

Poissa Turkumies

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #9 : Tammikuu 14, 2022, 14:28:09 »
Mulle tarjosi kyseinen pt 200€ tunti ja paljaalla 300€ en kuitenkaan tarttunut tarjoukseen kun vaikutti hieman epäilyttävältä

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #10 : Tammikuu 14, 2022, 14:35:32 »
Niin minäkin myös ihmettelen että mikä se kikki oikein on?

Poissa Lipeäkala

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #11 : Tammikuu 14, 2022, 14:47:45 »
Mulle tarjosi kyseinen pt 200€ tunti ja paljaalla 300€ en kuitenkaan tarttunut tarjoukseen kun vaikutti hieman epäilyttävältä

Samaa tarjosi. Tuohon kun lisää hotellihuoneen tmv niin hintahan onkin tuon 300e/h. Ei kait noita kukaan hullu kotiinsa pyydä?

Poissa jagge

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Todella hoikka nuori neitokainen Iida Tyt
« Vastaus #12 : Tammikuu 16, 2022, 14:44:34 »
Itse kyllä skippaan heti kaikki sellaiset, jotka tarjoavat paljaalla vaikka itse ottaisinkin suojatun version palvelusta.

Ja mitä kikiin tulee niin sehän on ihan parhaita välineitä treffien sopimisiin. Itsellä ainakin kaikki joilla on ollut kik, menneet sopimiset vaivattomasti maaliin jos ovat vaan viestin lukeneet/vastanneet. Ja jos on tänä päivänä useampi vaihtoehto yhteydenottoon niin itse valitsen kyllä nykyään aina kikin.