Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Tatuoinnit yes or no?
Vieras0265:
Minua ei haittaa ollenkaan jos naisella on tatuointeja mutta itse en sellaisia koskaan ottaisi.
Kapu:
Tatuoinnit ovat kivoja, jos ne sopivat kantajalleen. Niiden merkitys ei ole suuri. Kokonaan tikattu iho ei ole nätti. Vierailla kirjaimilla tehdyt tekstit näyttävät joskus kummallisilta.
orjamies:
muutama ok " 20v" linnassa olleen määrä ei.
Vieras0260:
Aiemmin en tatskoista välittänyt ja pidin kovin tatuoituja ihmisiä jotenkin omituisina. Mutta sit mulla oli helkkarin hyvä vakkari-pt, jolla oli mm. toinen käsivarsi täynnä mustetta. Oli ihan täysjärkinen, jopa fiksu mimmi ja hyvä hupakko. Ja toisella vakkarilla oli kiva kuva perseessä, sitä oli hauska katella takaapäin vedellessä :D Suhtautumiseni tatskoihin muuttui ja nykyisin se on ihan neutraali. Saa olla niitä tai olla olematta.
Nykyään mulla on kylläkin naispuolinen, helvetin kuuma, 15 v. nuorempi salikaveri, jolla on mustetta vähän siellä sun täällä. Tekis mieli tsekata salivaatteiden alta, että mistä kaikkialta sitä löytyy… ;D Ois se helvetin sali vaan auki…
Ppelto:
Ei tatuoinnit kantajastaan pahempaa tee vaan se mitä hän on sisältä. Eli itselle se ja sama. Haluan vain, että ne kuuluisat kemiat ratkaisee
Jurtzaan viitaten, että hiv tai jonkun muunkin taudin saa monella muullakin tapaa hankittua (vaikka sairaanhoidossa). Se riippuu ihan menetkö mihin tatuoitavaksi. Toiset huolehtii tavaroista toiset ei. Näin ne riskit määräytyy. Ja aineissa on eroja ja nyt taisi tulla EU:lta taas uudet määräykset mitä aineita enään saa käyttää luvallisesti. Jos muistan oikein, niin joku osa piti olla ainakin kasvipohjaista
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta