Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Tatuoinnit yes or no?

<< < (8/14) > >>

Vieras1739:

--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Tammikuu 12, 2022, 17:08:57 ---En tykkää. Naisella joku pieni kuva nilkassa tai jotain menee.
Esim toi Gentlemannin postaaman kuvan naiset jäisi tapaamatta ihan tatuoinnin takia.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mielt. Gentlemannin kuvan naisen aivan upea pepan muoto ikään kuin rikkoontuu piirustusten vuoksi.

jan#91:
Riippuu vähän tatskasta, mutta yleisesti ottaen tykkään. Kovin pieniin leimoihin ei tule useinkaan edes kiinnitettyä huomiota. Naisten vartaloissa olen huomannut, että sopivasti sijoitettuna tatuoinnilla voi korostaa vartalon muotoja ja vähemmän harkitusti voi käydä juuri päinvastoin.

Vieras1503:
Täpät on ihan kivoja sillon kun niitä on vaan muutama ja ovat siististi tehtyjä. En oo koskaan hiffannut sitä et on tyyliin koko keho tikattu täyteen kaikkea törkyä

Rattis:
Itseäni ei haittaa tatuoinnit, koska tapaamisella tärkeämpää on se kemia pt:n välillä kuin ulkonäkö keskeiset asiat.

Omalla suosikki pt:lläkin on tatuointeja ja ne sopii hänelle hyvin 😊

guuguuman:
Eivät ne minua haittaa ja monestihan ne tekevät ihmisen vieläkin kauniimmaksi. Tosin kasvojen tatuointeja vierastan jostain syystä, ehkä olen vähän vanhanaikainen.

Enpä ole tainnut tavata kovinkaan montaa (yhtään?) PT:tä, jolla ei jotain tatuointia olisi ollut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta