Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit yes or no?  (Luettu 5413 kertaa)

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Tatuoinnit yes or no?
« : Tammikuu 11, 2022, 20:28:48 »
Mitä porukka on mieltä tatuoiduista TPsta? Onko se hot vai turn off?

Lisään tähän oman mielipiteeni, sillä liikaa kuvia täynnäolevat näyttävät minusta likaisilta (vaikka olisivat oikesti kuinka puhtaita). Eli se mulle on turn off, mutta muutamat pienet tatuoinnit eivät haittaa.

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #1 : Tammikuu 11, 2022, 20:46:50 »
Iso osa tatuoinneista on rumia, paitsi sille jonka ihossa ne on. Samalla tavalla ovat omani. Muiden mielestä varmasti aivan perseestä, mutta ite tykkään ja se on pääasia. En toki kiihotu omista kuvistani.

Naisella/palveluntarjoajalla tatuoinnit ovat ok, kunhan niitä ei ole naamassa. Jos ne on sellaisia, joista pidän, niin aina parempi. Muuten ei juurikaan vaikutusta itsellä

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #2 : Tammikuu 11, 2022, 20:51:59 »
Mielestäni tatuoinnin/tatuointien ottaminen on osoitus ettei kyseinen henkilö välitä omasta terveydestään, eikä silloin välttämättä muidenkaan.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00514

Tatuoinnin haitat

Jopa kolmasosalle tulee tatuoinnista iholle kutinaa tai turvotuksesta, joka voi kestää viikkoja tai kuukausia. Heti tatuoinnin jälkeen alue voi infektoitua. Ihon bakteeritulehdus hoidetaan paikallisella tai sisäisellä antibiootilla. Ihon sieni- ja virustulehduksia sekä harvinaisempia infektioita, kuten mykobakteerien aiheuttamia epidemioita, on kuvattu.

Ihon yliherkkyysreaktioita voi ilmetä välittömästi tai jopa vuosien viiveellä. Myös kosketusallergia esimerkiksi tatuointivärin sisältämälle metallille on mahdollista. Hoitona käytetään paikallisesti vahvoja kortisonivoiteita tai kortisonipistoksia, ja joskus pigmentti joudutaan poistamaan. Myös tatuointikohdan ihosyöpiä ja ihotauteja, kuten arpisarkoidoosia (ks. Ihosarkoidoosi), on kuvattu. Tatuointineulauksen yhteydessä voi tarttua myös hepatiitti- tai HIV-infektio.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5260
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #3 : Tammikuu 11, 2022, 20:55:49 »
Mielipieeni on jotakuinkin "mitä vähemmän sen parempi".

Ikinä en ole jättänyt hupakkotapaamista väliin siksi että naisella ei ole kuvia kropassaan mutta muutamia tapauksia olen skipannut koska tatskoja on ollut minun makuuni liikaa.

Paikalla Hitpaydirt

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #4 : Tammikuu 11, 2022, 21:04:19 »
Enemmän off.

On nähny ihan nättejäkin oikeita kuvia, ja joidenkin olemus ikäänkun täydentää toisiaan.

Mut isot teokset jotenki sotkee vartalon silhuetin, ja pahimmissa festaritöhryissä muistuu mielee kuvat Exxon Valdez -onnettomudesta Alaskssa 80luvulla. Kauniissa raikkaassa luonnonmaisemassa lillu mustaa paskaa.
Ei tuu hyvä mieli.
Santa Claus is coming, but not necessarily to town.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #5 : Tammikuu 11, 2022, 21:13:42 »
Minua ei haittaa ollenkaan jos naisella on tatuointeja mutta itse en sellaisia koskaan ottaisi.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7749
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #6 : Tammikuu 11, 2022, 21:15:46 »
Tatuoinnit ovat kivoja, jos ne sopivat kantajalleen. Niiden merkitys ei ole suuri. Kokonaan tikattu iho ei ole nätti. Vierailla kirjaimilla tehdyt tekstit näyttävät joskus kummallisilta.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #7 : Tammikuu 11, 2022, 21:16:37 »
muutama ok " 20v" linnassa olleen määrä ei.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #8 : Tammikuu 11, 2022, 21:17:34 »
Aiemmin en tatskoista välittänyt ja pidin kovin tatuoituja ihmisiä jotenkin omituisina. Mutta sit mulla oli helkkarin hyvä vakkari-pt, jolla oli mm. toinen käsivarsi täynnä mustetta. Oli ihan täysjärkinen, jopa fiksu mimmi ja hyvä hupakko. Ja toisella vakkarilla oli kiva kuva perseessä, sitä oli hauska katella takaapäin vedellessä :D Suhtautumiseni tatskoihin muuttui ja nykyisin se on ihan neutraali. Saa olla niitä tai olla olematta.

Nykyään mulla on kylläkin naispuolinen, helvetin kuuma, 15 v. nuorempi salikaveri, jolla on mustetta vähän siellä sun täällä. Tekis mieli tsekata salivaatteiden alta, että mistä kaikkialta sitä löytyy… ;D Ois se helvetin sali vaan auki…

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #9 : Tammikuu 11, 2022, 21:38:23 »
Ei tatuoinnit kantajastaan pahempaa tee vaan se mitä hän on sisältä. Eli itselle se ja sama. Haluan vain, että ne kuuluisat kemiat ratkaisee

Jurtzaan viitaten, että hiv tai jonkun muunkin taudin saa monella muullakin tapaa hankittua (vaikka sairaanhoidossa). Se riippuu ihan menetkö mihin tatuoitavaksi. Toiset huolehtii tavaroista toiset ei. Näin ne riskit määräytyy. Ja aineissa on eroja ja nyt taisi tulla EU:lta taas uudet määräykset mitä aineita enään saa käyttää luvallisesti. Jos muistan oikein, niin joku osa piti olla ainakin kasvipohjaista
Feel so good...

Poissa Voipanda

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #10 : Tammikuu 12, 2022, 00:49:00 »
Pääsääntöisesti Off..
Kasvo tatskat Naisella ihan totaali Nope, ainakin mun kohdalla. Naisen vartalo ja iho on mulle se mistä kiksit saan. Mikäli kuva tai pari löytyy ei se vielä haittaa. Kävin taannoin erään nuoren pt luona joka oli kaulasta~varpaisiin musteessa. Ei tullut mtn käännyin eteisessä pois. Enivei kukin tyylillään ja jokaiselle jotain..

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #11 : Tammikuu 12, 2022, 01:48:52 »
Aika neutraalisti suhtaudun tatskoihin. En pidä niitä sen kummallisempina kuin lävistyksiäkään. Riippuu paljon kuvan aiheesta ja sijainnista. Ruusu olkavarressa voi olla ihan hieno, hakaristi otsassa taas ei.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #12 : Tammikuu 12, 2022, 06:34:18 »
Tatuoinnit kauniilla naisella ovat todellakin jees! Oikeastaan mitä enemmän leimaa sen parempi. Koko selän tatuointi tai isot tatuoinnit pakaroissa tai reisissä, kädet kokonaan tatuoitu. Hivelevät silmää.  :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #13 : Tammikuu 12, 2022, 06:46:11 »
Riippuu vähän minkänäköisiä tatuointeja ja kuinka paljon. Tatuoinnit voivat olla hyvinkin seksikkään näköisiä.
Mutta ilman tatuointeja on myös jees.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #14 : Tammikuu 12, 2022, 07:45:36 »
Tältä vahva kyllä tatuoiduille tytöille!  :inlove: Omaan silmään hyvin tehdyt kuvat kauniilla naisella on järjettömän HOT!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2443
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #15 : Tammikuu 12, 2022, 08:26:48 »
Ei ole hottia tatskat, ei turnoffiakaan, mutta rajansa kuitenkin kaikella. Kun käyn huorissa, en halua joutua taidenäyttelyyn.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #16 : Tammikuu 12, 2022, 09:36:35 »
Hyvin tehdyt tatuoinnit ovat kauniita naisilla ja heikosti tehdyt ´prison tattoot` ei, sehän nyt on sanomattakin selvää.

Tribaalit tai epämääräiset kuvat on kuin bändipaidat henkilöillä, jotka eivät koskaan ole kuunnelleet koko bändiä.

Eräällä legendaarisella ja kokeneella ulkkkari pt:llä on todella kauniit tatuoinnit ja niitä paljon.Ihailen niitä aina paneskellessa. Yllätyin kun kuulin, että ne tehnyt Turkkusessa kaikki.     

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6634
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #17 : Tammikuu 12, 2022, 09:54:37 »
Tykkään kyllä tatskoista, välillä näkee oikein todella hienoja ja taidolla tehtyjä taideteoksia. Niiden taustoista on myös hauska jutella, jos pt haluaa kuviensa tarinoita avata.

Ehkä jos koko vartalo olisi jonkin kirjavankukertavan sekamelskan peitossa, saattaisi asia kääntyä enemmän turnoffin puolelle.
Pörrö on aina plussaa

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #18 : Tammikuu 12, 2022, 10:29:54 »
Yes yes YES!! 🤩

(Jaa kysyttiinkö multa, no ei, mutta vastaan kuitenkin 😁 )

On kiva katsella ihmisten tatuointeja, helposti huomaan silitteleväni niitä, jos vaikka asiakkaalla on. En utele niiden tarinoita, vaikka mieli tekee 😁

Muistan kun Suicide Girls tuli joskus 2000-luvun alussa, fiilis oli mahtava, kun näki omien kauneusihanteiden mukaisia mimmejä lehdessä 🤩 Tietty salaa haaveilin, että voisin ite olla joskus yhtä ihana 😁
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tatuoinnit yes or no?
« Vastaus #19 : Tammikuu 12, 2022, 12:07:06 »
Hmm, muutamat ei haittaa mutta ei nyt ainakaan minua mitenkään kiihota. Itseä varten ne kuitenkin otetaan. Jos on koko vartalo tatuoitu, on todennäköisesti eri henkinen ihminen kuin minä. Mutta jos muutoin kaikki vaikuttaa hyvältä, en kuitenkaan jättäisi tapaamatta.
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather