Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?  (Luettu 6522 kertaa)

Poissa Nikke_

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« : Tammikuu 11, 2022, 18:47:20 »
Mahtaako olla erikseen liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita tai niitä tarjoavia sivuja? Olen ajatellut alkaa tarjoamaan "sex coach" palveluita niin minkä mahtaisi olla hyvä paikka ilmoitukselle tai onko tämmöiselle edes kysyntää? Onko tämmöistä edes mahdollista harjoittaa?Alueena olisi turku. Mitä mieltä muut on? :) itse en ole löytänyt asiasta muuta kuin paljon blogi kirjoituksia.

Poissa Sumi

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2022, 07:01:55 »
Olen "normaali" 60v. mies. Haluaisin auttaa liikuntarajoitteista sex asioissa. Ihan Livenä? Jos joku haluaa. Turku ja Turun seutu?
Haluan auttaa liikuntarajoitteista sex asioissa. Live. Voit olla nainen tai mies tai pariskunta.

Poissa Sannisex

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 16, 2023, 23:24:04 »
Hello mulla asiakkaita laidasta laitaan myös liikunta rajoitteisille teen esim koti käyntejä niin asiakkaan ei tarvitse poistua kotootaan   Jokaisella on oikeus seksiin ja on tapoja millä ne onnistuu jos vaan tutustuu asiakkaaseen niin melko äkkiä homma hoituu😊 rohkeasti vaan yhteyttä

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 17, 2023, 00:14:12 »
Mahtaako olla erikseen liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita tai niitä tarjoavia sivuja? Olen ajatellut alkaa tarjoamaan "sex coach" palveluita niin minkä mahtaisi olla hyvä paikka ilmoitukselle tai onko tämmöiselle edes kysyntää? Onko tämmöistä edes mahdollista harjoittaa?Alueena olisi turku. Mitä mieltä muut on? :) itse en ole löytänyt asiasta muuta kuin paljon blogi kirjoituksia.

Ihana ajatus! ❤️
Itsellä on pari liikuntarajoitteista asiakasta ollut vuosien saatossa. Muistan joskus lukeneeni artikkelin liittyen vaikeasti liikuntarajoitteisiin henkilöihin ja henkilökohtaisista avustajista, jotka erilaisia apuvälineitä käyttäen auttoivat heitä harrastamaan seksiä. Artikkelissa esiteltiin ainakin yksi pariskunta, jonka molemmat osapuolet olivat liikuntarajoitteisia ja heidän olisi ollut mahdotonta harrastaa seksiä ilman avustajaa.

Seksi kuuluu kaikille!

Mulle jäi vähän auki mitä tuo sex coach pitää sisällään? 
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 17, 2023, 11:34:30 »
Mulla on käynyt muutama pyörätuolilla kulkeva asiakas, enimmäkseen incall-tapaamisia.
 Kotikäyntejä teen pk-seudulla, muualla Suomessa harkinnan mukaan lisämaksua vastaan.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 24, 2023, 19:44:57 »
Tulin vain tähän sanomaan että RE:ssä voi käyttää hakukriteereinä tapaamispaikan saavutettavuutta pyörätuolilla sekä pt:n valmiutta ottaa vastaan liikuntarajoitteisia asiakkaita. Monella suomalaisella pt:llä on harmillisesti tapana olla listaamatta mitään palveluita ilmoituksessaan, jolloin niitä ei tietty löydä haullakaan…

Ulkomaanmatkaillessa olen nähnyt paikallisella sivustolla paljon tarkemmankin tavan pt:lle kertoa millaisten rajoitteiden kanssa suostuu diilaamaan (sokeus, kuurous, puhevika, kognitiiviset häiriöt jne. eriteltynä hakukriteereinä).

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 24, 2023, 20:12:39 »
^ some services might be extra.

Kynä kauniiseen käteen ja kysymällä selviää. Sama kuin kaikessa muussakin.

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 31, 2023, 10:17:55 »
Uskoisin, että heillekin löytyy seuralaisia. Kysymällähän se selviää. Itse tapaisin kyllä myös liikuntarajoitteisia henkilöitä mielelläni kunhan muut kriteerit täyttyvät (käytöstavat hallussa, hyvä hygienia jne, perusasiat).
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Monsu

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #8 : Elokuu 07, 2023, 03:14:57 »
Oiskos Oulun seudulla. Hyvä ystäväni on liikuntarajoitteinen. Oulussa oli jokunen vuosi takaspäin yksi nainen joka kävi ystävältäni poistaan paineet pariin kertaan mutta hänkin on vaan lopettanut hommat nyttemmin

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #9 : Elokuu 07, 2023, 08:05:15 »
Mä asun Lahessa ja keikkailen välillä, tarjoan palveluitani myös liikuntarajoitteisille. Liikuntarajoitteisille, jotka eivät voi poistua kotoaan (tai tulla juuri minun luokseni lahteen koska paikkani ei ole esteetön) tarjoan outcall tapaamisen incall hinnoin (toki sijainti vaikuttaa, en lahesta asiakseen lähtisi vaikka jyväskylään asti)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 22, 2023, 19:43:45 kirjoittanut Heikki Koo »
Keikat kalenterissa !
YLIVIESKASSA Torstaina 28.3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Wildclubille

  • Jr. Member
  • Galleria (34)
  • Viestejä: 56
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #10 : Marraskuu 01, 2023, 03:19:34 »
Kartanolla kaikki palvelumme myös liikuntarajoitteisille. Tutustu sivuihin,ota yhteyttä ja varaa oma aikasi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2023, 05:50:54 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liikuntarajoitteisille/vammaisille seksi palveluita?
« Vastaus #11 : Marraskuu 01, 2023, 08:48:51 »
Mä asun Lahessa ja keikkailen välillä, tarjoan palveluitani myös liikuntarajoitteisille. Liikuntarajoitteisille, jotka eivät voi poistua kotoaan (tai tulla juuri minun luokseni lahteen koska paikkani ei ole esteetön) tarjoan outcall tapaamisen incall hinnoin (toki sijainti vaikuttaa, en lahesta asiakseen lähtisi vaikka jyväskylään asti)
Arvostan kaltaisiasi palveluntarjoajia todella korkealle. On todella upea asia, että olet ottanut huomioon liikuntarajoitteiset palveluissasi.

RESPECT
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant