Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Miestä parille Kuuma93

<< < (2/2)

wilpertti:

--- Lainaus käyttäjältä: Gentleman - Tammikuu 10, 2022, 15:54:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Svenssoni - Tammikuu 10, 2022, 08:43:29 ---Naapurisivuston alimman ikäluokan parihaussa ilmoittelee "Villi93" 28v/36v pari Helsingistä.

Pistin kyselyä ja vastattiin että kahdella ruskealla tulevat kylään ja ihan kaikki käy (peppu, dp, paljaalla, cof jne) paitsi suutelu. Vastausten perusteella naisihminen viesteihin vastasi ja jotenkin vastauksista huokui että aika kiimoissaan tuntui vastausten naputtelija olevan.

Kellään tästä parista oikeaa kokemusta?

--- Lainaus päättyy ---

Jos parin kanssa haluaa toimintaan, niin suosittelen lämpimästi kääntymistä As:n tai XU:n puoleen. Sieltä löytyy pienellä vaivannäöllä pariskunnan seuraa. Aikoinaan olin useasti kolmantena pyöränä ja noista kahdesta löytyi.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä on XU?

Maxi:
Jos arvaan oikein, niin sen löytää mm googlettamalla XU Suomi. Loin sinne tilin ja yritin katsella tarjontaa, mikä ei onnistunut ollenkaan. Käyttöliittymä on kökkö, hidas, kankea ja sekava. Kun yritin tehdä jotain, niin silmille hyppäsi maksuvaatimuksia. Siis pitäisi ensin maksaa ennen kun näkee mitään. Tuo on ehdottomasti surkein esitys ja minä IT-alan ammattilaisena ja harrastuksena olen sentään nähnyt satoja alustoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta