Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

RE: Annitha En saa sovittua ennen kun tulee luuria korvaan

<< < (6/6)

Aarne:

--- Lainaus käyttäjältä: guestten - Heinäkuu 16, 2022, 17:16:57 ---Vaikea sanoa mistä Aarnen tapauksessa on kyse, mut itse kävin kanssa just torstakina iltasella ja sillon ainakin oli kuvien mukainen emäntä paikalla ja kaikki täpät samoissa paikoissa.

--- Lainaus päättyy ---

No kun se mimmi siellä Vantaalla on ihan eri kuin kuvissa- toki kuvat voivat olla vanhat, mutta tämä oven avannut lady ei ole 24v vanha kuten ilmoituksessa vaan lähempänä 40v...

Ja jo se, että otan kännykkää taskusta ja aion katsoa ilmoituksen kuvaa niin lady toteaa että ei ole kuvan tyttä ja laittaa nenäni edestä oven kiinni.

Toki jos laskit pillulävärit, totesit kielilävärin ja nännilävärit oli paikoillaan sekä tatska tissien välissä niin olen erehtynyt ja kuva vaan niin helvetin hyvin paranneltuja...

No uskokoon kuka haluaa. Itse olen olen foorumilla pyörinyt aktiivisemmin Sihteeriopiston aikana ja sinne liityin vuonna 2002 ja aina rapsani oli totista totta ja silloiset turkat eivät tarinaani epäilleet...

Vieras0362:
Niin kuten itsekin totesin et ikä alkaa varmaan kolmosella. Ja kuvissahan saa helpohkosti ikää pois kun lisää vähän kanelipöly auringonlasku ihanuusmisu filtteriä ^__^

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta