Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Vanhempaa hierojaa
Vieras1457:
Naapurissa DANIELLA nimellä ilmoitteleva hieroja Tikkurilassa vastannee kuvausta - osaa hieroa ja on iäkkäämpi eikä myöskään hinnalla pilattu.
Vieras0370:
Tekeekö Daniella muutakin kuin pelkkää hierontaa?
Luckyluke:
--- Lainaus käyttäjältä: zacgfc - Tammikuu 04, 2022, 10:06:57 ---En tiedä mistä päin Suomea haet hierojaa mutta itse olen ollut erittäin tyytyväinen Länsi-uudellamaalla toimivan Leean palveluihin. Ikä on hieman hakemasi ikähaarukan alapuolella. Ilmoitus on naapurisivustolla.
--- Lainaus päättyy ---
Leea on kyl hyvä 👍 Hyvää ammattitaitoista hierontaa ja pikkuveljen käsittelytaito ihan huippua 😁 Täyden palvelun talo eli tarjoaa myös muuta kuin käsihoitoa niin halutessa. Kirkkonummelta löytyy hän.
Vieras1457:
--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Tammikuu 05, 2022, 12:46:06 ---Tekeekö Daniella muutakin kuin pelkkää hierontaa?
--- Lainaus päättyy ---
En usko - mutta kysymällähän se selviää. Numero on ilmoituksessa.
Houdini:
Komppaan! Kokemusta noin kymmenestä hierojattaresta pk-seudulla ja Leea on aivan ylivertainen kädentaidoiltaan:)
--- Lainaus käyttäjältä: Luckyluke - Tammikuu 11, 2022, 12:48:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: zacgfc - Tammikuu 04, 2022, 10:06:57 ---En tiedä mistä päin Suomea haet hierojaa mutta itse olen ollut erittäin tyytyväinen Länsi-uudellamaalla toimivan Leean palveluihin. Ikä on hieman hakemasi ikähaarukan alapuolella. Ilmoitus on naapurisivustolla.
--- Lainaus päättyy ---
Leea on kyl hyvä 👍 Hyvää ammattitaitoista hierontaa ja pikkuveljen käsittelytaito ihan huippua 😁 Täyden palvelun talo eli tarjoaa myös muuta kuin käsihoitoa niin halutessa. Kirkkonummelta löytyy hän.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta