Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Anustapit  (Luettu 9477 kertaa)

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Anustapit
« : Tammikuu 01, 2022, 01:29:58 »
Itsellä tapana käytellä anustappeja kun runkkaan. Olen hommannut nuo kolme metallista huippukivasta. S-koko, M-koko ja L-koko. Aloitin aikanaa S:llä ja päädyin käyttämään tota ällää ajan myötä. Tänään aamulla käytin ällää ja sitten varmaan 6h päästä ajattelin uudestaan, niin mietin että jos laitankin pienemmän ja voitelin s:n ja rupesin painamaan sitä sisään. Sitä tulikin aikamoinen wtf-fiilis kun se meni sisään kokonaan, jopa se timanttinen ulosjääväosio meni sulkijalihaksesta ohitse. Mietin että näinkö tarvii pyhäiltana lähtee päivystykseen kaivatuttaa se ulos, no onneksi sain sen itse kaivettua ulos. Ois se ihan kiva jos joskus pystyisi käyttää pienempääkin eikä vain tota isointa. Löytyisköhän jostain jossa isompi toi ulosjäävä osio. Vai olikohan ton syynä aamuinen ison patruunan käyttö.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Anustapit
« Vastaus #1 : Tammikuu 01, 2022, 01:46:27 »
Britanniassa tuo on maksanut veronmaksajille 400 000 euroa.

https://metro.co.uk/2021/11/12/people-sticking-objects-up-their-bums-costs-the-nhs-350000-a-year-15589353/

Ja koska suomalaiset on maailman tyhmin kansa, niin eiköhän ne koronapsykoosista huolimatta korjaa sunkin persettä vähintään miljoonalla, veronmaksajien maksamalla (tai vähintäänkin lainan takaavalla :laught:) rahalla.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Anustapit
« Vastaus #2 : Tammikuu 01, 2022, 10:18:23 »
Voi olla että se anustappi jää sisään pidemmäksi aikaa koska terveydenhuolto on ylikuormittunut eikä ehdi ronkkia kenenkään persettä, lisäksi viet pikkulasten sairaalapaikat runkkuleikeilläsi.   

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anustapit
« Vastaus #3 : Tammikuu 01, 2022, 10:28:29 »
Anustapit? Ai semmoisiakin on. Ei ole minun juttuni.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Anustapit
« Vastaus #4 : Tammikuu 01, 2022, 10:39:25 »
Mä siirryin varsinaisista anustapeista tällaiseen https://www.seksikauppa.fi/we-vibe--vector/p/41365-1/ enkä ole katunut hetkeäkään.

Kokeile tätä, ei meinaan katoa pyllyyn ja antaa vahvat sävärit.

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anustapit
« Vastaus #5 : Tammikuu 01, 2022, 12:16:24 »
Voi olla että se anustappi jää sisään pidemmäksi aikaa koska terveydenhuolto on ylikuormittunut eikä ehdi ronkkia kenenkään persettä, lisäksi viet pikkulasten sairaalapaikat runkkuleikeilläsi.   

Suosittelen lukemaan aloitusviestini uudestaan.

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anustapit
« Vastaus #6 : Tammikuu 01, 2022, 12:17:19 »
Mä siirryin varsinaisista anustapeista tällaiseen https://www.seksikauppa.fi/we-vibe--vector/p/41365-1/ enkä ole katunut hetkeäkään.

Kokeile tätä, ei meinaan katoa pyllyyn ja antaa vahvat sävärit.

Tommonen varmasti hyvä.

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Anustapit
« Vastaus #7 : Tammikuu 01, 2022, 15:55:39 »
Kaikkiahan sitä leivällä elätetään,voihan sattu viitana.
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Anustapit
« Vastaus #8 : Tammikuu 01, 2022, 16:19:53 »
Voi olla että se anustappi jää sisään pidemmäksi aikaa koska terveydenhuolto on ylikuormittunut eikä ehdi ronkkia kenenkään persettä, lisäksi viet pikkulasten sairaalapaikat runkkuleikeilläsi.   

Suosittelen lukemaan aloitusviestini uudestaan.

Anteeksi, kirjoitin huolimattomasti. Tarkoitin siis, että jatkossa jos jää tappi sisään niin voi olla ettei apua ole tarjolla.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Anustapit
« Vastaus #9 : Tammikuu 03, 2022, 09:15:35 »
Mä siirryin varsinaisista anustapeista tällaiseen https://www.seksikauppa.fi/we-vibe--vector/p/41365-1/ enkä ole katunut hetkeäkään.

Kokeile tätä, ei meinaan katoa pyllyyn ja antaa vahvat sävärit.

Tämä näyttää sellaiselta joka ei häviä suolen sisälle.
Jos tuo ulosjäävä siiveke on vielä sellainen, että sen kanssa pystyy kävelemään ja istumaan niin oikein sopiva.

Mulla näitä erilaisia tappeja työkäyttöön kertynyt monia.
Pahimmillaan olen saanut pihtien kanssa leikkiä lääkäriä ja vetää ulos tapin tapaisen joka oli häviämässä miehen sisälle.

Pieni tappi jossa pieni pyöreä kanta ei ole hyvä vaihtoehto jos tottunut suurempaan.
Juuri tuollainen missä ulostuleva osa on pitkän mallinen ja asettautuu kivasti välilihan alueelle, se on hyvä.

Se mitä ole kaivannut näihin pienempiin tappeihin, naru mistä voi vetää tapin ulos.
Kondomi tietty yksi vaihtoehto mutta siinäkin kortsun päästä alkaa vetämään sisäänuppoavaa tappia, käteen saattaa jäädä vain repeytynyttä kumia.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Anustapit
« Vastaus #10 : Tammikuu 03, 2022, 18:34:55 »
Vanhaan hyvään aikaan kun ei ollut näin paljon välinekirjoa, sulloa kuuluisa Gigi geishapalloketjun mun pyllyyn ja veteli niitä sitten orgasmini kynnyksellä ulos yksitellen.

Niistä 1980-luvun ajoista on minun mieltymykseni pyllyn hyödyntämiseen näissä kuvioissa.

Kiitos legendaarinen Rööperin (ja myöhemmin Töölön) Gigi.

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anustapit
« Vastaus #11 : Tammikuu 12, 2022, 16:46:25 »
Pari tappia on ollut tyttöystävän kanssa kokeilussa. Vähän jännitti, kun S-kokoista timanttikantaista sovitin hänelle ekaa kertaa. Pelkäsin sen uppoavan kantaa myöten sisään.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 637
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Anustapit
« Vastaus #12 : Tammikuu 22, 2022, 23:25:12 »
Olisipa mahdollisuus joskus päästä tuollaiseen, asiantuntevan hoitoon.

Voisi löytyä oikeasti se ”namirauhanen” minunkin pyllystä.

Itse en ole siihen oikein osunut.

Poissa myllyniemi

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anustapit
« Vastaus #13 : Maaliskuu 11, 2022, 22:34:25 »
Mikä on paras liukkari silikoniselle tapille?

Poissa Muikusto

  • Full Member
  • Viestejä: 218
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Anustapit
« Vastaus #14 : Maaliskuu 11, 2022, 22:57:13 »
Mikä on paras liukkari silikoniselle tapille?

Vesipohjainen. Muut kuten silikoni- tai öljypohjaiset saattaa pilata lelun. Mikä tietty vesipohjainen tuote niin riippuu sitten ihan omasta mieltymyksestä.

Joo olen kokeillut näitä juttuja ja saatoin jopa tykätä.
Saittia mulkkaava MuLkusto...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Anustapit
« Vastaus #15 : Maaliskuu 11, 2022, 23:00:46 »
Räkäiset ja its ready to go.

Ai lelulle, ei lelulla ole tunteita ja nartulta ei kysytä. Eli sinä päätät.
Why so fragile?

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Anustapit
« Vastaus #16 : Toukokuu 03, 2022, 19:46:41 »
Isojen tappien kanssa käy itellä helposti nii että sit ku alkaa tuntuu oikein intensiivisesti niin seisokki tuppaa katoamaan, joskin tulee yleensä kyllä sit hetken päästä takas. Ekalla kerralla kyllä säikähdin, että menikö nyt kulli rikki  ???

Mut lueskelin vähän aiheesta ja ainakin bottomeilla tuntuu olevan ihan normaalia varsinkin fistatessa.

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 74
  • * Kelpo kaveri
Vs: Anustapit
« Vastaus #17 : Kesäkuu 20, 2023, 15:22:06 »
Kartionmallinen jalaksella oleva tappi on hyvä. Istuu sen päälle niin venyttää reiän äärimmilleen. Muutamassa kuukaudessa harjoittelun aloittamisesta menee 6cm paksuimmasta kohdasta oleva tappi kokonaan sisään.. Ja tapin jalka estää luiskahtamasta kokonaan sisään. näin paljon venytettyä reikää pystyy silloin myös fistaamaan, tosin palautuu aika paljon käytön lopetettua, ihan tiukkaa ei enää tule reiästä.Paksu tappi reiän sisällä painaa eturauhasta ja orgasmi ja seisokki ovat parempia kuin ilman. Ois kiva kuulla tappi kokemuksia muilta?