Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?  (Luettu 9038 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #20 : Elokuu 29, 2019, 23:46:31 »
Tuntuuko että on tarvetta nollata tapaaminen ennen kuin pystyy siirtymään takaisin arkeen?

Ei tavallaan nollata, mutta toi oma rutiini on sellainen jatkumo sille tapaamiselle. Aina se tietty ja sama ravintola ja jos luoja suo niin tietty pöytä. Omassa rauhassa ruokailu ja tapaamisen fiilistely.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #21 : Elokuu 30, 2019, 05:29:53 »
^ Mulla kans tuo sama eli olen löytänyt itseni useasti tapaamisen jälkeen samasta ruokapaikasta syömästä.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15385
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #22 : Elokuu 30, 2019, 07:09:24 »
Yleensä tai meilkein aina ajelen Vitolla kotiin sen sadasta kahteen ja puoleensataan kilometriä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #23 : Elokuu 30, 2019, 10:05:26 »
Tuntuuko että on tarvetta nollata tapaaminen ennen kuin pystyy siirtymään takaisin arkeen?

Ei tavallaan nollata, mutta toi oma rutiini on sellainen jatkumo sille tapaamiselle. Aina se tietty ja sama ravintola ja jos luoja suo niin tietty pöytä. Omassa rauhassa ruokailu ja tapaamisen fiilistely.

^ Mulla kans tuo sama eli olen löytänyt itseni useasti tapaamisen jälkeen samasta ruokapaikasta syömästä.

Käyttekö te aina samassa ravintolassa, vaikka kävisitte eri hutsuilla eri puolella kaupunkia (tai jopa toisessa kaupungissa)?
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #24 : Elokuu 30, 2019, 10:28:06 »
Oliko tämä ketju vain ostajille?

Vastaan silti.  8)

Jos oli kinkysessio, kerään lattialta kaikki.
Pesen ja desinfioin käytetyt pinnat ja lelut.
Vaihdan sänkyyn uuden lakanan tai jonkun.
Pesen itseäni, vaihdan vaatteet, selvitän pitkät hiukset, korjaan meikkiä.
Laitan puhelimiin äänet päälle.
Keitän kahvit, vastaan meileihin, vastaan puheluihin. Selaan kalenteria.
Ohimennessä muutamat yritysasioiden hoitamiset.
Lisää kahvia ja jotain syötävää.

Jos oli eroottinen hieronta/pano, kerään lattialta kaikki.
Pesen ja desinfioin käytetyt lelut.
Vaihdan sänkyyn uuden lakanan tai jonkun.
Pesen itseäni. Selvitän pitkät hiukset, korjaan meikit.
Laitan puhelimeen äänet päälle.
Keitän kahvit, vastaan meileihin, vastaan puheluihin. Selaan kalenteria.
Yritysasioiden hoitamista.
Lisää kahvia ja syötävää.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #25 : Elokuu 30, 2019, 10:44:18 »
Tuntuuko että on tarvetta nollata tapaaminen ennen kuin pystyy siirtymään takaisin arkeen?

Ei tavallaan nollata, mutta toi oma rutiini on sellainen jatkumo sille tapaamiselle. Aina se tietty ja sama ravintola ja jos luoja suo niin tietty pöytä. Omassa rauhassa ruokailu ja tapaamisen fiilistely.

^ Mulla kans tuo sama eli olen löytänyt itseni useasti tapaamisen jälkeen samasta ruokapaikasta syömästä.

Käyttekö te aina samassa ravintolassa, vaikka kävisitte eri hutsuilla eri puolella kaupunkia (tai jopa toisessa kaupungissa)?

Kyllä kyllä. Se on se juttu ;D Posilukien ne kerrat jos yövyn muussa kaupungissa, mutta niitä tulee niin harvoin.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2019, 10:46:55 kirjoittanut Ratigan »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #26 : Elokuu 30, 2019, 12:30:33 »
Tuntuuko että on tarvetta nollata tapaaminen ennen kuin pystyy siirtymään takaisin arkeen?

Ei tavallaan nollata, mutta toi oma rutiini on sellainen jatkumo sille tapaamiselle. Aina se tietty ja sama ravintola ja jos luoja suo niin tietty pöytä. Omassa rauhassa ruokailu ja tapaamisen fiilistely.

^ Mulla kans tuo sama eli olen löytänyt itseni useasti tapaamisen jälkeen samasta ruokapaikasta syömästä.

Käyttekö te aina samassa ravintolassa, vaikka kävisitte eri hutsuilla eri puolella kaupunkia (tai jopa toisessa kaupungissa)?

Joo sama paikka ja sama pöytä ja jompikumpi suosikkiannoksistani riippumatta hupakosta kenellä olen käynyt ja mulla tuota ”ravintolan” virkaa hoitaa paikallinen grilli :) Tämä siis kotipaikkakunnalla toimiessani, muualla kun tulee vähän harrastettua.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 479
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #27 : Elokuu 30, 2019, 14:04:00 »
Laulaa lurittelen. :)


Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #28 : Elokuu 30, 2019, 14:30:41 »
Ensimmäinen homma ulos päästyäni (jouduttuani) on heittää nortti huuleen ja saada itseni takaisin maanpinnalle, tai ainakin lähemmäksi sitä. Kun jo jotain ympäröivästä maailmasta alan taas ymmärtää niin yritän muistella mihin parkeerasin autoni. Seuraavaksi yritän muistaa miten kotiin ajetaan. Ja siitä sitten pikkuhiljaa toipuminen alkaa kunnes taas seuraavan retken aika on kypsä.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #29 : Elokuu 30, 2019, 18:44:12 »
Mulla ei palveluntarjoajan ovi kolahda vaan palveluntarjoaja sulkee mun hotellihuoneen oven. Vaan en saivartele.

Paras huorakokemus on kokonaisvaltainen. Menen noin puolitoista tuntia ennen käyntiä kylpyyn. Vieressä on lasi viiniä, joskus jopa kaksi. Selaan forkkaa ja luen muiden kokemuksia. Orientoidun kohti tapaamista.

Tapaamisen jälkeen käyn suihkussa. En koskaan tee sitä huoran läsnäollessa. Tämän jälkeen usein menen hotellin läheiseen baariin lasilliselle raukeana syventäen kokemusta. Annan mielessäni arvosanan huoran suoritukselle. Omani on tietenkin aina kymppi. Jos ei ole työpäivä, saatan jopa vähän juopotella. Alkoholi ja huorat todellisuudessa sopivat hyvin yhteen. Sitä ei vaan saa myöntää.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0055

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #30 : Syyskuu 01, 2019, 16:41:42 »
Töihin menen usein tapaamisen jälkeen hyvällä fiiliksellä ja töihin mukava aina mennä onnistuneen tapaamisen jälkeen. Tähän vaikuttaa että käyn usein tutun saman vakituisen naisen luona jonka kanssa homma toimii erittäin hyvin  :)

Poissa PulleNah

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #31 : Syyskuu 02, 2019, 21:31:47 »
Harrastuksen alkuaikoina tuli yleensä käytyä oluella tms. Nykyisin...no, samalla kun aukaisen hupakkotalon ulko-oven, palaan myös normaaliin arkeen. Tänään menin kahville ja katsoin pumppauksen aikana tulleet työsähköpostit. Illalla en sitten välttämättä edes muista koko juttua.

En tiedä olisiko tilanne toinen jos tekisin tätä kotikylässäni. Olen kuitenkin rajoittanut harrastukseni pelkästään työreissuille, ja niilläkin pelkästään niihin joissa olen ihan itsekseni liikkeellä.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #32 : Syyskuu 02, 2019, 22:23:43 »
Jotain ruokaa naamaan, koska ennen tapaamista ei yleensä turhan hyvin ruoka maista. Vähän myöhemmin sitten ankaraa pohdintaa milloin ja kenen kanssa harrastusta jatketaan.

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #33 : Syyskuu 03, 2019, 07:22:34 »
Yleensä lähtiessäni pihistän hupsukalta pyyheliinan. ;D
Käärin pallini pyyheliinaan jotta ei tyhjien pallieni kilinä herätä huomiota kansalaisille.Suunnistan autolleni ja lähden ajamaan kotiani kohti sekä kuppaan ja kulutan aikaani jossain huoltoasemmalla.Käyn samalla myös "miestenhuoneessa"poistamassa pyyheliinan palleistani.En usko että pallieni kilinä mitenkään erottuu lusikoiden kilinästä kahvikupposissa.Kotona lämmittätän saunan.Siinäpä ne rutiinini pääpiirteittäin on. ;D

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #34 : Syyskuu 03, 2019, 23:19:18 »
Pubiin kaljalle tai Alkosta Pöytäviinaa, niin matka jatkuu.

Poissa Ribbeli

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #35 : Kesäkuu 28, 2023, 05:12:41 »


  Raukeana kotiin lepämään ja mielessään kertaamaan tapahtuma uudelleen.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2693
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #36 : Kesäkuu 28, 2023, 05:21:07 »
Pistän tupakaksi... Ai niin mutta enhän minä edes polta. No, sitten teen jotain muuta vaikka menen syömään jonnekin.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #37 : Kesäkuu 28, 2023, 14:37:26 »
Mulla ei ole mitään tiettyä rutiinia. Välillä saatan käydä shoppailemassa tai hoitamassa asioita ennen kotiin menoa. Kotona suihku, ruokaa ja rentoutumista. Tai ainoa rutiini taitaa olla se, että tapaamisen jälkeen poltan tupakan. 😄
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1210
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #38 : Kesäkuu 28, 2023, 15:41:27 »
Yleensä poltan tupakan ja käyn baarissa kaljalla. Monesti käyn myös pizzalla tai kebabilla, koska ruokatankkaus on hyvä tehdä vasta tapaamisen jälkeen.

Poissa Pezku

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä teet huorissa käynnin jälkeen?
« Vastaus #39 : Kesäkuu 28, 2023, 17:55:50 »
En mitään tavallisesta poikkeavaa, normipäivä siitä jatkuu, paremmalla fiiliksellä vaan  :)