Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Gabriella Cinnamon  (Luettu 2278 kertaa)

Poissa Taaneli

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Gabriella Cinnamon
« : Helmikuu 11, 2022, 12:26:11 »
Tapasin Rovaniemellä, mutta laitetaan rapsa nyt tänne Stadin osastolle, kun pt. näyttää siirtyneen Helsinkiin.

Kyseessä oli minulle ensimmäinen brassi jonka olen tavannut näissä merkeissä. Asuntoon saavuttaessa ystävällisyys ja asenne eivät olleet aivan samaa luokkaa, kuin se on yleensä eurooppalaisilla palveluntarjoajilla, mutta neutraali kuitenkin. Heti kävi selväksi, että kyseessä on ilmoituksen kuvissa oleva mimmi. Osa kuvista on ehkä muutaman vuoden takaa, mutta merkittävää muutosta ei näihin ole tapahtunut. Veikkaisin noin kymmentä tullutta lisäkiloa osaan kuvista verrattuna. Kilot eivät olleet kuitenkaan vielä selkeästi haitaksi. Tyttö oli pukeutunut seksikkäästi ja harvinaisen reilun kokoiset silikonirinnat näyttivät hyviltä. Joku sai silti mieleni epäilemään koko juttua.

Kuvista havaittavat aavistuksen maskuliiniset kasvonpiirteet ja ruumiin rakenne yhdistettynä naisen ääneksi epänormaalin matalaan ääneen, saivat minut epäröimään. No kuten kerroin, brassien vartalot ja fysiikka ole tulleet minulle aiemmin tutuiksi, joten rauhoittelin mieltäni. Vartalo vaikutti kaikesta huolimatta muutenkin operoidulta, kuin pelkkien tissien osalta.

Sitten maksun kautta suihkuun. Sänkyyn päästyäni päätin pyytää pelkän suihinoton, kun ajatus postoperoidun transun panemisesta tuntui pelottavalta. No niin se tietysti hirvitti vähän suikkarinkin aikana, mutta sain rauhoitettua mieleni ja keskityttyä nauttimaan. Suikkarissa itsessään ei ollut mitään moitittavaa jos ei nyt kehuttavaakaan. Homma saatiin maaliin ja paineet laskettua alas.

Lopputulemana mietin tässä, että kävikö nyt niin, että tapasin ensimmäisen kerran oikean transun seksin merkeissä?  :drinking:

Onko sinulla kokemusta moisesta? Jostakin olen saanut sen käsityksen, että Etelä-Amerikasta tulee operoituja transuja enemmän kuin Euroopasta. Sama kuten Aasiastakin...