Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Britney / BitchXXLcock  (Luettu 5541 kertaa)

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Britney / BitchXXLcock
« : Joulukuu 28, 2021, 21:38:26 »
Onko tämmösestä naapuripuolen ransusta kokemuksia muilla kavereilla? Plussia näyttää olevan. Kuopiossa näkyypi tällä kertaa tämä.

Shemalewikistä katsoin niin oli hyviä arvosteluja sielläkin. Niistä nyt ei tiedä kenen kirjoittelemia..

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Britney / BitchXXLcock
« Vastaus #1 : Tammikuu 05, 2022, 17:54:35 »
Onko tämmösestä naapuripuolen ransusta kokemuksia muilla kavereilla? Plussia näyttää olevan. Kuopiossa näkyypi tällä kertaa tämä.

Shemalewikistä katsoin niin oli hyviä arvosteluja sielläkin. Niistä nyt ei tiedä kenen kirjoittelemia..

Nyt on niin George Floydin näköinen äijä kyseessä, että pysyisin kaukana, ellet sitten nauti BLM-mellakoitsijoiden joukkokoskettelusta...

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Britney / BitchXXLcock
« Vastaus #2 : Tammikuu 05, 2022, 19:17:19 »
Aika mauton kommentti vetää G.F nimi tuohon postauksee...

Poissa Hkiperv

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Britney / BitchXXLcock
« Vastaus #3 : Tammikuu 08, 2022, 11:50:05 »
Kävin britneyn luona ja kivaa oli. Komee kalu ja kiinteä perse.
itse olen nussiva osapuoli, jota kiihottaa iso kyrpä ja tiukka perse.
suosittelen

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Britney / BitchXXLcock
« Vastaus #4 : Tammikuu 29, 2022, 01:37:27 »
Kävin britneyn luona ja kivaa oli. Komee kalu ja kiinteä perse.
itse olen nussiva osapuoli, jota kiihottaa iso kyrpä ja tiukka perse.
suosittelen

Jeah. Tänä viikonloppuna olis itselläkin tarkoitus käydä katsastaa. Saa nyt nähdä onko häiritsevän maskuliininen. Kovat odotukset on tuon ison kalun suhteen, että josko siellä nyt olisi omaani isompaa nähtävillä.

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Britney / BitchXXLcock
« Vastaus #5 : Tammikuu 30, 2022, 17:41:19 »
Tosi mukava tapaus. Ihan miehen mitoissa on 193cm ja ne korkkarit jalassa pää yltää oven yläkarniin.😅 Kuvat on 100% omat eikä kasvojakaan ole yhtään muutettu niihin. Siitä pisteet. Ei ihan naisellisemmasta päästä hänkään ole, mutta aika harvapa näistä vastaan tulleista on ollut. Osaa olla aika dominoiva. Ihan hyvän kokoinen varustus hänellä oli tähän astisista kokemuksista mutta ei se kyllä ihan sitä 23-24cm ole.. Mikaela Fariasin kokoa suunnilleen. Odotin että olisi nyt ollut omaani isompi, mutta melko saman kokoiset pelit oli meillä kun frottagea harrasteltiin. Hänellä tosin kaartuu kuvien mukaisesti toiseen suuntaan, että jos sen suorittaisi niin näyttäisikö sitten isommalta.

Poissa Vieras1462

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Britney / BitchXXLcock
« Vastaus #6 : Tammikuu 31, 2022, 16:49:48 »
Otti joskus kontaktia AS:n puolella muhun ja halusi kovasti pyllistää mulle, eikä olis kuulemma mitään tästä velottanut, kun kerroin olevani first-timer näiden mimmien suhteen. Ehkä vähän turhan maskuliininen mun makuun, mutta on kuviin nähden sentään vähän edes yrittänyt laittautua. Yritin googletella ja etsiä jotain historiaa, kun epäilin, että vetääkö joku muo nyt pahemman kerran höplästä.  Viestiteltiin jonkin aikaa ja vähän kuviakin puolin toisiin vaihdettiin ja sovittiin tapaaminen. Päätin lähteä ottamaan stadiin selvää mimmistä, mutta matkalla soitin johon hän ei vastannut ja ajattelin, että ehkä joku huijari ja käänyin kotio.