Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä aloittelijalle  (Luettu 11474 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #60 : Tammikuu 21, 2022, 11:49:03 »
https://dvv.fi/documents/16079645/20465665/Turvakieltohakemus.pdf/7489f7bf-ebc0-a6c6-7b7b-19e4d84fb194/Turvakieltohakemus.pdf?t=1624960793674


Jos ymmärrän oikein, homman saa hoidettua sähköisesti/ etanapostilla eikä tarvii enää katsoa virkailijaa silmiin ja sanoa ”teen seksityötä”. Aikoinaan Kuopiossa joudun kahden virkaihmisen katseen alle, toinen poliisi, toinen tuomari. Sain turvakiellon, koska myyn seksipalveluita.

UPEA juttu ☺️
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 21, 2022, 11:54:26 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #61 : Tammikuu 21, 2022, 12:04:08 »

...rehellisesti todettuna kaikista eniten mulle on ollut riesaa nimenomaan kateellisista kollegoista ja muista elämässä vaille jääneistä akoista, hyvin harvasta turskasta on ollut mitään konkreettista uhkaa turvallisuudelle.

Tuo on totta. Kollegat joiden kuvittelisi olevan lojaaleja toisille kollegoille, yllätys näin ei olekaan.
Aika ikäviä juttuja sieltä suunnalta tullut vastaan. Jopa uhkia turvallisuudelle, siis kollegoiden kautta.

Turskista taas, no ei kamalasti nosta mielialaa kun olen kotona ja asiakas soittaa: mä olen tässä sun talon edessä parkkipaikalla. Tule kulta tapaamaan mua tänne. On ikävä.

Tai se tapaus joka oli jostain=joltain saanut kotiosoitteeni ja nimeni. Eräs päivä sain ilmoitusluonteisen viestin. "Mä jätin mun vaimon ja olen nyt matkalla sun luo."

Jos haluaa pysyä anonyymina, se on oma valinta. Kenelle haluaa kertoa ja mitä haluaa kertoa, oma valinta. Ei kenenkään muun oikeus.

(onneksi ei ole Facea )

Olen se outo Fonecta-hutsu. Kai sulla oli tieto kuka on tulossa? Minä nimittäin soittaisin 112 tuossa tilanteessa.
Otan vastaan kotonani, ja mulla on varmat puhelin- tai firman spostitiedot. Jos mut murhataan, tekijä löytyy.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #62 : Tammikuu 21, 2022, 12:42:13 »
Hiukan aihetta sivuten, jos haluaa jonkun ihmisen nimen osoitteen jne kyllä sen saa. suomi on

pieni maa joku tuntee jonkun joka tuntee sen 10v vanhan yhdenillan heilan. joka parin kaljan

jälkeen kertoo jonkun tai kaikki tiedot, kun kerrot pitäs viedä lainaamani satku tms takasin.

ihan esimerkki tutullani oli salainen numero kysyi sitä numerotiedustelusta heti löyty.

Miten saat minun salaisen numeron? Pyydän poliisia selvittämään väitteesi. Numeroni on prepaid. Mitä tietoja tuttavasi numerosta saa?

Olet koliseva tyhjä tynnyri.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 21, 2022, 12:44:23 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #63 : Tammikuu 21, 2022, 13:07:24 »
Ketju on vinkkejä aloittelijalle eikä maaninen veteraani. Eli korkki kiinni. Kiitos.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 21, 2022, 13:09:35 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #64 : Tammikuu 24, 2022, 09:23:12 »
Sori voi olla tyhmä kysymys, mutta miksi oman henkilöllisyyden salaaminen on mielestäsi niin tärkeää?

Vastaavasti voisi kysyä että mitä hyötyä on henkilöllisyyden paljastamisesta, ellet sitten ole yksi näistä harvoista 'julkkiksista'? En keksi
yhtään järkevää syytä julkistaa sitä, mutta monta hyvää syytä pitää se salaisuutena.

Ei varmasti mitään hyötyä, enkä missään vaiheessa sanonut että siitä jotakin hyötyä olisi.

Lähinnä sitä mietin että onko iso vaivannäkö ja rahan kulutus henkilöllisyyden salaamiseen sen vaivan arvoista.

Kun paljon näkee niitäkin jotka eivät henkilöllisyyttään selaile, tai yrittävät salata sitä "vähän sinnepäin". Niin kiinnosti heidän kokemukset että onko siitä oikeasti ollut joskus isoa haittaa.

Mitä tarkoitat että henkilöllisyyden salaaminen vaatisi isoa vaivannäköä ja rahan kulutusta? Turvakielto on maksuton eikä vaadi enempää vaivaa kuin kirjastokortin hankkiminen.

No jos et missään nimessä halua paljastaa kuka olet/missä asut.
Joudut vuokraamaan tapaamisia varten toisen asunnon.

Mielestäni tämä on aika iso kuluerä ainakin pk-seudulla, Ja aiheuttaa myös aika paljon vaivaa kun joudut ns. Menemään työ paikalle.
Verrattuna siihe että vastaan ottaisi kotona jollain aikaa/vaivaa ei kulu työmatkoihin.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #65 : Helmikuu 07, 2022, 14:03:21 »
En jaksa lukea aiempia vastauksia niin todennäköisesti kerron jo selväksi tulleita juttuja. Älä käytä siviilipuhelinta huoraukseen äläkä lataa siviilipuolen someja pillunmyyntipuhelimeen. Minulle on paljastunut todella monen huoran henkilöllisyys vahingossa eli siviilipuhelimeni on ehdottanut kaveriksi tapaamani huoraa. Facebook on onneksi hiukan kiristänyt yksityisasetuksia niin vähän vähemmän sitä sattuu nykyään.

Hyvä muistaa, että auton rekkari kertoo sinusta kaiken jos auto nimissäsi. Älä siis näytä autoasi asiakkaalle. Jos teet keikkaa asunnossa, johon kuuluu parkkpaikka ja ne menee tietyn logiikan mukaan, kusipääturska osaa käydä katsomassa.

Jos kaupunki on pieni, törmäät turskaan jossain. Jos kaupunki on iso, törmäät ennemmin tai myöhemmin sielläkin. Sen kanssa pitää osata elää.

Rasismi on perseestä, varotoimet eivät. Mieti asiaa.

Varakkaat miehet pahoinpitelevät naisia. Vähemmän varakkaat tilastollisesti useammin. Hintatason pitämällä vähennät riskiä hieman, mutta et poista sitä. Toki pitää olla myös mitä tarjota.

Huorat eivät ihastu asiakkaisiin, kertovat huorat. Voi pitää paikkansa, mutta ei kaikkien kohdalla. Älä tee sitä.

Turvaohjeita on monenlaisia. Jotkut varmaan toimivat, toiset ei. En ole kuullut yhdestäkään huorasta, joka olisi tapettu oikeassa ja laadukkaassa hotellissa. Ja jos on, käytävillä on kamerat, mikä ei nyt tietenkään kamalasti lohduta. Tämän takia osa niistä, jotka eivät tee liukuhihnaa, ovat hotellihuoria asiakkaan hotellihuoneessa.

Tässä erinomainen kooste turva-asioista. Itse painottaisin sitä, että hutsuiluluurin tulisi olla vain puhelin, ei siis yhteydessä nettiin. Ei tulisi noita edellä ja monessa muussa paikassa mainittuja ”törmäsin facessa, instassa jne” tilanteita.

15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #66 : Helmikuu 07, 2022, 14:05:47 »
^^^^^^^^^^^^^

En jaksa liimailla, tämä on Suomipoika85-nikille.

Miksi sinua häiritsee se, että hutsu pyrkii olemaan anonyymi?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1534
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #67 : Helmikuu 07, 2022, 15:58:15 »
^^^^^^^^^^^^^

En jaksa liimailla, tämä on Suomipoika85-nikille.

Miksi sinua häiritsee se, että hutsu pyrkii olemaan anonyymi?
Jos sinä ostat joltain yrittäjältä tavaraa tai palveluita, niin eikö sinua häiritse jos hän pyrkii olemaan anonyymi?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #68 : Helmikuu 07, 2022, 16:05:30 »
^^^^^^^^^^^^^
En jaksa liimailla, tämä on Suomipoika85-nikille.
Miksi sinua häiritsee se, että hutsu pyrkii olemaan anonyymi?

Minua ainakin häiritsee, kun joku joka haluaa tietää henkilöllisyyteni, haluaa itse olla anonyymi. Oli se sitten markettien feissari tai seksipalvelujen tarjoaja.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #69 : Helmikuu 08, 2022, 11:31:32 »
^^^^^^^^^^^^^

En jaksa liimailla, tämä on Suomipoika85-nikille.

Miksi sinua häiritsee se, että hutsu pyrkii olemaan anonyymi?

Missä kohtaa olen sanonut että se häiritsee minua?

Ei todellakaan häiritse, miksi ihmeessä häiritsisi?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #70 : Helmikuu 19, 2022, 15:22:20 »
Ketju on vinkkejä aloittelijalle eikä maaninen veteraani. Eli korkki kiinni. Kiitos.

Käyn läpi muutamaa vanhaa naurua, ja tämä tuli vastaan, aivan hurmaava. Oletan koskevaan minua.


Miks yleensä tällä foorumilla oletetaan että hutsu käyttää alkoholia ollessaan kärkevä?
Mulla on paremmat aineet, siksi, koska myyn seksiä ja mulla on varaa.

Sitten voit valita puhunko totta vai en, mutta tiedän että olet käyttänyt aikaasi minuun etkä oke saanut senttiäkään.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2022, 15:25:11 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2084
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkkejä aloittelijalle
« Vastaus #71 : Helmikuu 19, 2022, 15:42:16 »
Miks yleensä tällä foorumilla oletetaan että hutsu käyttää alkoholia ollessaan kärkevä?
Mulla on paremmat aineet, siksi, koska myyn seksiä ja mulla on varaa.

Miksi yleensä luulet, että alkoholin käyttöön vihjatessa oletetaan että forkalla olisi toinenkin huora joka kirjoittelee "loivassa" tai "jyrkässä" nousuhumalassa?
I see what is right and approve, but I do what is wrong