Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ylilauta  (Luettu 19072 kertaa)

Poissa Helloworld

  • Newbie
  • Viestejä: 30
  • * Kelpo kaveri
Ylilauta
« : Joulukuu 27, 2021, 16:32:57 »
Ylilauta on suomalainen anonyymiyteen perustuva kuvafoorumi. Ylilaudalla on päivittäin kymmeniä tuhansia käyttäjiä, ja se oli maaliskuussa 2021 Alexa Internetin Traffic Rank -listausten mukaan Suomen 91. suosituin sivusto. (lähde: Wikipedia)

Se mikä meitä hupakoinnin parissa olevia luultavasti kiinnostaa, on ylilaudan huoralangat, jotka löytyy ”Keho ja seksi”-osiosta. Olin yllättynyt näiden aiheiden olemassaolosta kun löysin niitä aivan sattumalta selatessani nettiä. Olin myös yllättynyt, kuinka aktiivista keskustelua siellä on. Niitä on yllättävän paljon vuosien mittaan jo vuodesta 2018 lähtien. Nämä langat ovat aika asiallisia verrattuna tyypilliseen ylilaudan satunnaiseen lankaan. Ne sisältävät aika paljon asiapitoista sisältöä ja rapsoja mitä nyt skimmasin nopeasti lävitse.

Mielenkiintoista lukea kokemuksia joistakin tutuista hupakoista edeltävistä vuosista. Hupakoinnista puhutaan enemmän positiiviseen sävyyn kuin mitä tyypillisessä mediassa. Harrastuksen aloittavia neuvotaan. Ulkomaalaiset hupakot tuntuvat olevan langoissa suuremmassa suosiossa, esimerkiksi Angel näyttäisi olevan selkeästi ykköshupakko ja -puheenaihe siellä. Sivuston anonyymiyden luonteen vuoksi keskustelu siellä voi olla vapaamielistä, esimerkiksi asioita ei välttämättä kaunistella. Tai sitten arkaluonteisemmat aiheet tuodaan helpommin esille, esimerkiksi hupakkoon ihastuminen.

Onko moni muu foorumilainen myös huomannut näiden ylilaudan aiheiden olemassaolon? Onko moni myös osalliatunut näiden keskusteluihin? Mielipiteitä noiden keskustelun asiasisällöstä tai ihan yleisesti?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2021, 17:03:16 »

Onhan noi ylilaudan langat jossainmäärin tuttuja. Siellä se keskustelu on hieman hmm..erilaista kuin esim täällä saitilla. Jos seuraa vain ylilaudan lankoja niin saa mielestäni ehkä varsin yksipuolisen kuvan maksuseksistä 🤔 Toki samoin voi sanoa jos muodostaa kuvan vain tämän saitin antimista. (Parhaan kuvan saa ehkä kun käyttää palveluita itse🤔)

Mutta jokaisella paikalla missä on keskustelua maksuseksistä on omat ominaispiirteensä. Ehkä nämä eri ominaispiirteet vetoaa eri ihmisiin, jolloin mahdolliset eroavaisuudet keskustelupaikkojen välillä korostuu.
Amator

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ylilauta
« Vastaus #2 : Joulukuu 27, 2021, 22:24:42 »
Mä välillä katselen, mitä siellä puhutaan, vaikka aika nopeasti alkaa ärsyttää suomalaisten hinnoista valittaminen, sana "suomirummo" ja nykyään myös se, että jos joku kehuu palveluntarjoajaa, joka ei ole Angel tai Adriana, saa vastauksen "Moikka *kyseinen pt*". Keskustelu on siis musta vähän turhan asenteellista ja ylilautamaisen ärhäkkää.

Enkä mä nyt mitenkään ole sitä mieltä, että ei saisi antaa kritiikkiä huorista, hinnoista tai skenestä ylipäätään. Ulkomaiset pt:t siellä tosiaan on nykyään enemmän suosiossa enkä ole hetkeen bongannut positiivista puhetta suomalaisista jos Nataa (käsittääkseni suomalainen?) ei lasketa.
Helsingissä <3

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ylilauta
« Vastaus #3 : Joulukuu 27, 2021, 22:49:06 »
Joskus takavuosina siellä ylilaudalla tuntui joitain tyyppejä kiinnostavan kovastikin maksuseksiskene, lähinnä wörkin tapahtumat ja joidenkin nikkien yksityiselämäkin. Kirjoittelu meni aika lailla överiksi, toivottavasti on siistiytynyt. Lähes moderoimaton keskustelu kun ei vedä niitä kohteliaimpia ja fiksuimpia tyyppejä puoleensa. Nykyään ei kyllä jaksa juuri mikään vähempää kiinnostaa kuin ylilaudan jutut.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ylilauta
« Vastaus #4 : Joulukuu 27, 2021, 22:58:56 »
Onhan tuota tullut lueskeltua, mutta niin kovasti tuntuu tarinat pyörivän sektorilla kuka antaa halvimmalla ja imee ilman kumia, että eipä tuota oikein jaksa lukea.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ylilauta
« Vastaus #5 : Joulukuu 27, 2021, 22:59:25 »
Jostain kumman syystä tällä vanhalla kännykälläni ei edes pääse tälle Ylilauta-sivustolle. Olenko menettänyt mitään?

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ylilauta
« Vastaus #6 : Joulukuu 27, 2021, 23:18:42 »
Jostain kumman syystä tällä vanhalla kännykälläni ei edes pääse tälle Ylilauta-sivustolle. Olenko menettänyt mitään?

Olet.

Terveisin: voimaeläimeni on myös sammakko

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ylilauta
« Vastaus #7 : Joulukuu 27, 2021, 23:22:18 »
Saila nimimerkistä löytyy kyseiseltä sivustolta hyvä ketju.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ylilauta
« Vastaus #8 : Joulukuu 28, 2021, 00:14:13 »
Anonyyminä netissä ei herätä kyllä luottamusta. Silloin voi suoltaa kaiken maailman paskaa ulos totena, ilman minkään näköistä totuuspohjaa. Samalla tavalla kuin täällä välillä joku rupeaa jauhamaan paskaa jostain, mutta nimimerkkiin sidottuna sen läpi rupeaa nopeasti näkemään. Tuolla pitää suodattimen toimia hyvin.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #9 : Joulukuu 28, 2021, 09:17:24 »
Saila nimimerkistä löytyy kyseiseltä sivustolta hyvä ketju.
Haukutaanko Sailaa Ylilaudalla yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ylilauta
« Vastaus #10 : Joulukuu 28, 2021, 09:19:08 »
Saila nimimerkistä löytyy kyseiseltä sivustolta hyvä ketju.
Haukutaanko Sailaa Ylilaudalla yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?

Ja haukkuuko Saila muita palveluntarjoajia yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #11 : Joulukuu 28, 2021, 09:23:15 »
Saila nimimerkistä löytyy kyseiseltä sivustolta hyvä ketju.
Haukutaanko Sailaa Ylilaudalla yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?

Ja haukkuuko Saila muita palveluntarjoajia yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?
Toivottavasti kysymys ei ole minulle koska en seuraa Ylilautaa.
Ketä palveluntarjoajaa Saila täällä haukkui?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ylilauta
« Vastaus #12 : Joulukuu 28, 2021, 09:31:02 »
Saila nimimerkistä löytyy kyseiseltä sivustolta hyvä ketju.
Haukutaanko Sailaa Ylilaudalla yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?

Ja haukkuuko Saila muita palveluntarjoajia yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?
Toivottavasti kysymys ei ole minulle koska en seuraa Ylilautaa.
Ketä palveluntarjoajaa Saila täällä haukkui?

Jos ei nähnyt Sailan kirjoituksissa mitään väärää tai sitä, että hän oli jopa koko ketjun "ilkein" ja itse jopa aloitti muita dissaavan ketjun, niin sitten on kyllä todella pillun huuruiset lasit päässä!  :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #13 : Joulukuu 28, 2021, 09:38:08 »
Saila nimimerkistä löytyy kyseiseltä sivustolta hyvä ketju.
Haukutaanko Sailaa Ylilaudalla yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?

Ja haukkuuko Saila muita palveluntarjoajia yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?
Toivottavasti kysymys ei ole minulle koska en seuraa Ylilautaa.
Ketä palveluntarjoajaa Saila täällä haukkui?

Jos ei nähnyt Sailan kirjoituksissa mitään väärää tai sitä, että hän oli jopa koko ketjun "ilkein" ja itse jopa aloitti muita dissaavan ketjun, niin sitten on kyllä todella pillun huuruiset lasit päässä!  :whipping:
Asia kerrallaan. Tuo ei ole vastaus kysymykseeni jonka aiheen annoit omassa viestissäsi. Vastaapas ensin siihen ja minä voin sen jälkeen vastata tuohon Jos ei nähnyt -toteamukseesi.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #14 : Joulukuu 28, 2021, 09:57:40 »
Saila nimimerkistä löytyy kyseiseltä sivustolta hyvä ketju.
Haukutaanko Sailaa Ylilaudalla yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?

Ja haukkuuko Saila muita palveluntarjoajia yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?

Pikaisella silmäyksellä Salla ei siellä ole aktiivinen. Salla teki tosiaan riman alituksen täällä hyökkäämällä alatyylisest muita seksityöntekijöitä kohtaan. Seuraus oli tyypillinen, foorumi vastaa samaan malliin ja Salla alkaa itkemään, että kuinka häntä kohdellaan huonosti
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ylilauta
« Vastaus #15 : Joulukuu 28, 2021, 10:03:54 »
Saila nimimerkistä löytyy kyseiseltä sivustolta hyvä ketju.
Haukutaanko Sailaa Ylilaudalla yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?

Ja haukkuuko Saila muita palveluntarjoajia yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?
Toivottavasti kysymys ei ole minulle koska en seuraa Ylilautaa.
Ketä palveluntarjoajaa Saila täällä haukkui?

Jos ei nähnyt Sailan kirjoituksissa mitään väärää tai sitä, että hän oli jopa koko ketjun "ilkein" ja itse jopa aloitti muita dissaavan ketjun, niin sitten on kyllä todella pillun huuruiset lasit päässä!  :whipping:
Asia kerrallaan. Tuo ei ole vastaus kysymykseeni jonka aiheen annoit omassa viestissäsi. Vastaapas ensin siihen ja minä voin sen jälkeen vastata tuohon Jos ei nähnyt -toteamukseesi.

Saila haukkui omituisessa vuodatuksessaan yleisesti niitä palveluntarjoajia, jotka laittavat ilmoituksensa naapurisivuston etusivulle:

"En voi olla tuntematta syvää sääliä näitä köyhiä parikymppisiä yh-äitejä ja opiskelijoita kohtaan, jotka maksavat siitä että pääsevät joka ikinen päivä vuodessa Seksareiden etusivulle myymään persettään. Eniten mietityttää se, missä lapset ovat heidän "touhuilunsa" ajan ja kuinka he piilottavat laittomasti ansaitun rahansa kun kotietsintä voidaan tehdä milloin vain. Köyhällä yyhoolla tai opiskelijalla kun ei vaan voi olla varaa Vuittonin laukkuihin tai Louboutinin korkkareihin. Ei myöskään hiusten pidennyksiin, silareihin tai rakennekynsiin jotka heillä on jokaisella kuvissaan. Siinä on verottajalle selittämistä kun jää kiinni tienesteistään..

Täytyy olla kyllä helvetin huono huora, jos joutuu itsestään ilmoitella joka päivä Seksareiden etusivulla. Eikö heillä ole vakkareita? Eikö muuta elämää, kuin odotella että edes joku kiinnostuisi heistä? Surullista."

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ylilauta
« Vastaus #16 : Joulukuu 28, 2021, 10:05:25 »
Itselläni meni joulu vähän pilalle, kun olen odotellut sitä poliisin yhteydenottoa. Ajattelin, että joku simpsakka naiskonstaapeli olisi kutsunut minut asemalle juttelemaan.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #17 : Joulukuu 28, 2021, 10:14:43 »
Saila nimimerkistä löytyy kyseiseltä sivustolta hyvä ketju.
Haukutaanko Sailaa Ylilaudalla yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?

Ja haukkuuko Saila muita palveluntarjoajia yhtä paljon kuin täällä vai onko keskustelu kiltimpää?
Toivottavasti kysymys ei ole minulle koska en seuraa Ylilautaa.
Ketä palveluntarjoajaa Saila täällä haukkui?

Jos ei nähnyt Sailan kirjoituksissa mitään väärää tai sitä, että hän oli jopa koko ketjun "ilkein" ja itse jopa aloitti muita dissaavan ketjun, niin sitten on kyllä todella pillun huuruiset lasit päässä!  :whipping:
Asia kerrallaan. Tuo ei ole vastaus kysymykseeni jonka aiheen annoit omassa viestissäsi. Vastaapas ensin siihen ja minä voin sen jälkeen vastata tuohon Jos ei nähnyt -toteamukseesi.

Saila haukkui omituisessa vuodatuksessaan yleisesti niitä palveluntarjoajia, jotka laittavat ilmoituksensa naapurisivuston etusivulle:
Eli ei haukkunut ketään tiettyä.

Hauska aihe sikälikin että kaikkein voimakkaimmin tähän on kantaa ottanut nimimerkki juhalin. Sama nimimerkki samalla avatar-kuvalla varustettuna oli olemassa jo sexworkilla. Legion julisti että kyseessä olisi erään tunnetun foorumilaisen tuplanikki. Asiasta en tiedä muuta kuin sen että kyseinen foorumilainen on kertonut minulle että "juhalin" ei ole hänen tuplanikkinsä ja jos ei muuta, ainakin luotan kyseiseen foorumilaiseen enemmän kuin Legioniin tai henkilöön joka rekisteröi SeksiSaitille nimimerkin juhalin ja edelleen käyttää samaa avatar-kuvaa kuin SeksiSaitilla. Tähän kaveriin ei yhtään kenenkään kannata luottaa sillä hän ei tule olemaan rakentava keskustelija missään aiheessa.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ylilauta
« Vastaus #18 : Joulukuu 28, 2021, 10:20:56 »
^ En missään vaiheessa sanonut, että haukkui jotain tiettyä. Hänhän dissasi aikalailla kaikkia.Tai no, erityisesti synnyttäneitä. Mutta jos se on sun mielestä ok, niin sitten se on.

Edit. Mielenkiintoinen näkemys, että jos ei nimeä ketään niin on ok huutaa mitä sylki suuhun tuo.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2021, 10:23:13 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #19 : Joulukuu 28, 2021, 10:31:39 »
^ No jos on saanut kerran pildeä, niin saa kaiken anteeksi  :-*
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘