Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ylilauta  (Luettu 19069 kertaa)

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5180
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #20 : Joulukuu 28, 2021, 10:36:57 »
^ En missään vaiheessa sanonut, että haukkui jotain tiettyä. Hänhän dissasi aikalailla kaikkia.Tai no, erityisesti synnyttäneitä. Mutta jos se on sun mielestä ok, niin sitten se on.

Edit. Mielenkiintoinen näkemys, että jos ei nimeä ketään niin on ok huutaa mitä sylki suuhun tuo.
Missä vaiheessa sanoin että Sailan kirjoittelut ovat mielestäni ok?
Keskustelu käy raskaaksi kun joutuu jälkikäteen selittelemään asioita joita ei ole sanonut. En minä Sailan tapaa kirjoitella foorumille puolustele mutta toivoisin myös hänen arvostelijoiltaan jotakin tasoa, väitteet tyyliin "dissasi aikalailla kaikkia" ei taida pitää paikkaansa, samoin ainakin jokunen arvostelijansa kertoi että Saila on feikki, joka sekään ei pidä paikkaansa.

Selvyyden vuoksi. Minä en hyväksy Sailan tapaa kirjoitella foorumille mutta lienen lähes ainoa Saila-keskusteluihin osallistuneista joka on tavannut Sailan. Arvelen että Sailan kertomusten lähde ovat luonaan vierailleet turskat. Foorumin Saila-keskusteluihin osallistuneista lienen ainakin lähes ainoa joka on tavannut Sailan live joskaan en ole kertonut hänelle noita kertomuksia varattomista yh-äideistä jne. Livessä Saila on mitä viehättävin nais-ihminen.

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ylilauta
« Vastaus #21 : Joulukuu 28, 2021, 10:37:05 »
[
Eli ei haukkunut ketään tiettyä.


No eihän siinä sitten mitään.  :laught:
Yleisesti vain osoitti halveksuntaansa seksityötä tekeviin, jotka ilmoittavat naapurin etusivulla ja ovat yksinhuoltajia.  :laught:
Mukava yli 40-vuotias täti sitten.
Jännä tuo yksinhuoltajiin kohdistuva arvostelu. Pistää miettimään...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ylilauta
« Vastaus #22 : Joulukuu 28, 2021, 10:42:25 »
^^ Olen nähnyt etusivulla ainakin Venlan, Pimun, Miuken, Ilonan, omani, Veerasin jne  ilmoitukset. Ja paljon ulkkareita. Että kyllä hän nyt aika monia onnistui dissaamaan yhdellä kertaa.

Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ylilauta
« Vastaus #23 : Joulukuu 28, 2021, 10:50:45 »
Tosta etusivusta sen näkee haluaa tai ei kun sivun avaa.  välillä katoin että yksi tyttö on

ostanut koko etusivun. totuus tietty eri ihmisiähän siinä oli, mutta tyyliin 8 saman näköistä

blondia ja pari brunea. kai se sitten on toimivin mietin että joku räväkällä " vihreellä "

tukalla ja ei pönötys kuvalla saattaisi erottua edukseen.
kysyvälle vastataan

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5180
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #24 : Joulukuu 28, 2021, 10:58:24 »
^^ Olen nähnyt etusivulla ainakin Venlan, Pimun, Miuken, Ilonan, omani, Veerasin jne  ilmoitukset. Ja paljon ulkkareita. Että kyllä hän nyt aika monia onnistui dissaamaan yhdellä kertaa.
Edelleen olet sillä kannalla että Sailan kirjoittelut olivat mielestäni ok?

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #25 : Joulukuu 28, 2021, 11:02:57 »
^^ Olen nähnyt etusivulla ainakin Venlan, Pimun, Miuken, Ilonan, omani, Veerasin jne  ilmoitukset. Ja paljon ulkkareita. Että kyllä hän nyt aika monia onnistui dissaamaan yhdellä kertaa.

Tää on kyl vihon viimeinen naru mihin pitäisi kommentoida mitään mut kommentoin silti 🤣🙈🤭

Huomasin noi sen kirjoitukset kans, mut "toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos" :D

Itse nostan ilmoa siksi et se hukkuu tuolla naapurissa tosi helposti noiden ulkkareiden sekaan ja pitäähän sitä myös huomiohuoraa välillä :D Olen myös todennut et mieluummin ns. maksan lisänäkyvyyttä kun et jaksaisin joka pv tehdä uutta ilmoitusta. Jos en nostaisi ilmoja niin en usko et kukaan Pena jaksaisi selata 100 sivua taaksepäin et löytäisi sen mun ilmon sieltä jostain 🤣🤣
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ylilauta
« Vastaus #26 : Joulukuu 28, 2021, 11:06:54 »
^ Mitäs me etusivun säälittävät horot  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #27 : Joulukuu 28, 2021, 11:08:46 »
^ Mitäs me etusivun säälittävät horot  :kiss:

Joo todella! :laught: :kiss:
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ylilauta
« Vastaus #28 : Joulukuu 28, 2021, 11:24:39 »
^^ Olen nähnyt etusivulla ainakin Venlan, Pimun, Miuken, Ilonan, omani, Veerasin jne  ilmoitukset. Ja paljon ulkkareita. Että kyllä hän nyt aika monia onnistui dissaamaan yhdellä kertaa.
Ovatko nämä kaikki mainitsemasi siis yh-äitejä ja/tai opiskelijoita?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ylilauta
« Vastaus #29 : Joulukuu 28, 2021, 11:32:11 »
^Sailan mielestä kyllä  :laught:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ylilauta
« Vastaus #30 : Joulukuu 28, 2021, 11:41:57 »
Edelleen olet sillä kannalla että Sailan kirjoittelut olivat mielestäni ok?

Sulta saattoi Joey mennä ohi hänen poistettuja viestejä, joissa mm. 99% Oulun huorista oli täysiä narkkeja.
Mä hieman epäilen että asia ei ole noin, tai oikeastaan tiedän ettei asia ole noin. Sen verran monta Oulussa vaikuttavaa kollegaakin olen ehtinyt treffaamaan.
Lähinnähän hän koitti dissata erityisesti nuoria & hoikkia tyttöjä, mitä erilaisimmilla asioilla, mikä nyt vaan oli aika outoa.
Mutta, ei munkaan mielestä häntä nyt kannata sen enempää lynkata. Toivottavasti hänellä menee jo paremmin.

^^ Olen nähnyt etusivulla ainakin Venlan, Pimun, Miuken, Ilonan, omani, Veerasin jne  ilmoitukset. Ja paljon ulkkareita. Että kyllä hän nyt aika monia onnistui dissaamaan yhdellä kertaa.
Ovatko nämä kaikki mainitsemasi siis yh-äitejä ja/tai opiskelijoita?

Tottakai olen 20 vee hoikka opiskelija yh-äiti. ;D
Mutta jos olisin niin sekin olisi ihan jees, ei siinä nyt mitään ongelmaa olisi ainakaan noiden asioiden takia.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ylilauta
« Vastaus #31 : Joulukuu 28, 2021, 11:46:59 »
^^ Olen nähnyt etusivulla ainakin Venlan, Pimun, Miuken, Ilonan, omani, Veerasin jne  ilmoitukset. Ja paljon ulkkareita. Että kyllä hän nyt aika monia onnistui dissaamaan yhdellä kertaa.
Ovatko nämä kaikki mainitsemasi siis yh-äitejä ja/tai opiskelijoita?

En osaa sanoa.

Mutta vähintäänkin etusivulla ilmoittavat ovat "helvetin huonoja huoria. Eikö heillä ole vakkareita? Toiset handlaa, toiset ei"
Kuulemma.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #32 : Joulukuu 28, 2021, 11:48:34 »
^^ Olen nähnyt etusivulla ainakin Venlan, Pimun, Miuken, Ilonan, omani, Veerasin jne  ilmoitukset. Ja paljon ulkkareita. Että kyllä hän nyt aika monia onnistui dissaamaan yhdellä kertaa.
Ovatko nämä kaikki mainitsemasi siis yh-äitejä ja/tai opiskelijoita?

Omasta puolestani voin sanoa, että kumpaakaan noista en ole 🙄
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ylilauta
« Vastaus #33 : Joulukuu 28, 2021, 11:49:52 »
Edelleen olet sillä kannalla että Sailan kirjoittelut olivat mielestäni ok?

Sulta saattoi Joey mennä ohi hänen poistettuja viestejä, joissa mm. 99% Oulun huorista oli täysiä narkkeja.
Mä hieman epäilen että asia ei ole noin, tai oikeastaan tiedän ettei asia ole noin. Sen verran monta Oulussa vaikuttavaa kollegaakin olen ehtinyt treffaamaan.
Lähinnähän hän koitti dissata erityisesti nuoria & hoikkia tyttöjä, mitä erilaisimmilla asioilla, mikä nyt vaan oli aika outoa.
Mutta, ei munkaan mielestä häntä nyt kannata sen enempää lynkata. Toivottavasti hänellä menee jo paremmin.
Ainakin joeyn kirjoituksista Sailan tavanneena päättelin että hänellä on mennyt ihan hyvin jo tähänkin asti. Ei ehkä kannata alkaa arvailemaan toisten kirjoittajien elämän laatua kirjoitusten perusteella.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ylilauta
« Vastaus #34 : Joulukuu 28, 2021, 11:51:52 »
Minäkään en aktiivisesti seuraa Ylilaudan huoralankoja, mutta olen siitä huolimatta hyvin perillä mitä siellä kirjoitellaan. :laught: Ai niin, saatan sinne joskus jotain kirjoittaakin. 8)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #35 : Joulukuu 28, 2021, 11:57:08 »
Minäkään en aktiivisesti seuraa Ylilaudan huoralankoja, mutta olen siitä huolimatta hyvin perillä mitä siellä kirjoitellaan. :laught:

Minäkään en seuraa, mut vähän kärryillä kuitenkin.
Yt. "Rasisti" 😂🤭🙈
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ylilauta
« Vastaus #36 : Joulukuu 28, 2021, 12:11:25 »
Edelleen olet sillä kannalla että Sailan kirjoittelut olivat mielestäni ok?

Sulta saattoi Joey mennä ohi hänen poistettuja viestejä, joissa mm. 99% Oulun huorista oli täysiä narkkeja.
Mä hieman epäilen että asia ei ole noin, tai oikeastaan tiedän ettei asia ole noin. Sen verran monta Oulussa vaikuttavaa kollegaakin olen ehtinyt treffaamaan.
Lähinnähän hän koitti dissata erityisesti nuoria & hoikkia tyttöjä, mitä erilaisimmilla asioilla, mikä nyt vaan oli aika outoa.
Mutta, ei munkaan mielestä häntä nyt kannata sen enempää lynkata. Toivottavasti hänellä menee jo paremmin.
Ainakin joeyn kirjoituksista Sailan tavanneena päättelin että hänellä on mennyt ihan hyvin jo tähänkin asti. Ei ehkä kannata alkaa arvailemaan toisten kirjoittajien elämän laatua kirjoitusten perusteella.

Hmmm...ja tää yleisesti, mun kokemuksen mukaan itseasiassa kirjoitusten perusteella kirjoittajan elämän laadusta voi kyllä vetää johtopäätöksiä.
Mutta nyt ei puhuta enää pelkästä seksityöstä, vaan siitä millainen ihmisen ajattelumaailma ylipäätänsä on, ml. suhtautuminen itseensä ja muihin.
Kirjoitukset kertovat useinkin eniten kirjoittajasta itsestään kuin mistään muusta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #37 : Joulukuu 28, 2021, 12:39:12 »
Joskus takavuosina siellä ylilaudalla tuntui joitain tyyppejä kiinnostavan kovastikin maksuseksiskene, lähinnä wörkin tapahtumat ja joidenkin nikkien yksityiselämäkin. Kirjoittelu meni aika lailla överiksi, toivottavasti on siistiytynyt. Lähes moderoimaton keskustelu kun ei vedä niitä kohteliaimpia ja fiksuimpia tyyppejä puoleensa. Nykyään ei kyllä jaksa juuri mikään vähempää kiinnostaa kuin ylilaudan jutut.

Sama juttu. Ei tosiaan voisi vähempää kiinnostaa, tekemistä riittää sen verran ettei meinaa tässäkään foorumissa ehtiä roikkumaan samaan tahtiin mitä ennen. 

Jossainhan ylijäämätyyppien pitää purkaa pahaa oloaan, tänne niitä ei kaivata. Jos joku, niin olkoon se Ylilauta mun puolesta ja kun niitä juttuja lukee, täytyy osata suodattaa. 98 prosenttia jutuista on pelkkää paskaa.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ylilauta
« Vastaus #38 : Joulukuu 28, 2021, 13:16:20 »
juu toi lauta " parin kerran kokemuksella " tuntuu kasaavan hyvin , kouluikäisiä ,trolleja,

kaikista muista paikoista bannit saaneita, alkoholisteja , mielenterveys potilaita, jne  ja pari

kertaa käyviä kuten minä,,,
kysyvälle vastataan

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5180
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ylilauta
« Vastaus #39 : Joulukuu 28, 2021, 15:35:07 »
Edelleen olet sillä kannalla että Sailan kirjoittelut olivat mielestäni ok?

Sulta saattoi Joey mennä ohi hänen poistettuja viestejä, joissa mm. 99% Oulun huorista oli täysiä narkkeja.
Tuota en muista nähneeni joskaan en kovin tarkkaan hänen viestejään edes lukenut.

Minä en pidä tyylistä jota Saila täällä käytti, olkoonkin että mainitsemasi jäi lukematta. Eipäs minulla toki ole minkäänlaista mahdollisuutta niihin vaikuttaa - vaikka olen tavannut Sailan muutamaankin otteeseen, en ole kertonut kirjoittelevani täällä taikka tätä edeltävillä foorumeilla tällä taikka millään muullakaan nimimerkillä, ei me mistään foorumasioista ole juteltu. Ja tokkopa hän tyyliään vaihtaisi vaikka sanoisin hänelle mitä tahansa.

Tavallaan koko keskustelun seuraaminen oli kurjaa. Kun olen tavannut Sailan ja saanut hänestä oikein positiivisen kuvan monessakin mielessä. Enhän minä hänestä sen kummemmin tiedä mutta tapaamispaikkana on ollut Sailan koti, joka on siisti joka tavallaan luo sen vaikutelman että hänellä ei olisi elämänhallintaan liittyviä ongelmia.

Mielessäni annan asioille tiettyjä selityksiä. Sailan kertomus Oulun narkkaavista huorista lienee juttua jota hän on kuullut asiakkailtaan. Tässä lienee monenlaista värikynää mukana. Mutten oikein keksi mikä muukaan lähteensä voisi olla, tokkopa hän tapailee taikka tuntee Oulun huoria mitenkään laajemmin, ei kai heillä ole mitään verkostoa jonka puitteissa tapailevat, käsittääkseni kyse on yksittäisistä naisista jotka toimivat yksikseen. Tai sitten jutut olivat puhdasta mielikuvituksen tuotetta, en tiedä.

Ymmärrän hyvin sen että Sailan kirjoitustavalla saa niskaansa loskaämpäreitä. Kuitenkin olen tavannut ihan erilaisen Sailan kuin mitä täällä saa käsitystä.