Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Härmälä Thai  (Luettu 12140 kertaa)

Poissa Vieras0281

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Härmälä Thai
« : Joulukuu 26, 2021, 11:36:31 »
Onko kokemusta, voisiko jo pitkään samoilla kuvilla ja puhelinnumerolla ilmoittanut Thai olla omilla kuvilla? On mennyt vähän luotto näihin thaikku ilmoihin. Ilmoittaa myös että oma asunto? Onko oikeasti vai onko hieromomallin liiketila. Nimimerkkinä Viivii tai QH, vaihtanut välillä. Voi vastata yv jos ei halua tässä ketjussa antaa tietoa

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 114
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #1 : Joulukuu 26, 2021, 16:46:00 »
Kyllä mä olen pariin otteeseen Härmälässä ihan asunnossa thaikulla käynyt.
Kuvien paikkaansapitävyyteen en osaa ottaa kantaa.
Välillä pitää paikkansa, välillä ei.
You never know what you gonna get on pelin henki,
pois lukien Emmy ja pari muuta hyväksi havaittua.
Ilmossa mainittu "lopullinen suihku" kalskahtaa vähän ikävältä. :)

Poissa Pexi5

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #2 : Joulukuu 26, 2021, 22:57:21 »
Kävin juuri ennen joulua. Kuvat ei ehkä omat mutta hyväkroppainen tyttö siellä oli eikä kasvoissakaan valittamista. Rinnat olivat omat ja hyvän kokoiset, nännit isot. Mene ihmeessä käymään.Thaikkujen liian isosta hinnasta lähdettiin liikkeelle mutta hieman alempikin hinta oli tarjolla. Tyttö oli huomattavasti parempi kuin thaikut keskimäärin ja mukava.
Tyttö ei kertaakaan rutissut mitään vaikka mm. suikkarissa otin päästä kiinni ja pistin kovan vauhdin päälle.
Ja panna sai ihan kunnolla. Ellen pahasti erehtynyt niin tyttö nautti.

Paikka oli ihan normaali asunto jossa olen aiemmin vieraillut toisen tytön luona useampi kuukausi sitten.

Poissa tate

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #3 : Joulukuu 28, 2021, 18:39:43 »
Kävin myös hieman ennen joulua kyseisillä nimimerkeillä ilmoittelevan luona siinä Härmälässä. Todella kiva tyttö, kivat isot tissit (Pexi5:stä poiketen väitän kyllä että oli selkeät silikonit). Tuo lopullinen suihku tarkoittaa siis vain sitä että asunnossa on suihkumahdollisuus.

Itse en ottanut kuin hieronnan hyvällä lopulla ja pienillä höysteillä (tyttö alasti, sai koskea joka paikkaan). Hieronta oli selän osalta melko kevyttä silittelyä mutta muiden raajojen osalta jopa melko ammattimaista. Käsihoito ihan jees ja kun kerran koskea sai niin tokihan siinä sormi hakeutui kohteeseen ja niiltä osin olen Pexin kanssa samaa mieltä että kyllä tyttö tuntuu noista hommista ihan tosissaan tykkäävän. Pitääpä siis käydä koittamassa ihan täysi setti vielä jossain kohtaa.

Olen itsekin vieraillut kyseisessä asunnossa pariin otteeseen toisen tytön hoivattavana (joka hänkin tällä hetkellä Tampereella toisessa lokaatiossa). Mutta tämä Viivii/QH sanoi olevansa itse asunnon omistaja ja kun kyselin tarkemmin niin sanoi tekevänsä näitä hommia nykyään vähän harvemmin. Sanoi olleensa aiemmin tänä vuonna Tanskassa ja nyt menossa kohtapuoliin Thaimaahan lomailemaan pidemmäksi aikaa.

Suosittelen kyllä testaamaan. Hinnat aavistuksen kovat omaan makuun mutta ei ihan pahasti.


PS. Pexi5, saitko neuvoteltua kuinka merkittävästi alemman hinnan? Nimim. hieman alea sain itsekin mutta osaankohan tinkiä tarpeeksi  :D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2021, 18:42:42 kirjoittanut tate »

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #4 : Joulukuu 29, 2021, 17:31:50 »
Tainnut mimmi vaihtua 🤔
Kummatkaan kuvat ei pidä yhtään paikkaansa  :whipping:
Kävin ovella sanomassa heipat, hinta tippui puhelimessa puoleen alkup. pyynnöstä.
En jaksanut jäädä edes lääpittäväksi, ystävällinen tapaus kuitenkin ja yritti kovasti tingata lisää 😂👍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Pexi5

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #5 : Tammikuu 01, 2022, 19:52:57 »
Edellinen kirjoittaja on täsmälleen oikeassa että mimmit vaihtuu Härmälässä tiheään. Asia varmistui parin yv-viestin perusteela. Turha kirjoitella sieltä rapsoja kun niistä ei näytä olevan mitään hyötyä. Paitsi se että selvisi tämä vaihtuvuus.

Jos joku tietää hyviä ja järkevän hintaisia thaikkuja niin saa laittaa mulle tietoa yv:llä ellei halua niitä täällä julkaista. Kiitos.

Poissa Korkeamatala97

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #6 : Tammikuu 02, 2022, 13:00:52 »
Nyt on kuvat taas vaihtunut. Aika mehukkaan näköinen muija (ainakin kuvissa) voisi melkein käydä koettaa.

Poissa Sanzilaki

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #7 : Tammikuu 03, 2022, 14:36:13 »
Kannattaako käydä kokeilemassa? Asun tässä ihan lähistöllä.

Poissa tate

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #8 : Tammikuu 06, 2022, 20:06:59 »
Kävin tänään tarkastamassa tilanteen. Kohdalle osui taas sama tyttö kuin edelliselläkin kerralla. En kyllä itsekään usko että kuvat on aitoja (ainakaan kaikki) mutta itse tyttö on kyllä kiva ja hyvillä tisseillä varustettu. Ja tykkää miellyttää :)

Oli siellä paikalla toinenkin tyttö ja ainakin vuodenvaihteessa tämä asunnon omistaja oli ollut Thaimaassa lomalla niin en tiedä minkälainen miehitys on silloin paikalla ollut.

Mutta siis edelleen suosittelen. Itse ainakin olin hyvin tyytyväinen.

Poissa Vieras0281

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #9 : Tammikuu 25, 2022, 19:56:05 »
Muuttaneet Nekalaan. Meinasin käydä pikasilla tästä jalan joku päivä mutta paikaksi ilmoittivatkin Nekalan kaupungin osan enkä alkanut lämmittämään menopiiliä sen takia...

Poissa Korkeamatala97

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #10 : Helmikuu 10, 2022, 12:33:50 »
Tänää käydään nekalassa koittamassa   :behind:

Poissa Sanzilaki

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #11 : Helmikuu 10, 2022, 15:24:41 »
Eikös tuolla ole useampikin tyttö? Ainakin ilmoitusten perusteella. En tiedä sitten että päivystävätkö samaan aikaan siellä

Poissa hupiukko

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #12 : Helmikuu 10, 2022, 16:08:19 »
Tänää käydään nekalassa koittamassa   :behind:
Kerros rapsa sitten! Itsellä myös huomenna harkinnassa

Poissa Vieras0281

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #13 : Helmikuu 11, 2022, 08:51:29 »
Kuunnellaan juu mielellään, vaikka taidan kyllä käydä viikonloppuna. On sitten rapsaa tai ei…

Poissa Mauno

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #14 : Helmikuu 12, 2022, 18:44:06 »
Joko kävitte tsekkaamassa? Itse myös piti perjantaina kävästä mutta tuli liikaa muuttuvia tekijöitä.

Poissa Vieras0281

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #15 : Helmikuu 12, 2022, 23:17:50 »
Sama täällä,, nyt ei vielä rapsaa heru. Koitan huomenna…

Poissa Huoh11

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #16 : Helmikuu 13, 2022, 19:26:17 »
Muita suosituksia kenen thaikun luokse kannattaisi pyrkiä?  :blowjob:

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 198
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #17 : Helmikuu 14, 2022, 21:42:02 »
Kävikö kukaan Nekalassa? Kuvat vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, joten voiko joku vahvistaa

Poissa eazy

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #18 : Helmikuu 16, 2022, 15:56:01 »
kävin nekalassa eikä enää ikinä

niin kylmää palvelu et ikinä tuntunu niin turskalta  ;D

perse oli ihan hyvä siihen jäi

Poissa Vieras0281

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Härmälä Thai
« Vastaus #19 : Helmikuu 16, 2022, 17:45:04 »
Noni! Taas sama juttu thaikkujen kans. Luulis et harvat ja hyvät alkaisivat heimokapinoimaan, koska lauma huonoja jättää ikävän käryn koko porukasta. Vai onko se vaan niin että thaikkua himotaan niin että uusia asiakkaita tulee ovista ja ikkunoista siinä luulossa että mulle sattuu varmaan joku hyvä😂🤚.
Thai-Linda Porissa on ollut vuosia hyvä ja Thai-Emmystä tykkäsin täällä Mansessa,, vaikkakin hänestäkin oli jotain negaa sanottu, mulla meni hyvin hänen luonaan.🤗. Eli käännetääs sivua ja …