Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Princess / DommeSilja  (Luettu 3379 kertaa)

Poissa Vieras0243

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Princess / DommeSilja
« : Joulukuu 25, 2021, 13:24:39 »
tarjoaa etäorjuutusta. on myös onlyfanssissa. kiinnostaisi kovasti onko kellään kokemuksia. vaikuttaa erittäin pätevältä Dommelta, eli ei mikään rahastaja. erittäin kaunis Nainen. mieluiten yleen että kaikki näkee, mutta jos ei kehtaa niin yksäirikin käy  :)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Princess / DommeSilja
« Vastaus #1 : Joulukuu 25, 2021, 14:57:14 »
Princess Silja  15 dollaria kk ehkä hiukan liikaa lupauksia EI missään tapauksessa hintansa väärti 1/5.   noin olin arvioinut.
kysyvälle vastataan

Poissa Jmaki

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Princess / DommeSilja
« Vastaus #2 : Helmikuu 18, 2022, 23:47:50 »
Tästä pitää olla edellisen kirjoittajan kanssa kyllä vahvasti eri mieltä. Tosin luin tuon "arviokommentin" myös itse aikoinaan ja jätin tilaamatta, se oli kirjoitettu joskus viime maaliskuussa tai jotain. Itse päädyin tilaamaan myöhemmin kanavan ja nyt olen tilannut sitä kesäkuusta lähtien ja materiaali sen kun paranee ja sitä on jo niin paljon että maksaisin tuon summan vaikka ei tulisi edes lisää enää. Todella kiihottavia videoita tarinoineen ja kiusoitteluineen, päiväkirja on instant laukeaminen -matskua ja koko juttu jotain erilaista kuin kaikki muut jotka on heti laittaneet pillunsa tiskiin. Voi niinkin tehdä, mutta melko nähty juttu kuitenkin, jos oikeasti haluaa kiihottua ja runkata niin menen Siljan of:iin. Iso suosittelu.

Poissa tv_tiia

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Princess / DommeSilja
« Vastaus #3 : Elokuu 19, 2022, 17:43:44 »
Tiedoksi tännekin, ettei kukaan vaivaa häntä turhilla kyselyillä: ei tee livetapaamisia.

Pakko varmaan ottaa OF joskus testiin. Ja tarjoaa siis myös etäorjuutusta, kuten yllä kirjoitettiin.