Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Kiitos

<< < (4/8) > >>

Julia:
On hienoa, kun ymmärtää oman suhtautumisensa (ainakin tämänhetkisen) ihmisen yksiavioisuuteen. Tsemppiä "etsintään"  :kiss:

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Vellinkuivaaja - Joulukuu 24, 2021, 01:14:33 ---Juma. Nyt nostan jo hattua sulle, Billheili 🤠

Itekin olen etsinyt tilapäisseuraa ja/tai jotain oikeaa sekä näiltä sivustoilta että tinderistä, parilta deittisivustolta jne. Mutta samaan aikaan ei oikein voi harrastaa sekä huoria että siviilinaisia. Ne jotenkin sulkee toisensa pois. Siinä mielessä jaan Billheilin ajatukset.

Kaikkea ei saa yhtä aikaa, eikä samassa mielentilassa. Huora on huora, sille maksetaan ja sitä naidaan, sitten unohdetaan. Siviilimimmi on taas mielessä koko ajan, kun hyvä löytyy ::)

Kohta taas elämäntilanteen tasoittuessa alkaa itsellänikin siviilisuhteen etsintä, ja huorat saa sit imeä munaa. Jonkun muun kuin mun :D

Mut vielä hetki mulla täällä, tässä skenessä, joka on toisaalta antanut paljon, mutta myös vienyt paljon. Ainakin rahaa ::)

--- Lainaus päättyy ---

Väkevää pohdintaa vellinkuivaajalta, mutta kun löytyy potenttiaalinen seuraava vaimoke-ehdokas turskalle kuin turskalle, eiköhän nämä kuviot jää tauolle automaattisesti ilman sen suurempaa pohdintaa.

Pt tietty voi laittaa koodia, missä se VK luuraa? Ja mikä sitä vaivaa, kun ei käy enää puttaamassa tutulla minigolf-reijällä maksusta. 

HeppiniHei:
Toi oli kyllä hyvä veto lopettaa tasan kolmeen tonniin.

jurzantaa:
Parahia vierähän taas.

HarryPotter:
Hyvää jatkoa Bill ja kaikkea hyvää tulevaan  :drinking:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta