Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiitos  (Luettu 5330 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Kiitos
« : Joulukuu 24, 2021, 00:00:52 »
Nonni, kiitos.

Mää vähä niinku häippäsen täältä. Oli mukavia keskusteluja, välillä asiallista, välillä vääntämistä. Pahalla en ketään ajattele. En edes Temppa Temppuliinia😉

Kerran meni kuppi nurin Joey Tribbianin kanssa. Pahoittelut siitä. No hard feelings😊

Mulla oli tuossa muutama vuosi jolloin kävin ahkerastikin hupakoissa, mutta nyt ollu hiljasempaa. Ainakin Suomessa.

Jäsennelly ajatuksiani sen suhteen, että onko minun mielestä oikein käydä hupakoissa jos lähtee rakentamaan seuraavaa ja viimeistä parisuhdettani. En tiedä vielä kuka hän on, mutta omalta osaltani tulin siihen lopputulokseen, että ei ole oikein. Oma mielipiteeni on, että ihminen on yksiavioinen ja ratkaiseva asia siinä on seksi. Haluan, että seuraava kenen kanssa harrastan seksiä, on se viimeinen.

Sen verran genressä olen ollut syvällä sisässä, että koskaan en tule saarnaamaan jos/kun joku käy hupakoissa. Heitän high fivea hänen valinnoilleen😁

Itse olen tosiaan siinä tilanteessa, että ei ole ketään elämässä vielä, mutta haluan jonkun olevan. Yks on ajatuksissa, mutta se ei ole tällä hetkellä pöydällä. Ehkä myöhemmin tässä elämässä tai sitten seuraavassa kun synnymme uudestaan kilpikonnina. Ei pääse ainakaan niin nopeasti karkuun😁

Minun ajatukseni on, että tän genren on loputtava omasta halustani eikä tulevan naisen myötä eikä hänen halustaan. Nyt tuntuu, että olen valmis luopumaan tämän harrastuksen tuomista iloista sekä suruista ja ajattelen niin ihan itse, ja olen valmis siirtymään eteenpäin. Olen toki myös valmis jäämään paikoilleni ja elämään yksin sen seuraavat 39 vuotta.

Olen pannut elämässäni paljonkin, mutta aika tunteetonta jyystöä se useinkin on ollut ja sitä en enää halua. Mielummin ilman ku sillä on taipumus sotkea päätä ja aiheuttaa erinäisiä tunteiden ristiriitoja osapuolten välillä jos ihmisten halut ei sitten kohtaakaan. Vaikka kumpikin tietoisesti ajattelisi, että se on vaan pano, niin alitajuntaan se jättää aina jäljen. Omalta osaltaan sen vuoksi ihmiset on tunne-elämältään solmussa.

Täältä on saanut hyvää perspektiiviä asioihin kummaltakin puolelta pulpettia. En mieti mitään yksittäistä kirjoitusta tai yksittäistä kirjoittajaa vaan imen kirjoitukset tuonne korvien väliseen betonimyllyyn ja niistä tulee tasainen massa joka edustaa totuutta minun mielessäni.

Välillä ihmiset arvuuttelevat kuka minkäkin nimimerkin takana on. Itseasiassa lähestyin Twitterin kautta Anniinaa reilu vuos sitten ja hän kertoi, että tälläinen saitti on jonka kalenterista näkee hänen keikkansa.

Aiemman wörkin kautta hain naisia, mutta tämä on ensimmäinen seksisivusto jossa olen jäsenenä, joten en ole vanhan wörkin koulukuntaa.

Tänne tulin nimimerkillä Afctyk, jonka vaihdoin Billheiliin. Nuoruudessani pillun synonyymi oli meidän leveysasteilla Billheili, joten se ei viittaa siihen laulajaan😁Turskalla olin Löpönsöö (LePenseur=ajattelija), Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Uudella wörkillä olin myöskin Billheili. Joten siinä käyttämäni aliakset kaikilla maailman maksuseksipalstoilla.

Sen verran pitää olla draamaa, että poistuu kolmella kilolla😁

Hyvää joulua ja hyviä vointeja pulpetin kummallekin puolelle. Syökää, juokaa ja naikaa😘

P.s. pidähän Lifti jöötä ja porukka kurissa

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiitos
« Vastaus #1 : Joulukuu 24, 2021, 00:14:14 »
....Ok....
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiitos
« Vastaus #2 : Joulukuu 24, 2021, 00:21:13 »
A man's gotta do what a man's gotta do. Hyvät jatkot.

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiitos
« Vastaus #3 : Joulukuu 24, 2021, 01:14:33 »
Juma. Nyt nostan jo hattua sulle, Billheili 🤠

Itekin olen etsinyt tilapäisseuraa ja/tai jotain oikeaa sekä näiltä sivustoilta että tinderistä, parilta deittisivustolta jne. Mutta samaan aikaan ei oikein voi harrastaa sekä huoria että siviilinaisia. Ne jotenkin sulkee toisensa pois. Siinä mielessä jaan Billheilin ajatukset.

Kaikkea ei saa yhtä aikaa, eikä samassa mielentilassa. Huora on huora, sille maksetaan ja sitä naidaan, sitten unohdetaan. Siviilimimmi on taas mielessä koko ajan, kun hyvä löytyy ::)

Kohta taas elämäntilanteen tasoittuessa alkaa itsellänikin siviilisuhteen etsintä, ja huorat saa sit imeä munaa. Jonkun muun kuin mun :D

Mut vielä hetki mulla täällä, tässä skenessä, joka on toisaalta antanut paljon, mutta myös vienyt paljon. Ainakin rahaa ::)

Hyvät jatkot, Billheili!

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiitos
« Vastaus #4 : Joulukuu 24, 2021, 06:10:12 »
No voi nyt...
No, ymmärrettävä päätös ja sitä pitää kunnioittaa.
Billheili on eräs tämän saitin mielenkiintoisimmista jäsenistä joten paljön jää pois hänen myötä.
Hyvää jatkoa ja toivottavasti Billheili onnistuu löytämään sen viimeisen "sen oikean".
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kiitos
« Vastaus #5 : Joulukuu 24, 2021, 07:19:18 »

Onnea seuraaviin seikkailuihin 👍
Amator

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiitos
« Vastaus #6 : Joulukuu 24, 2021, 07:33:57 »
Tämä oli ikävä uutinen. Toivotan Billheilille kaikkea hyvää jatkoon. Oli hauska tutustua sinuun täällä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kiitos
« Vastaus #7 : Joulukuu 24, 2021, 08:01:25 »
Real life goes first always.  :inlove:

Toivottavasti törmätään.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiitos
« Vastaus #8 : Joulukuu 24, 2021, 09:06:18 »
rinta leukaan ja kohti uusia pettymyksiä !! nääh onnea pidä ittes miehenä !!
kysyvälle vastataan

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiitos
« Vastaus #9 : Joulukuu 24, 2021, 09:22:33 »
Kaikkien aika tulee ennemmin tai myöhemmin :'(

We will remember you!
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiitos
« Vastaus #10 : Joulukuu 24, 2021, 09:45:48 »
Hyvää jatkoa ja onnea uusiin koitoksiin!  :drinking:
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiitos
« Vastaus #11 : Joulukuu 24, 2021, 09:55:06 »
Elämän on jatkuttava joten Erittäin Paljon Kiitoksia näkökulmista sekä keskusteluista 👍
Toivottavasti se oikea tulee pöydälle aikaisemmin kuin sinusta tulee kilpikonna.
Kaikkea Hyvää Jatkossa 💪🏾🎅🏻
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kiitos
« Vastaus #12 : Joulukuu 24, 2021, 11:14:06 »
Yritän.... mutta helmiä sikalaan. Hukkaa mennöö.
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiitos
« Vastaus #13 : Joulukuu 24, 2021, 18:29:23 »
Onnea valitsemallesi uralle :drinking: Olkoon sinulle tuuli sivumyötäinen...
☮️and💟

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2620
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiitos
« Vastaus #14 : Joulukuu 24, 2021, 20:00:54 »
Tsemppiä jatkoon :drinking: viihdyttäviä juttuja oli...
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiitos
« Vastaus #15 : Joulukuu 25, 2021, 16:08:47 »
On hienoa, kun ymmärtää oman suhtautumisensa (ainakin tämänhetkisen) ihmisen yksiavioisuuteen. Tsemppiä "etsintään"  :kiss:
Helsingissä <3

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiitos
« Vastaus #16 : Joulukuu 26, 2021, 09:18:35 »
Juma. Nyt nostan jo hattua sulle, Billheili 🤠

Itekin olen etsinyt tilapäisseuraa ja/tai jotain oikeaa sekä näiltä sivustoilta että tinderistä, parilta deittisivustolta jne. Mutta samaan aikaan ei oikein voi harrastaa sekä huoria että siviilinaisia. Ne jotenkin sulkee toisensa pois. Siinä mielessä jaan Billheilin ajatukset.

Kaikkea ei saa yhtä aikaa, eikä samassa mielentilassa. Huora on huora, sille maksetaan ja sitä naidaan, sitten unohdetaan. Siviilimimmi on taas mielessä koko ajan, kun hyvä löytyy ::)

Kohta taas elämäntilanteen tasoittuessa alkaa itsellänikin siviilisuhteen etsintä, ja huorat saa sit imeä munaa. Jonkun muun kuin mun :D

Mut vielä hetki mulla täällä, tässä skenessä, joka on toisaalta antanut paljon, mutta myös vienyt paljon. Ainakin rahaa ::)



Väkevää pohdintaa vellinkuivaajalta, mutta kun löytyy potenttiaalinen seuraava vaimoke-ehdokas turskalle kuin turskalle, eiköhän nämä kuviot jää tauolle automaattisesti ilman sen suurempaa pohdintaa.

Pt tietty voi laittaa koodia, missä se VK luuraa? Ja mikä sitä vaivaa, kun ei käy enää puttaamassa tutulla minigolf-reijällä maksusta. 

   

Poissa HeppiniHei

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiitos
« Vastaus #17 : Joulukuu 26, 2021, 13:24:31 »
Toi oli kyllä hyvä veto lopettaa tasan kolmeen tonniin.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiitos
« Vastaus #18 : Joulukuu 26, 2021, 13:33:14 »
Parahia vierähän taas.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kiitos
« Vastaus #19 : Tammikuu 01, 2022, 16:51:13 »
Hyvää jatkoa Bill ja kaikkea hyvää tulevaan  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )