Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Paskalla käynti
HarryPotter:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Joulukuu 22, 2021, 16:17:20 ---Itse laitan kyllä. Pelkästään siihen menee 4 rullaa vuodessa
--- Lainaus päättyy ---
En laita paperia pohjalle - ei oikeastaan ole edes tullut koskaan mieleen edes laittaa :sheep:
Vieras0265:
^ Millaisia ovat sen Tylypahkan vessat?
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Joulukuu 22, 2021, 20:54:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Joulukuu 22, 2021, 16:17:20 ---Itse laitan kyllä. Pelkästään siihen menee 4 rullaa vuodessa
--- Lainaus päättyy ---
En laita paperia pohjalle - ei oikeastaan ole edes tullut koskaan mieleen edes laittaa :sheep:
--- Lainaus päättyy ---
Kokeile. Yllätyt. Siihen ku vielä lämpimällä suihkulla pesee perseen nii ei jää paskaa perseeseen ja tulee semmonen ihana orgastinen olo :inlove:
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Joulukuu 22, 2021, 20:58:27 ---^ Millaisia ovat sen Tylypahkan vessat?
--- Lainaus päättyy ---
Pakko tykätä, että frogista alkaa kuoriutua melkoinen huumoriukko :headbang:
Jepe:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Joulukuu 22, 2021, 20:59:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Joulukuu 22, 2021, 20:54:45 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Kokeile. Yllätyt. Siihen ku vielä lämpimällä suihkulla pesee perseen nii ei jää paskaa perseeseen ja tulee semmonen ihana orgastinen olo :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Nyt ymmärrän signaturesi uudella tavalla! :laught:
En ole siis ainoa joka käyttää pillupuhelinta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta