Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Paskalla käynti

<< < (4/8) > >>

HarryPotter:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Joulukuu 22, 2021, 16:17:20 ---Itse laitan kyllä. Pelkästään siihen menee 4 rullaa vuodessa

--- Lainaus päättyy ---

En laita paperia pohjalle - ei oikeastaan ole edes tullut koskaan mieleen edes laittaa  :sheep:

Vieras0265:
^ Millaisia ovat sen Tylypahkan vessat?

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Joulukuu 22, 2021, 20:54:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Joulukuu 22, 2021, 16:17:20 ---Itse laitan kyllä. Pelkästään siihen menee 4 rullaa vuodessa

--- Lainaus päättyy ---

En laita paperia pohjalle - ei oikeastaan ole edes tullut koskaan mieleen edes laittaa  :sheep:

--- Lainaus päättyy ---

Kokeile. Yllätyt. Siihen ku vielä lämpimällä suihkulla pesee perseen nii ei jää paskaa perseeseen ja tulee semmonen ihana orgastinen olo :inlove:

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Joulukuu 22, 2021, 20:58:27 ---^ Millaisia ovat sen Tylypahkan vessat?

--- Lainaus päättyy ---

Pakko tykätä, että frogista alkaa kuoriutua melkoinen huumoriukko :headbang:

Jepe:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Joulukuu 22, 2021, 20:59:20 ---
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Joulukuu 22, 2021, 20:54:45 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Kokeile. Yllätyt. Siihen ku vielä lämpimällä suihkulla pesee perseen nii ei jää paskaa perseeseen ja tulee semmonen ihana orgastinen olo :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Nyt ymmärrän signaturesi uudella tavalla!  :laught:

En ole siis ainoa joka käyttää pillupuhelinta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta