Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?  (Luettu 4193 kertaa)

Poissa Ribbeli

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • * Kelpo kaveri
 Palveluntarjoaja ottaisitko miehen vastaan,jos saapuisi vierailulle?
 Elikkäs,olisiko kyseinen penis koko komeudessaan kiinnostava vai muodostuisiko ongelmaksi?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2021, 06:36:00 kirjoittanut Ribbeli »

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?
« Vastaus #1 : Marraskuu 26, 2021, 08:20:57 »
Vaikka olen tämmöinen pikkuinen tyttö, ei se olisi sinällään ongelma, jos asiakas on lukenut miun ilmoituksen.
Siellä on kokovaroitus.
Mulla käy myös isokaluisia, vaikka en pystykään yhtymään heidän kanssaan. Mutta suu- ja hellät käsihoidot onnistuu :)
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?
« Vastaus #2 : Marraskuu 26, 2021, 09:36:28 »
Vaikka olen tämmöinen pikkuinen tyttö, ei se olisi sinällään ongelma, jos asiakas on lukenut miun ilmoituksen.
Siellä on kokovaroitus.
Mulla käy myös isokaluisia, vaikka en pystykään yhtymään heidän kanssaan. Mutta suu- ja hellät käsihoidot onnistuu :)

Varastan tämän langan isomunaisten vertaistukiryhmäksi näillä viitesanoilla. Kukaanhan ei kai ole nähnyt Jonahin kyrpää (AP korjatkoon, jos olen väärässä) ja valokuvissa hänellä on "tavallinen" pullotus lahkeessa reiden etuselkää vasten — laskuoppini mukaan 34 cm kiertyisi ainakin takakankkuun asti normaalilla ~90 cm lantionympäryksellä...

Anyways, nyt omaksi vakkariksini toivoma tyty näyttää kategorisesti tarjoavan minulle vain suuhoitoja. Aluksi se oli ihan jees, mutta suihinotto on huomattavan passiivinen miehen näkökulmasta ja vartin päästä rupeaa kivakin tyty hermostumaan, käsi väsymään ja leuat puutumaan. Ei siinä pääse edgettämään ja huippuorgasmeille millään! Panossahan voi rooleja vaihtamalla viettää aikaa huomattavan pitempään.

Itse muuten oon kättäni treenannut eikä se väsy edes tunnin aikana tippaakaan :D

_
dijon on sinappi

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
kysyvälle vastataan

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?
« Vastaus #4 : Marraskuu 26, 2021, 17:24:24 »
Holmesilla oli väitetysti +30cm, mutta kanssanäyttelijät väittivät sen tuntuvan lähinnä pesusieneltä. 

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?
« Vastaus #5 : Marraskuu 26, 2021, 18:25:07 »
Holmesilla oli väitetysti +30cm, mutta kanssanäyttelijät väittivät sen tuntuvan lähinnä pesusieneltä.
sojottaa alaspäin. Kenkälusikalla löysää uittanu kokkelipäissään. Amatööri.
Why so fragile?

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?
« Vastaus #6 : Marraskuu 26, 2021, 18:25:17 »
sit on tietty tää kiistelty. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201701212200057512

Kiistetty on yksi ihopoimu ilman paisuvaiskudosta, mutta iltalehden samaisesta kuvituskuvasta

https://img.ilcdn.fi/jhRrC87bzvrkxcQsa2B2M3G7T0M=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/d4da93f86fb11cdada3933429d780c9fc18143cb9b32a8af3257207cca68540c.jpg

voi huomata, että Falconin lerssi on tavallisen semihöpön kokoinen eikä lähelläkään 34 cm pituutta. Vertailun vuoksi normi-ihmisen (ml. herra Falcon) päänleveys (korvanjuuresta korvanjuureen) on 99% todennäköisyydellä alle 16.5 cm. Verrakkaa ny!

_
dijon on sinappi


« Viimeksi muokattu: Marraskuu 26, 2021, 18:27:06 kirjoittanut dijon »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?
« Vastaus #7 : Marraskuu 26, 2021, 18:52:18 »
sit on tietty tää kiistelty. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201701212200057512
Iltalehti kusettaa tavoilleen uskollisena. 48cm ei ole puoli metriä. Ei edes Puolassa.
Why so fragile?

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 548
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?
« Vastaus #8 : Marraskuu 27, 2021, 08:41:29 »
Enpä tiedä, muttei tuota metriletkua katteeks käy..🐍

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Moni mies haaveilee isosta lerssistä vaikka suurimmalla osalla on jo sellainen, johon nainenkin on tyytyväinen. Naisten suusta kuultuna, paksuus on paljon yärkeämpi kuin pituus ja sellainen +20cm kohtupora väärin käytettynä ei tuota kuin kipua.

Holmesilla oli väitetysti +30cm, mutta kanssanäyttelijät väittivät sen tuntuvan lähinnä pesusieneltä. 

Samoin Ron Jeremyllä. Herran filmejä katsellessa, tuntuu hänellä olevan jatkuva tarve puristaa patukkaa juuresta, että pysyisi edes jotenkin kasassa  :laught:

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 548
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?
« Vastaus #10 : Joulukuu 04, 2021, 07:54:02 »
Moni mies haaveilee isosta lerssistä vaikka suurimmalla osalla on jo sellainen, johon nainenkin on tyytyväinen. Naisten suusta kuultuna, paksuus on paljon yärkeämpi kuin pituus ja sellainen +20cm kohtupora väärin käytettynä ei tuota kuin kipua.

Holmesilla oli väitetysti +30cm, mutta kanssanäyttelijät väittivät sen tuntuvan lähinnä pesusieneltä. 

Samoin Ron Jeremyllä. Herran filmejä katsellessa, tuntuu hänellä olevan jatkuva tarve puristaa patukkaa juuresta, että pysyisi edes jotenkin kasassa  :laught:

Vois ajatella että kunnon murhamuna vaatii hyvää terveyttä kantajaltaan jotta kulli toimisi kunnolla. Ei varmaan auta jos on ylipainoinen tai vetää kokkelia nokkaan

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jonah Falcon(levossa 24cm ja juhlakunnossa 34cm)maailman suurin penis?
« Vastaus #11 : Joulukuu 20, 2021, 01:50:23 »
Ei käy kieltäminen, etteikö sitä itsekin joskus toivoisi, että oma kyrpä olis joku sellai 9-10inch xxl pötkö, mutta ihan hyvin tällä on tullu toimeen ja yleisesti kuultu palaute on ollut että pituus on ihan riittävä kun paksuutta on sopivasti  :headbang:. Mut sillä ei ole sinänsä mitään tekemistä omien ajatusten kanssa. Kyllähän tälläsenä perus jöötinä ja raavaana miehenä olis kivampi että olis sellainen selvästi isompi muttei mikään murhakulli. Eli se 20cm olis varmana aika optimi, en mä mitään 25cm pötköä jaksais kannella mukanani muutenkaan ja siinä vaiheesa varmaan sais jo ihan legit tyrmäyksiä naisilta että tuota et sisälleni laita.