Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.  (Luettu 10891 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #20 : Joulukuu 13, 2021, 22:44:23 »
Onko se Fobba jokin Elon Muskin ja kumppaneiden kehittämä juttu? Kun en ole oikein pysynyt kärryillä asioista.

Mietin Janiseni ihan samaa. Ei avautunu. Varmaan ihan hauska sisäpiirin juttu tai jotain ;D

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #21 : Joulukuu 13, 2021, 22:55:01 »
Pilailetteko nyt, että ette tiedä Fobbaa?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #22 : Joulukuu 13, 2021, 22:58:21 »
Pilailetteko nyt, että ette tiedä Fobbaa?
nevehööd
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #23 : Joulukuu 13, 2021, 23:01:14 »
Pilailetteko nyt, että ette tiedä Fobbaa?
nevehööd

Meinasin jo kirjoitta sama, mutta viitataanko tällä siihen somepoliisiin?

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2620
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #24 : Joulukuu 13, 2021, 23:02:27 »
Pilailetteko nyt, että ette tiedä Fobbaa?

Eikös se ole ruottalainen ex - jääkiekkoilija :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #25 : Joulukuu 13, 2021, 23:07:15 »
Pilailetteko nyt, että ette tiedä Fobbaa?

Eikös se ole ruottalainen ex - jääkiekkoilija :D

Mulla ei oo pyöriny koko päivänä muu mielessä (viitaten aiheeseen) ku tämä ;D ;D ;D ;D

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #26 : Joulukuu 13, 2021, 23:20:54 »
Pilailetteko nyt, että ette tiedä Fobbaa?

Eikös se ole ruottalainen ex - jääkiekkoilija :D
Hehee... ;)
Joo menin lankaan.

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #27 : Joulukuu 13, 2021, 23:22:44 »
Kyllä se poliisin yhteydenotto tulee pian. Trust me. Niin se on tullut kaikille foorumeille ja saiteille jotka eivät ole välittömästi pyynnöstäni poistaneet minua koskevia keskusteluja. Muutaman kerran olen sopinut kunniaani loukanneen henkilön kanssa itse loukkaukset (esim eräs nainen kutsui minua huoraksi julkisesti ja juttu oli jo menossa käräjille), että kyllä nää keissit etenee.

Tässä linkki poliisille myös muita saitin käyttäjiä varten. Somessa ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa. Eikä kukaan ole julkkis siksi että on hyvännäköinen tai muuten vain seurattu. Minä olen yksityishenkilö. En julkkis.

Tästä ketjusta on otettu kuvakaappaukset ja tulen vaatimaan rangaistusta moderaattoreille sekä minusta tänne kirjoittaneille. Henkilöllisyydet saadaan kyllä helposti nykyteknisin keinoin selville. Todennäköisesti poliisi tulee sulkemaan saitin.

https://poliisi.fi/some
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 13, 2021, 23:24:18 kirjoittanut Saila Slioor »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #28 : Joulukuu 13, 2021, 23:28:41 »
Hyvä juttu, sitä odotellessa. Joudutaanko mekin Espanjaan vuodeks tutkintavankeuteen?
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #29 : Joulukuu 13, 2021, 23:30:25 »
Hyvä juttu, sitä odotellessa. Joudutaanko mekin Espanjaan vuodeks tutkintavankeuteen?


mä en oikeesti uskalla kommentoida tähän ketjuun...
mutta vitsi ois siistii päästä espanjaan tutkintavankeuteen... Espanjalaiset poliisit... oiskohan ne kuumia? :inlove:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #30 : Joulukuu 14, 2021, 06:38:50 »
Vissiin näin unta että ketjun aloittaja sanoi heidot pariinkiin otteeseen viikonloppuna eikä enää ikinä ikinä ikinä kirjoita tälle saitille mitään koskaan?

Taidan jatkaa unia.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #31 : Joulukuu 14, 2021, 07:01:13 »
Ai että poliisi lukee tätä saittia? No lukekoot siinä tapauksessa tämän... A.C.A.B.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #32 : Joulukuu 14, 2021, 07:23:31 »
Ei vittu että voi ihminen olla todella luultua pahemmin sekaisin. Toivottavasti nyt lopetit ja muistat vetää ne lääkkees joka aamu naamariin.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #33 : Joulukuu 14, 2021, 07:48:56 »
Kyllä se poliisin yhteydenotto tulee pian. Trust me. Niin se on tullut kaikille foorumeille ja saiteille jotka eivät ole välittömästi pyynnöstäni poistaneet minua koskevia keskusteluja. Muutaman kerran olen sopinut kunniaani loukanneen henkilön kanssa itse loukkaukset (esim eräs nainen kutsui minua huoraksi julkisesti ja juttu oli jo menossa käräjille), että kyllä nää keissit etenee.

Tässä linkki poliisille myös muita saitin käyttäjiä varten. Somessa ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa. Eikä kukaan ole julkkis siksi että on hyvännäköinen tai muuten vain seurattu. Minä olen yksityishenkilö. En julkkis.

Tästä ketjusta on otettu kuvakaappaukset ja tulen vaatimaan rangaistusta moderaattoreille sekä minusta tänne kirjoittaneille. Henkilöllisyydet saadaan kyllä helposti nykyteknisin keinoin selville. Todennäköisesti poliisi tulee sulkemaan saitin.

https://poliisi.fi/some

Brändin tai yrityksen kunniaa ei voi loukata lain mukaan. En nähnyt ketjua, mutta ihan yleisesti.

”Kellogsin murot on paskoja.” tai ”Kaikki Ö-marketin kassaneidit on huoria.” Toki tämä on mautonta, mutta edelleen, yrityksen kunniaa ei voi loukata.
Sen sijaan, jos susta yksityishenkilönä (vapaa-aika), levitellään loukkaavaa tai valheellista tietoa, se voi täyttää rikoksen tunnusmerkit.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #34 : Joulukuu 14, 2021, 08:27:42 »
Trust me.
En luota. Ainoa mihin luotan on että sun "kolmen tuulen hattu" veivaa joka suuntaan. Sen pitäisi veivata vaan kolmeen suuntaan.
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #35 : Joulukuu 14, 2021, 09:02:55 »
Tässä linkki poliisille myös muita saitin käyttäjiä varten. Somessa ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa. Eikä kukaan ole julkkis siksi että on hyvännäköinen tai muuten vain seurattu. Minä olen yksityishenkilö. En julkkis.

Tästä ketjusta on otettu kuvakaappaukset ja tulen vaatimaan rangaistusta moderaattoreille sekä minusta tänne kirjoittaneille. Henkilöllisyydet saadaan kyllä helposti nykyteknisin keinoin selville. Todennäköisesti poliisi tulee sulkemaan saitin.

https://poliisi.fi/some

Tuohan on linkki poliisin sometileille. Sinne voi tietysti mennä kertomaan mielipiteensä:

"Voit keskustella kanssamme, kysyä ja kritisoida. Tee se asiallisesti, älä loukkaa muita keskustelijoita tai riko yksityisyyden suojaa. Perustele asiaperustein."


Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #36 : Joulukuu 14, 2021, 09:20:35 »
Tämän ketjun aloittaja voisi poistaa itsensä tältä saitilta.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #37 : Joulukuu 14, 2021, 09:28:05 »
Tässä linkki poliisille myös muita saitin käyttäjiä varten. Somessa ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa. Eikä kukaan ole julkkis siksi että on hyvännäköinen tai muuten vain seurattu. Minä olen yksityishenkilö. En julkkis.
Tästä ketjusta on otettu kuvakaappaukset ja tulen vaatimaan rangaistusta moderaattoreille sekä minusta tänne kirjoittaneille. Henkilöllisyydet saadaan kyllä helposti nykyteknisin keinoin selville. Todennäköisesti poliisi tulee sulkemaan saitin.
https://poliisi.fi/some
Tuohan on linkki poliisin sometileille. Sinne voi tietysti mennä kertomaan mielipiteensä:
"Voit keskustella kanssamme, kysyä ja kritisoida. Tee se asiallisesti, älä loukkaa muita keskustelijoita tai riko yksityisyyden suojaa. Perustele asiaperustein."

No onhan noi tärkeitä linkkejä jos haluaa chattailla vaikkapa poliisisoittokunnan tai  ratsupoliisin kanssa Sailan ongelmista täällä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0238

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #38 : Joulukuu 14, 2021, 21:20:51 »
Ja sitten odotellaan.. Yleensä näitä kunnianloukkausasioita on lähdetty tutkimaan hyvin nopeasti. Poliisi monesti varoittaa tekijää/tekijöitä ja jos se ei auta niin sitten lähdetään käräjille.

"Rikoksen kohde / tyyppi

Tietoverkon / Internetin kautta tehty rikos

Selostus rikoksesta ja tapahtumasta

Kunnianloukkaus. Minusta on entisellä nimelläni kirjoitettu useita keskusteluketjuja saitille eikä modetaattori suostu niitä poistamaan useista pyynnöistäni huolimatta joten vaadin rangaistusta sekä kirjoittajille että moderaattoreille. Osa viesteistä on selkeästi exäni kirjoituksia."

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poistakaa tuo sailaslioor-ketju välittömästi.
« Vastaus #39 : Joulukuu 14, 2021, 22:08:46 »
No nyt Sailan vaan täytyy testata, että uskooko jengi täällä ja alkaa taas riehumaan ja solvaamaan kunniallisia seksityöntekijöitä. Jos tämä uhkaus meni perille, jengi täällä on hiljaa pissa villasukassa ja jos tätä pidetään pelletouhuna, Saila saa taas takaisin samalla mitalla.

Hieman jännää, että mitenkä käy 😁
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘