Nuo Rönnbackan kirjat on tullu ksikki luettua. Nyt joululomalla oon lukenu uusiksi millenium-trilogiaa toiseen kertaan, toka kirja kohta lopussa. Tää on hieno sarja
Uutiset:
Boleynground

Nauttii muiden arvostusta
johan molli
Kelpo kaveri
Nuo Rönnbackan kirjat on tullu ksikki luettua. Nyt joululomalla oon lukenu uusiksi millenium-trilogiaa toiseen kertaan, toka kirja kohta lopussa. Tää on hieno sarjaOlen harkinnut Millenium-trilogian aloittamista muutamaankin otteeseen mutta toistaiseksi en ole aloittanut. Pikkuisen vaivaa Stieg Larssonin vasemmistolaisuus mutta kehuja teoksensa ovat silti saaneet.
Boleynground

^ Ruotsalaisten leffa-sarja on hyvä. Jenkkiversiota en viittis kehua.Netflixissä on tuo ruotsalais-versio. Pitääpä katsoa sitä tässä joskus.
Mut kyl ne lukea mieluummin kannattaa kuin katsoa.
Vieras0105

Julia

Rakastajien aatelia
Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Boleynground

Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vieras0164

Bram Stokerin Dracula on meneillään. Edellisestä lukukerrasta lienee jotain 25 vuotta.Pitäisikin muuten lukea Drakula uusiksi. Kirjahyllystä löytyy sellainen halpa ja ruma pokkaripainos, mistä puuttuu Louhen upea kansikuva. Olen lukenut kirjan viimeksi lomamatkalla Itävallassa vuorten varjossa Herran vuonna 1994(?). Kirja on kyllä yksi ikiaikaisista suosikeistani.
Vieras0128

Vieras0138
Kelpo kaveri
Vieras0140

Rakastajien aatelia

Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Julia

Rakastajien aatelia