Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä kirjaa luet/kuuntelet?

<< < (16/133) > >>

Mustelmann:
Aloitin lukemaan kolmatta Noituri-kirjaa, nimeltään Haltiain verta. Kyseessä on romaani, kun taas kaksi ensimmäistä kirjaa olivat novellikokoelmia. Vaikuttaa hyvältä, joskin olen lukenut vasta jokusen kymmenen sivua. Fantasiakirjallisuus oli minulle kova juttu nuoruudessani, mutta Noituri on osoittanut, että voin innostua velhoista ja miekkataisteluista vanhemmallakin iällä.

Vieras0265:
En ole lukenut vielä Noituri sarjaa mutta nuoruudessani luin paljon Dragonlance sekä Forgotten Realms kirjoja.

Mustelmann:

--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Huhtikuu 05, 2020, 22:22:52 ---En ole lukenut vielä Noituri sarjaa mutta nuoruudessani luin paljon Dragonlance sekä Forgotten Realms kirjoja.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näitä luin itsekin silloin kauan sitten, mutta tuskinpa kolahtaisivat enää nykyään. Noituria voin suositella, mikäli vähän aikuisempi fantasia yhtään kiinnostaa.

Vieras0164:

--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Huhtikuu 05, 2020, 23:17:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Huhtikuu 05, 2020, 22:22:52 ---En ole lukenut vielä Noituri sarjaa mutta nuoruudessani luin paljon Dragonlance sekä Forgotten Realms kirjoja.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näitä luin itsekin silloin kauan sitten, mutta tuskinpa kolahtaisivat enää nykyään. Noituria voin suositella, mikäli vähän aikuisempi fantasia yhtään kiinnostaa.

--- Lainaus päättyy ---
Tuhlasin itse DL/FR-kirjoihin nuoruuteni, sen sijasta että olisin yrittänyt esim. tehdä tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen. Olen muutaman lukenut nyt varttuneemmalla iällä ja tuleehan niistä turhan paljon pelimekaniikka läpi, etenkin taikuuden suhteen. Se onkin varmaan suurin ero ns. oikeaan fantasiakirjallisuuteen. Muutama hyvä kirjailija siellä kyllä on.

Noiturille vahva suositus minultakin. Olen lukenut neljä ensimmäistä kirjaa ja loput odottelevat hyllyssä.

Itselläni on tällä hetkellä kesken Patrick Rothfussin The Name of the Wind. Monethan pitävät kirjaa klassikkona ja se onkin todella hyvin kirjoitettu, mutta juonen puolesta (olen puolessa välissä) en ole vielä ihan valmis klassikkoasemaa myöntämään.

IlonaTequila:
Kazuo Ishiguro: Ole luonani aina

Apua, tää on niin hyvä, että pakahdun ❤

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta