Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä kirjaa luet/kuuntelet?

<< < (134/139) > >>

Iina:
Maria Pettersson: Anna Kontula. Leipää ja ruusuja

Iltalukemisena eli sängyssä Annan kanssa ❤️

häkkisen isa:
ari saarnilehto & vesa annola - sopimusoikeuden perusteet. en vittu todellakaan voi suositella tätä kenellekään

NaapurinNoora:
Kuuntelussa Mel Robbinsin Let them-teoria.

äRHäkkä:

--- Lainaus käyttäjältä: häkkisen isa - Lokakuu 04, 2025, 22:10:20 ---ari saarnilehto & vesa annola - sopimusoikeuden perusteet. en vittu todellakaan voi suositella tätä kenellekään

--- Lainaus päättyy ---

Ai, mun mielestä ihan ok. Nimi ei juurikaan johda harhaan, ikään kuin saa mitä tilaa. Juonenkäänteet ei ole kummoisia, mutta tämän lajityypin kirjallisuudessa se on aika normia.

Mä taas voisin suositella tätä monelle 90- luvulla ja jälkeen syntyneelle. Kun jotain sovitaan, niin siitä pidetään kiinni, vaikka myöhemmin keksittäisiin jotain muuta tekemistä.

joey_t:
Kirjojen lukeminen on kovin erilaista puuhaa kuin kuuntelu. Olen kuitenkin kaivannut joitakin takavuosina lukemiani kirjoja ja kirjailijoita äänikirjapalveluun, Tom Clancy on yksi sellainen jota olen aika ajoin koittanut hakea josko olisi palvelussa. Eipä ole, ei. Ei ainakaan suomeksi ja en minä enkkutekstiä kuuntele. Kielitaitoni ei ole niin hyvää.

Eilen tarkastelin kirjahyllyäni josko siellä olisi Clancya ja olihan siellä muutama. Otin sieltä Clancyn Tiikerin hampaat. Clancyn kirjat ovat vahvaa, johdonmukaista ja jännää tekstiä. Jo alkusivuilta kävi ilmi mikä on se syy miksi näitä aikoinaan tuli luettua. Kuitenkin kuuntelussa on se että sitä voi tehdä monen muun toiminnan ohessa: kun olen lenkillä, ajan autoa, siivoan, laitan ruokaa jne. Lukemisessa on istuttava paikallaan ja ei voi tehdä mitään muuta. Ei tämä helppoa ole mutta päätin antaa Clancylle tilaisuuden. Saapa nähdä mitä tästä tulee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta