Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä kirjaa luet/kuuntelet?
Vieras0242:
Ishiguron Buried Giant
IlonaTequila:
--- Lainaus käyttäjältä: M15t3rG - Maaliskuu 21, 2020, 15:43:51 ---^^^ rapsaa odotellessa. Atwood on loistava.
--- Lainaus päättyy ---
Atwood on ❤
Oryx ja Crakea suosittelen lämpimästi kaikille dystopioiden ystäville. Kyseessä on MaddAddam-trilogian ensimmäinen osa. En viitsi spoilata juonta, mutta sopii hyvin korona-karanteeniin teemojensa puolesta. (Voiko virus pyyhkiä koko ihmiskunnan planeetalta? Millaista olisi olla viimeinen henkiin jäänyt?)
Mun oma lemppari tästä trilogiasta on kakkos osa, Herran tarhurit. Se lukuvuoroon sitten tämän jälkeen. :) Kolmos osa (Uusi maa) ei iskenyt niinkään, katsotaan, jaksanko kahlata sen läpi.
--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Maaliskuu 21, 2020, 15:42:35 ---^^ Olen nähnyt elokuvan nimeltä Peltirumpu joka perustuu kirjaan.
--- Lainaus päättyy ---
Mä en ole nähnyt leffaa, oliko hyvä?
IlonaTequila:
Pakko jatkaa, kun satuin bongaamaan tämän:
https://areena.yle.fi/1-50313985
"Dokumenttielokuvassa seurataan Atwoodia vuoden ajan kotona, luontoretkillä, puhujamatkoilla ja tv-sarjan kuvauksissa. Henkilökuva laajenee 80. ikävuodesta Atwoodin koko elämään, erityisesti kasvuun kirjailijaksi, feministiksi ja aktivistiksi."
En vielä ehtinyt katsomaan, mutta vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. :)
Vieras0242:
^ 👍🏻 Kiitos!
Vieras0265:
Laitoin vahingossa ^^ vaikka piti laittaa ^^^. Eli Peltirumpu perustuu Günter Grassin kirjaan. Se on aika outo mutta suosittelen katsomaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta