Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä kirjaa luet/kuuntelet?

<< < (12/133) > >>

Vieras0242:
Ishiguron Buried Giant

IlonaTequila:

--- Lainaus käyttäjältä: M15t3rG - Maaliskuu 21, 2020, 15:43:51 ---^^^ rapsaa odotellessa. Atwood on loistava.

--- Lainaus päättyy ---

Atwood on ❤

Oryx ja Crakea suosittelen lämpimästi kaikille dystopioiden ystäville. Kyseessä on MaddAddam-trilogian ensimmäinen osa. En viitsi spoilata juonta, mutta sopii hyvin korona-karanteeniin teemojensa puolesta. (Voiko virus pyyhkiä koko ihmiskunnan planeetalta? Millaista olisi olla  viimeinen henkiin jäänyt?)

Mun oma lemppari tästä trilogiasta on kakkos osa, Herran tarhurit. Se lukuvuoroon sitten tämän jälkeen.  :) Kolmos osa (Uusi maa) ei iskenyt niinkään, katsotaan, jaksanko kahlata sen läpi. 

--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Maaliskuu 21, 2020, 15:42:35 ---^^ Olen nähnyt elokuvan nimeltä Peltirumpu joka perustuu kirjaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mä en ole nähnyt leffaa, oliko hyvä?

IlonaTequila:
Pakko jatkaa, kun satuin bongaamaan tämän:
https://areena.yle.fi/1-50313985

"Dokumenttielokuvassa seurataan Atwoodia vuoden ajan kotona, luontoretkillä, puhujamatkoilla ja tv-sarjan kuvauksissa. Henkilökuva laajenee 80. ikävuodesta Atwoodin koko elämään, erityisesti kasvuun kirjailijaksi, feministiksi ja aktivistiksi."

En vielä ehtinyt katsomaan, mutta vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta.  :)

Vieras0242:
^ 👍🏻 Kiitos!

Vieras0265:
Laitoin vahingossa  ^^ vaikka piti laittaa ^^^. Eli Peltirumpu perustuu Günter Grassin kirjaan. Se on aika outo mutta suosittelen katsomaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta