Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mitä kirjaa luet/kuuntelet?
joey_t:
Tex Willer vuosikerta 1991.
Intiaanipoliisi-nimisen tarinan piirtäjä on nimeltään V. Monti. Hänen piirroksissaan isää ja poikaa, Tex ja Kit Willeriä, on vaikea erottaa toisistaan.
Villerius:
^
Tex Willereistä vuosikerrassa 1982 löytyy Mefiston poika ja Yaman paluu. Ne ovat hyviä.
Mulla on melko monta vuosikertaa tallella edelleen.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Syyskuu 26, 2021, 10:14:18 ---^
Tex Willereistä vuosikerrassa 1982 löytyy Mefiston poika ja Yaman paluu. Ne ovat hyviä.
Mulla on melko monta vuosikertaa tallella edelleen.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on vuosikerta 1982, luin sen aika vasta. Tykkäsin mainitsemistasi tarinoista, ainakin toinen niistä oli muistaakseni tosi pitkä, jatkui vissiin neljään tai viiteen peräkkäiseen Willeriin.
Tein juuri listausta vuosikerroista joita mulla on ja tilasin tänään nettidivarista kolme vuosikertaa lisää.
Villerius:
Mulla Willerit on vuokravarastossa tallessa. Talvella otan pari vuosikertaa tänne ja lueskelen pimeinä ja kylminä päivinä. Mulla on vuosikerrat -78 aina vuoteen -90 asti. Olen aikanaan myös ostanut antikvariaateista aikeisempia vuosikertoja ja säilyttänyt niitäkin vaikkei kaikissa niissä ole kaikkia numeroita tallella.
Hieno sarjakuva!
joey_t:
Sulla on hyvä maku myös luettavan suhteen, Villerius! :drinking:
Mulla on kuusi täyttä vuosikertaa Willereitä ja nyt tilasin kolme lisää. Lisäksi parikymmentä albumia yai Maxi Tex sarjista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta