Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä kirjaa luet/kuuntelet?

<< < (62/133) > >>

Vieras0265:
Niin kummalliselta kuin tämä kuulostaakin niin otin kirjahyllystäni Suomalaisen kirjallisuuden klassikon jota en koskaan lukenut mutta tänä iltana aion aloittaa. Tarina on kylläkin tuttu.

Kyseessä on nimittäin Aleksis Kiven Seitsemän Veljestä.

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Jani - Elokuu 27, 2021, 00:04:15 ---Niin kummalliselta kuin tämä kuulostaakin niin otin kirjahyllystäni Suomalaisen kirjallisuuden klassikon jota en koskaan lukenut mutta tänä iltana aion aloittaa. Tarina on kylläkin tuttu.

Kyseessä on nimittäin Aleksis Kiven Seitsemän Veljestä.

--- Lainaus päättyy ---

...mulla löytyy sitten ihan luonnollinen selitys kaikelle...olin pikkaisen kevytkenkäinen jo silloin...

Mä koitan nykiä käytiin äänikirjaa "Huoneen 622 arvoitus", mutta ei oikein vaan lähde...turhan pitkää jorinaa ollu jostain pankkiomistajuudesta, jonka varmaan olisi jotenkin pystynyt tiivistämään.

Vieras0265:
^ All right. Olen kuullut tuosta Joel Dickerin kirjasta mutta en ole koskaan lukenut sitä.

Mitä tulee äänikirjoihin niin olen kuunnellut vain Raymond Chandlerin Syvän Unen.

Vieras0265:
Seitsemän Veljestä edelleen meneillään. Tarina on jo entuudesta tuttu mutta aloitin siitä huolimatta. Tämän kirjan jälkeen ajattelin aloittaa Nummisuutarit joka on myös saman kirjailijan tuotos.

Hottis puuma:
Tälle myös ehdoton kuuntelusuositus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta